Arch Enemy op 12/12 naar De Pul - Uden
Arch Enemy op 12/12 naar De Pul - Uden
Arch Enemy geeft een eenmalig optreden in De Pul - Te Uden.
Op 12 December 2008
Tickets 18 euro, ticketmaster vanaf 18/09.
Er worden nog 2 supports toegevoegd.
Op 12 December 2008
Tickets 18 euro, ticketmaster vanaf 18/09.
Er worden nog 2 supports toegevoegd.
Life is like a pubic hair on a toiletseat, sooner or later you get pissed off
Gvd, de Pul is wel echt goed bezig qua programmering de laatste tijd.
Ik ga hier zeker bij zijn, aangezien Uden praktisch bij mij om de hoek is. Het is te hopen dat er meer mensen komen opdagen dan bij Trail of Tears laatst (+-15 man publiek).

Ik ga hier zeker bij zijn, aangezien Uden praktisch bij mij om de hoek is. Het is te hopen dat er meer mensen komen opdagen dan bij Trail of Tears laatst (+-15 man publiek).
"True knowledge exists in knowing that you know nothing" - Socrates
"Better to be a man of great worth than to have possessions of great worth" - Pausanias of Sparta
"Better to be a man of great worth than to have possessions of great worth" - Pausanias of Sparta
Topic starter of moderator, corrigeer de topic titel ff, want als je nu op 'arch enemy' zoekt, komt deze niet naar voren en worden er onnodig nieuwe topics geopend, zoals dus al gebeurd is..
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
Dat stond er eerst ja, inmiddels aangepast dus.Plaag schreef:[..]
'Bedoelde u soms Arch Enemey?'
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
- Dennisrammstein
- Contacteer:
- Dennisrammstein
- Contacteer:
-
-
- Contacteer:
Dit staat te lezen op de Pul site:
Let op: Na toevoeging van Leaves Eyes en Mercenary zal de ticketprijs met ingang van Maandag 6 October noodgedwongen worden verhoogd naar 20 euro. Tot 6 October kan men nog gebruik blijven maken van de Early Bird korting van 18 euro per ticket.
Let op: Na toevoeging van Leaves Eyes en Mercenary zal de ticketprijs met ingang van Maandag 6 October noodgedwongen worden verhoogd naar 20 euro. Tot 6 October kan men nog gebruik blijven maken van de Early Bird korting van 18 euro per ticket.
Amateursbotje schreef:Dit staat te lezen op de Pul site:
Hoegaarden or die!
-
- Contacteer:
2 euro voor een kaartje is ook echt geen geldbotje schreef:Dit staat te lezen op de Pul site:

- Dennisrammstein
- Contacteer:
- Bleek No. 1
-
de zwarte markt heeft de tickets ook al:
http://www.pepetickets.nl/product/arch- ... 1QodwyRrPQ
Er zijn overigens via www.ticketmaster.nl nog voldoende tickets tegen normale verkoopprijzen beschikbaar.
http://www.pepetickets.nl/product/arch- ... 1QodwyRrPQ
Er zijn overigens via www.ticketmaster.nl nog voldoende tickets tegen normale verkoopprijzen beschikbaar.
r1Co schreef:jammer van leaves eyes, daardoor speelt mercenary korter ben ik bang en zie ik dus geen reden om te gaan
Vlgs mij is het zo:
Sister sin - 30 minuten
Mercenary - 30 minuten
Leaves Eyes - 45 minuten
Arch Enemey - 90 minuten
- Finsternis
-
- Contacteer:
misschien aanwezig ook al heb ik Arch Enemy al tig-keer gezien
http://www.metalkrant.net, Metalkrant de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland!
-
-
- Dennisrammstein
- Contacteer:
-
- Dennisrammstein
- Contacteer:
- Dennisrammstein
- Contacteer:
Leuke avond! Sister Sin was leuk alleen gingen die liedjes na een tijdje best wel op elkaar lijken. Mercenary kende ik helemaal niet, maar ze waren echt goed! Ga ik zeker in de gaten houden. Leaves Eyes was niks aan en het geluid was ook matig.
Arch Enemy was meesterlijk! Super concert, en de 1e en absoluut niet de laatste keer dat ik ze live zie.
Arch Enemy was meesterlijk! Super concert, en de 1e en absoluut niet de laatste keer dat ik ze live zie.
http://www.last.fm/user/Dennizrammstein/
Eensch met Dennis.
Mercenary was ontzettend gaaf. En bij Leaves Eyes ben ik na de eerste 30 seconden weggelopen. Paste er totaal niet tussen, die gothic shit. dachten we lekker aan de bar te gaan hangen, stond daar een scherm met het geluid van de zaal. Beetje jammer. Maar even wat staan lullen met de mercenary-kerels, daar.
En Arch Enemy was ook heel erg goed. Geluid van Angela vond ik wat minder, maar al met al waren de bands erg goed afgemixed. Solo's gingen dan ook niet verloren.
Vette avond !
Mercenary was ontzettend gaaf. En bij Leaves Eyes ben ik na de eerste 30 seconden weggelopen. Paste er totaal niet tussen, die gothic shit. dachten we lekker aan de bar te gaan hangen, stond daar een scherm met het geluid van de zaal. Beetje jammer. Maar even wat staan lullen met de mercenary-kerels, daar.
En Arch Enemy was ook heel erg goed. Geluid van Angela vond ik wat minder, maar al met al waren de bands erg goed afgemixed. Solo's gingen dan ook niet verloren.
Vette avond !
-
- Contacteer:
Geen enkele file vanaf Amsterdam, dus eerst een paar nummers van Sister Sin gezien. Niet heel boeiend verder.
Hoewel ze het niveau van een paar jaar geleden niet meer halen is ´n half uurtje veel te weinig voor Mercenary. Wachtte tevergeefs op nummers als 11 Dreams en Firesoul, maar daar was blijkbaar geen tijd voor.
Leaves´ Eyes was wel aardig maar eigenlijk te lief als voorprogramma van Arch Enemy. Hadden wel een paar minuten aan hun voorgangers mogen afstaan.
Arch Enemy was weer erg goed. Heb die band al heel vaak gezien maar ze gaan eigenlijk nooit vervelen.
Opvallend: Veel kinderen die gekleed waren alsof ze bij oma op bezoek gingen.
Ook nog twee kuiten opgeofferd voor een Arch Enemy plectrum en een paar middenhandsbeentjes voor een zweetbandje van Mercenary.
Hoewel ze het niveau van een paar jaar geleden niet meer halen is ´n half uurtje veel te weinig voor Mercenary. Wachtte tevergeefs op nummers als 11 Dreams en Firesoul, maar daar was blijkbaar geen tijd voor.
Leaves´ Eyes was wel aardig maar eigenlijk te lief als voorprogramma van Arch Enemy. Hadden wel een paar minuten aan hun voorgangers mogen afstaan.
Arch Enemy was weer erg goed. Heb die band al heel vaak gezien maar ze gaan eigenlijk nooit vervelen.
Opvallend: Veel kinderen die gekleed waren alsof ze bij oma op bezoek gingen.
Ook nog twee kuiten opgeofferd voor een Arch Enemy plectrum en een paar middenhandsbeentjes voor een zweetbandje van Mercenary.