The Batallion (Nor) / V:28 (Nor) Nederlandse shows
- Hub de Gallier
- Contacteer:
The Batallion (Nor) / V:28 (Nor) Nederlandse shows
Begin oktober zullen The Batallion en V:28 enkele Nederlandse shows samen doen.
10 okt. Mukkes - Leeuwarden
11 okt. Azijnfabriek - Roermond
12 okt. TBA
The Batallion speelt zoals ze zelf zeggen "Bad ass 80's death trash metal". Voor velen is deze band nog onbekend maar met (ex)leden van Old Funeral, Grimfist, Taake, Borknagar en Deathcon zal voor velen wel een belletje gaan rinkelen. Nu dus voor het eerst in Nederland.
Support is V:28 welke apocalyptische industrial black metal speelt. De band heeft met hun derde CD de trilogie over het einde van de wereld afgesloten en is daarom ook definitief gestopt. Als afscheid zullen enkele Europese shows gespeeld worden waaronder deze paar samen met The Batallion.
www.myspace.com/thebatallion666
www.myspace.com/v28band
Geinteresseerden die de zondag 12 oktober willen boeken dienen contact met mij op te nemen.
10 okt. Mukkes - Leeuwarden
11 okt. Azijnfabriek - Roermond
12 okt. TBA
The Batallion speelt zoals ze zelf zeggen "Bad ass 80's death trash metal". Voor velen is deze band nog onbekend maar met (ex)leden van Old Funeral, Grimfist, Taake, Borknagar en Deathcon zal voor velen wel een belletje gaan rinkelen. Nu dus voor het eerst in Nederland.
Support is V:28 welke apocalyptische industrial black metal speelt. De band heeft met hun derde CD de trilogie over het einde van de wereld afgesloten en is daarom ook definitief gestopt. Als afscheid zullen enkele Europese shows gespeeld worden waaronder deze paar samen met The Batallion.
www.myspace.com/thebatallion666
www.myspace.com/v28band
Geinteresseerden die de zondag 12 oktober willen boeken dienen contact met mij op te nemen.
www.hdgdistribution.com nu online!!!!
- Hub de Gallier
- Contacteer:
Een derde show is nog in de planning maar eerst een geinteresseerde zaal vinden, dus mensen die een zaal met interesse weten effe melden bij mijkneuz schreef:cool, V:28 zou ik wel graag willen zien, maar Leeuwarden en Roermond zijn veel te ver voor mij...
ps. wie van Borknagar zit in The Batallion?

Kai, bassist van The Batallion heeft vroeger bij Borknagar gebast.
www.hdgdistribution.com nu online!!!!
De show in Leeuwarden zal pas rond middernacht starten, omdat er eerder op die avond het Barbaars! festival in Romein wordt gehouden met o.a. Tyr, Hollenthon e.a.
Bezoekers van dit festival zullen korting krijgen op de entree, of mischien zelfs gratis het concert van The Battalion mogen bezoeken.
Meer info hierover zal snel volgen.
Bezoekers van dit festival zullen korting krijgen op de entree, of mischien zelfs gratis het concert van The Battalion mogen bezoeken.
Meer info hierover zal snel volgen.
- Hub de Gallier
- Contacteer:
Ik heb geen mailtjes van je gehad hoor?
Mail kan naar: wietze@poppodiumromein.nl
Mail kan naar: wietze@poppodiumromein.nl
- Hub de Gallier
- Contacteer: