Jägermeister Dutch Demolition Tour door Nederland
- alicecooper
Jägermeister Dutch Demolition Tour door Nederland
In april en mei vindt de derde editie van de Jägermeister Demolition Tour plaats. Het merk ondersteunt hiermee drie bands uit het metal genre. Ditmaal zullen The Monolith Deathcult, The Lucifer Principle en Deadcell langs verschillende podia trekken.
Tot nu toe zijn de volgende data bevestigd:
4 april, Escape, Veenendaal
24 april, De Pul, Uden
8 mei, Iduna, Drachten
9 mei, Rock Temple, Kerkrade
10 mei, 013, Tilburg
15 mei, ‘t Ukien, Kampen
24 mei, Estrado, Harderwijk
28 mei, Lucky, Rijssen
29 mei, Willemeen, Arnhem
Tot nu toe zijn de volgende data bevestigd:
4 april, Escape, Veenendaal
24 april, De Pul, Uden
8 mei, Iduna, Drachten
9 mei, Rock Temple, Kerkrade
10 mei, 013, Tilburg
15 mei, ‘t Ukien, Kampen
28 mei, Lucky, Rijssen
- earik mortem
- Contacteer:
- Hub de Gallier
- Contacteer:
- earik mortem
- Contacteer:
mmm
toffe shit...
2 vrij lokale bands die me erg goed liggen....
denk dat ik dit rijtje maar aan doe.....
013 omdat ik werd gevraagd en de rest omdat het vrijwel allemaal om de hoek ligt.
10 mei, 013, Tilburg
15 mei, ‘t Ukien, Kampen
toffe shit...
2 vrij lokale bands die me erg goed liggen....
denk dat ik dit rijtje maar aan doe.....
013 omdat ik werd gevraagd en de rest omdat het vrijwel allemaal om de hoek ligt.
10 mei, 013, Tilburg
15 mei, ‘t Ukien, Kampen
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall
-
- earik mortem
- Contacteer:
4 April gaat de Jägermeistertour officieel van start. De eerste gig zal in de Escape in Veenendaal plaatsvinden. See you saturday!
20.30 OPEN
21.15 – 22.00 THE LUCIFER PRINCIPLE
22.20 – 23.05 DEADCELL
23.25 – 00.15 THE MONOLITH DEATHCULT
We zullen eens wat telefoontjesgaan plegen ivm [zuid]westen!!! GVD!
20.30 OPEN
21.15 – 22.00 THE LUCIFER PRINCIPLE
22.20 – 23.05 DEADCELL
23.25 – 00.15 THE MONOLITH DEATHCULT
We zullen eens wat telefoontjesgaan plegen ivm [zuid]westen!!! GVD!
fuck off and die
-
-
- earik mortem
- Contacteer:
- metallicattim
- Contacteer:
-
-
- Contacteer:
- earik mortem
- Contacteer:
- metallicattim
- Contacteer:
Sjah jammer maar helaas is het vaak niet zo druk hier in het zuiden, ondanks dat er veel bandjes zitten hier, is het bij gigs vaak leeg...earik mortem schreef:was niet druk gisteren in Kerkrade (en te kort
vanmiddag herkansing in Tilburg, aanvang 16.00
Tot straks!
Ik vind dat echt jammer! Wij zullen iig niet meer hier spelen, midden en noord limburg is wat dat betreft 10x beter!
Ik heb me best vermaakt gister, het was niet allemaal mijn smaak, maargoed toch een leuke avond gehad.
I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
- earik mortem
- Contacteer:
was echt niks mis met kerkrade, we vonden het erg jammer dat de stekker er abrupt werd uitgetrokken .........metallicattim schreef:[..]
Sjah jammer maar helaas is het vaak niet zo druk hier in het zuiden, ondanks dat er veel bandjes zitten hier, is het bij gigs vaak leeg...
Ik vind dat echt jammer! Wij zullen iig niet meer hier spelen, midden en noord limburg is wat dat betreft 10x beter!
Ik heb me best vermaakt gister, het was niet allemaal mijn smaak, maargoed toch een leuke avond gehad.
verde vet weekend, nu lekker slapen!
fuck off and die
- earik mortem
- Contacteer:
-
The Monolith Deathcult
The Lucifer Principle
Deadcell
15-05-2009
Ukien Kampen
Korteweg 4
Entree : € 7,-
Aanvang: 20:30
Reserveren kan via info@ukien.nl of 038-3317232
www.ukien.nl
The Lucifer Principle
Deadcell
15-05-2009
Ukien Kampen
Korteweg 4
Entree : € 7,-
Aanvang: 20:30
Reserveren kan via info@ukien.nl of 038-3317232
www.ukien.nl
-
-
- Contacteer:
- earik mortem
- Contacteer:
-
-
Vanavond
Uit de krant:
De Verloren Zonen terug in Kampen
KAMPEN- De Bijbelse wijsheid? een profeet is niet geliefd in zijn eigen stad? is nergens zo goed had nergens beter toepasbaar kunnen zijn als in het geval van de succesvolle Kamper deathmetalformatie The Monolith Deathcult. Na een afwezigheid van ruim3 jaar zal de band op 15 mei samen met Deadcell en The Lucifer Principle optreden in Het Ukien. The Monolilth Deathcult is eind 2002 opgericht en heeft inmiddels 3 cd?s gemaakt ondersteund door vele shows in binnen en buitenland. Dat de band zo lang afwezig is geweest in het Ukien wijten de heren zelf aan het feit dat "het beleid van het Ukien inmiddels al ruim 20 jaar is, dat hoe minder publiek een act trekt des te exclusiever en exotischer het aangebodene is. Bij de VPRO is men hier inmiddels vanaf gestapt en we zijn blij dat het Ukien ook deze stap heeft gemaakt."
Het laatste album TRIVMVIRATE uit 2008 heeft de band internationale faam opgeleverd wegens de uiterst originele kruising van stijlen uit zowel metal als dance. The Monolith Deathcult staat voor een indrukwekkend muzikaal intellectueel pak slaag. In het parallelle universum van The Monolith Deathcult wordt er op tenen getrapt, knieschijven weggeblazen, keihard in het kruis gestoten, in de onderbuik gebeukt, harten gebroken, nekken verdraaid en keiharde hoeken uitgedeeld. Dit alles ter meerdere glorie van Neerlands verwaandste en meest over het paard getilde deathmetalband The Monolith Deathcult. Geen oldskool geneuzel of gekoketteer met kansloze reünies, maar een dodelijk hybride tussen de allerbruutste deathmetal en de aller nihilistische Industrial. The Monolith Deathcult staat live voor een precisiebombardement vol cynisme en zwarte humor, gedragen door een ontzagwekkende deathmetaleruptie met de impact van een atoomzon in een dor maanlandschap.
The Lucifer Principle en Deadcell doen ook mee.
The Monolith Deathcult, The Lucifer Principle & Deadcell
Aanvang 20:30
Entree € 7,-
Ukien Kampen
Korteweg 4
Uit de krant:
De Verloren Zonen terug in Kampen
KAMPEN- De Bijbelse wijsheid? een profeet is niet geliefd in zijn eigen stad? is nergens zo goed had nergens beter toepasbaar kunnen zijn als in het geval van de succesvolle Kamper deathmetalformatie The Monolith Deathcult. Na een afwezigheid van ruim3 jaar zal de band op 15 mei samen met Deadcell en The Lucifer Principle optreden in Het Ukien. The Monolilth Deathcult is eind 2002 opgericht en heeft inmiddels 3 cd?s gemaakt ondersteund door vele shows in binnen en buitenland. Dat de band zo lang afwezig is geweest in het Ukien wijten de heren zelf aan het feit dat "het beleid van het Ukien inmiddels al ruim 20 jaar is, dat hoe minder publiek een act trekt des te exclusiever en exotischer het aangebodene is. Bij de VPRO is men hier inmiddels vanaf gestapt en we zijn blij dat het Ukien ook deze stap heeft gemaakt."
Het laatste album TRIVMVIRATE uit 2008 heeft de band internationale faam opgeleverd wegens de uiterst originele kruising van stijlen uit zowel metal als dance. The Monolith Deathcult staat voor een indrukwekkend muzikaal intellectueel pak slaag. In het parallelle universum van The Monolith Deathcult wordt er op tenen getrapt, knieschijven weggeblazen, keihard in het kruis gestoten, in de onderbuik gebeukt, harten gebroken, nekken verdraaid en keiharde hoeken uitgedeeld. Dit alles ter meerdere glorie van Neerlands verwaandste en meest over het paard getilde deathmetalband The Monolith Deathcult. Geen oldskool geneuzel of gekoketteer met kansloze reünies, maar een dodelijk hybride tussen de allerbruutste deathmetal en de aller nihilistische Industrial. The Monolith Deathcult staat live voor een precisiebombardement vol cynisme en zwarte humor, gedragen door een ontzagwekkende deathmetaleruptie met de impact van een atoomzon in een dor maanlandschap.
The Lucifer Principle en Deadcell doen ook mee.
The Monolith Deathcult, The Lucifer Principle & Deadcell
Aanvang 20:30
Entree € 7,-
Ukien Kampen
Korteweg 4
-
- earik mortem
- Contacteer:
- earik mortem
- Contacteer:
fixedearik mortem schreef:vanavond in Arnhem, rosserderos!
k vraag me af tot hoelaat deadcell speelt, kan ik tot dan thuis blijven.
vorig jaar occultfest had ik net genoeg jägermeister op om het leuk te vinden...
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
- earik mortem
- Contacteer: