Beatallica+Zeus+Mamilla+YesYouDid 29 maart

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Beatallica+Zeus+Mamilla+YesYouDid 29 maart

Bericht door sal » do feb 12, 2009 11:19 pm

Van de site van 't Beest.
Yes You Did, die deze zondagmiddag vol hard rockende gitaren zullen openen is een Zeeuwse rockband, beïnvloed door o.a. Iron Maiden, Dream Theater en Pantera. Ze brachten onlangs hun nieuwe CD "Evilution" uit.

Eveneens van Zeeuwse makelij is Mamilla, een band die zich vooral laat beïnvloeden door de gitaarrock uit de jaren '70 en '80 en in hun vijftienjarig bestaan al het podium mochten delen met internationale classic rockbands als Ten Years After, Wishbone Ash en Uriah Heep.

Zeus maakt heavy rock zoals deze sinds 1969 bedoeld is: zwaar, puur, groovend en met een op Amerikaanse leest geschoeid krachtig geluid. Grunge meets stoner. Zware gitaarriffs, logge baslijnen, stuwende drums en een zanger die in de categorie "superstrot" thuis hoort. Voor de trivia-fans: die zanger is niemand minder dan Jeroen van Koningsbrugge (inderdaad, die van De Lama's).

Afsluiter vandaag is Beatallica, een geniale hybride tussen The Beatles en Metallica. En dat klinkt exact zoals je vreest dat dit zal klinken: hilarisch. Songtitels als '...And Justice For All My Loving', 'Hey Dude', 'All You Need Is Blood' en 'Sgt. Hetfield's Motorbreath Pub Band' spreken wat dat betreft voor zich. De band (bestaande uit Jaymz Lennfield, Grg Hammetson, Kliff McBurtney en Ringo Larz) gaat al heel wat jaren mee en heeft zich dan ook al bewezen tijdens de vele tours die ze met grote bands over de hele wereld gedaan hebben. Hou je van The Beatles en/of Metallica? Dan is dit de band die je gewoon MOET meemaken. Persoonlijk goedgekeurd door the Mighty Het himself!
Zondag 29 maart
Deuren: 15.30
Schade: 10,-

Meer info: www.tbeest.nl

Allicht leuk als pre-party voor degenen die de dag er na naar Metallica gaan? :)
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » vr feb 13, 2009 8:04 pm

Helaas kan ik die datum niet, anders was het inderdaad wel geinig geweest.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » vr feb 13, 2009 8:25 pm

Hihihi, dan gaat toch IEDEREEN al naar Agalloch!?!~
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » vr feb 13, 2009 11:52 pm

Krimhild schreef:Hihihi, dan gaat toch IEDEREEN al naar Agalloch!?!~
Jij en...? Je vrienden?

Kortom, iedereen komt naar Beatallica.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
Natasja
Berichten: 1039
Lid geworden op: do dec 09, 2004 2:01 pm
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Natasja » za feb 14, 2009 6:51 pm

Ik wel hoogstwaarschijnlijk.
http://www.last.fm/user/Natasja-84

Plaats reactie