Hallo, weer een ad. van mij.
Ik ben Wouter uit wageningen en ik ben op zoek naar bandleden voor een band die ik wil opzetten.
De bedoeling is, mij op drums een gitarist, een bassist en een vocalist.
Ik wil iets maken dat instrumentaal een beetje klinkt als Last days of humanity, Nasum, en een beetje van rompeprop.
Vocals vind ik pitchshifters erg cool, maar het is ook cool dit af te wisselen met wat geschreeuw. Het liefst allemaal onverstaanbaar.
De sfeer die in de muziek hangt is vrij simpel. Wij zijn gefrustreerde tieners en semi volwassenen die slecht zijn in alles en dan maar doen wat we wel kunnen onze haat over de mensheid uiten, en onze aggressie laten blijken.
Lyric ben ik nog niet over uit. Gore etc. vind ik een beetje TE cliche om dat te veel mensen dat doen en er gewoon niks meer te bedenken is.
Politiek intereseert me niet en satanisme verdiep ik me ook niet in.
Maarja om het nou over boterhammen smeren of bloemetjes wateren te hebben gaat ook nergens over.
Als er iemand is die lyrics wil bedenken en onthouden vind ik het prima, anders houd ik het bij vulgaire songtitels etc. Zodat iedereen ons kinderachtig vind. En dan bedenken we gewoon een soort zanglijn, en dan zijn er geen lyrics.
Oefenen kan misschien bij mij in huis tot er iets anders ie gevonden.
Ik heb hier een oefenhok waar geoefent kan worden, maar niet te laat.
Dus ik weet niet of dat gaat werken, bovendien kan het niet keihard.
Zoals je dat altijd wil in oefensessies.
Muzikanten gezocht voor noise/grind/crust band.
-
-