Istapp

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
XnegativeX
Contacteer:

Istapp

Bericht door XnegativeX » za jun 07, 2008 10:57 am

Ik zit momenteel te genieten van het Zweedse Istapp. Een black metal band die blijkbaar (ex)leden van Visceral Bleeding en Spawn of Possession in z'n gelederen heeft. Dat is iets waar je echt helemaal niks van terug hoort in de muziek grappig genoeg.

De muziek valt namelijk te omschrijven als rauwe black metal met folk en viking metal invloeden. Een genre waar ik het grootste gedeelte van de tijd niks mee kan. Maar Istapp doet eigenlijk alles goed.
Gooi Mythotyn, Kampfar en de eerste twee albums van Vintersorg bij elkaar en je hebt Istapp.
Grootse viking epiek gaat hier hand in hand met rauwe agressie.

In 2007 brachten ze een soort van full-length uit waarop 2 demo's staan + 4 extra nummers. Dit schijfje heet Koldens union. Checken die handel:
http://www.myspace.com/istapp
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » za jun 07, 2008 11:19 am

't Is niet echt mijn genre, maar ik heb een tijd geleden die demo-compilatie van ze gehoord en die klonk heel erg goed! Ik vond het meer meloblack met folk en viking invloeden.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » za jun 07, 2008 2:00 pm

Ik heb de nummers op hun myspace geluisterd, klinkt erg goed :) Daar ga ik meer van opzoeken.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Baldurs Tod

Bericht door Baldurs Tod » za jun 07, 2008 2:26 pm

Naar aanleiding van de review van B&A had ik dat album eens opgezocht en daar staat eigenlijk geen slecht nummer op. Tof album!
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jun 11, 2008 10:34 pm

*schop*

Deze band mag van mij wel wat meer aandacht krijgen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaats reactie