Michael Schenker Group

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Ludy
Berichten: 125
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 9:27 am
Locatie: maastricht
Contacteer:

Michael Schenker Group

Bericht door Ludy » do jun 26, 2008 8:28 pm

Op Donderdag 23 oktober zal Michael Schenker een show geven in De Pul in Uden. o.a Gary Barden, Chris Glenn en Chris Slade maken momenteel deel uit van MSG.

Info over kaartverkoop e.d volgt zsm.

www.eternalrock.nl of www.livepul.com

Gebruikersavatar
Der Schreckliche
Berichten: 524
Lid geworden op: vr aug 27, 2004 8:35 pm
Contacteer:

Bericht door Der Schreckliche » do jun 26, 2008 8:29 pm

Cool! Hoop dat ze ook naar België komen!
http://www.myspace.com/fireforcemetal

The world is full of kings and queens, who blind your eyes - then steal your dreams...it's heaven and hell!

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » do jun 26, 2008 8:46 pm

Ik ken een uitstekend voorprogramma !

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do jun 26, 2008 9:08 pm

vengeancefan schreef:Ik ken een uitstekend voorprogramma !
UFO?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » do jun 26, 2008 10:46 pm

bijna goed, René... ;-)

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr jun 27, 2008 6:54 pm

Aan de ene kant wil ik MSG graag eens gezien hebben. Ik ben gek op het gitaarspel van Michael Schenker en hij is zeker een soort van gitaarheld voor mij. Maar zijn reputatie tegenwoordig weerhoud mij er dan weer van om er heen te gaan. De laatste jaren schijnt hij hondsslecht te zijn op het podium en kan hij live zijn geweldige gitaarspel niet meer waarmaken. Ik ben bang dat het een teleurstelling gaat worden.

Ik denk dat ik tegen die tijd wel ga beslissen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » zo jun 29, 2008 2:16 pm

Rene schreef:Aan de ene kant wil ik MSG graag eens gezien hebben. Ik ben gek op het gitaarspel van Michael Schenker en hij is zeker een soort van gitaarheld voor mij. Maar zijn reputatie tegenwoordig weerhoud mij er dan weer van om er heen te gaan. De laatste jaren schijnt hij hondsslecht te zijn op het podium en kan hij live zijn geweldige gitaarspel niet meer waarmaken. Ik ben bang dat het een teleurstelling gaat worden.

Ik denk dat ik tegen die tijd wel ga beslissen.
ik heb Schenker de voorgaande twee tours gezien. De voorlaatste keer stond hij met een enorme kegel op het podium en speelde als een dweil. De laatste keer was hij grandioos op dreef. Aangezien hij nu een manager heeft die blijkbaar de touwtjes strakker in handen heeft, wil ik zeker gaan. Ik zou jou (als mede-Schenkerfan) zeker aanraden om te gaan.

Gebruikersavatar
botje
Berichten: 204
Lid geworden op: do apr 13, 2006 12:39 pm
Locatie: South

Bericht door botje » di jul 01, 2008 1:14 pm

tickets nu al verkrijgbaar via: www.muziekagenda.nl
vanaf 7 juli tevens via: www.ticketmaster.nl

deuren: 19.30 uur
aanvang: 20.30 uur

entree: € 27,50
Life is like a pubic hair on a toiletseat, sooner or later you get pissed off

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jul 01, 2008 2:19 pm

Damn dat is niet goedkoop.

Even over nadenken.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » di jul 01, 2008 2:58 pm

Rene schreef:Aan de ene kant wil ik MSG graag eens gezien hebben. Ik ben gek op het gitaarspel van Michael Schenker en hij is zeker een soort van gitaarheld voor mij. Maar zijn reputatie tegenwoordig weerhoud mij er dan weer van om er heen te gaan. De laatste jaren schijnt hij hondsslecht te zijn op het podium en kan hij live zijn geweldige gitaarspel niet meer waarmaken. Ik ben bang dat het een teleurstelling gaat worden.

Ik denk dat ik tegen die tijd wel ga beslissen.
In het maart nummer van Classic Rock vertelde Schenker dat hij (toen) al een tig aantal maanden nuchter was. Misschien nu nog steeds dan?

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di jul 01, 2008 3:38 pm

Johan schreef:[..]


In het maart nummer van Classic Rock vertelde Schenker dat hij (toen) al een tig aantal maanden nuchter was. Misschien nu nog steeds dan?
Ach ja, vast wel. Maar midden in een tournee kan hij zo weer in zijn oude gewoontes vallen en is zijn huidige manager, die hij nu vertrouwd, weer eens met al het geld er vandoor. Niet dat ik dit hoop of zo, maar dit soort shit gebeurt gewoon bij Michael Schenker constant.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » do jul 03, 2008 10:24 am

ik heb een aantal keer mailcontact met die kerel gehad en hij lijkt me een geschikte vent die zelf ook fan was/is.
Hij lijkt me niet het type jatter....maar niet alles is wat het lijkt....Schenker trekt dit soort dingen wel vaker aan maar hij moet eerst die Zweedse pitspoes van 'm eens dumpen...da's pas een takkewijf

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo okt 08, 2008 9:00 pm

Afbeelding

we geven kaarten weg voor het optreden in P3 in Purmerend, op 24 oktober aanstaande!


http://www.metalfan.nl/prijsvraag.php?id=90
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie