Journey,Heineken Music Hall 17juni
- alicecooper
Journey,Heineken Music Hall 17juni
Op woensdag 17 juni aanstaande geeft de symfonische rockband Journey een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Het is de eerste keer dat Journey een show van deze grootte in Nederland speelt.
De band heeft een groot aantal hits gehad waaronder 'Anyway You Want It' en 'Don't Stop Believin'. De heren stond al tweemaal op het Arrow Rock Festival.
De voorverkoop voor het concert van Journey & Guests begint aanstaande zaterdag 7 maart om 10.00 uur. Kaarten kosten 45 euro.
De band heeft een groot aantal hits gehad waaronder 'Anyway You Want It' en 'Don't Stop Believin'. De heren stond al tweemaal op het Arrow Rock Festival.
De voorverkoop voor het concert van Journey & Guests begint aanstaande zaterdag 7 maart om 10.00 uur. Kaarten kosten 45 euro.
-
Re: Journey,Heineken Music Hall 17juni
Lees: In de Verenigde Staten. In Nederland zijn ze nooit verder gekomen dan de Tipparade. Al scoorde Mariah Carey een vrij grote hit met een vervelende coverversie van Open Arms. Desondanks is het misschien niet zo gek dat ze in de Heineken Music Hall spelen, want dankzij die Filippijnse karaokezanger lijken ze populairder dan ooit. Ik moet toch maar eens naar de nieuwe plaat Revelation luisteren, want ik begin me onderhand af te vragen of dat album echt zo goed is.alicecooper schreef:De band heeft een groot aantal hits gehad waaronder 'Anyway You Want It' en 'Don't Stop Believin'.
-
Gilbert schreef:[..]
die Filippijnse karaokezanger .

De oude zanger is wel geweldig!
- alicecooper
Dan moet je bij podiuminfo.nl zijnGilbert schreef:[..]
Lees: In de Verenigde Staten. In Nederland zijn ze nooit verder gekomen dan de Tipparade. Al scoorde Mariah Carey een vrij grote hit met een vervelende coverversie van Open Arms. Desondanks is het misschien niet zo gek dat ze in de Heineken Music Hall spelen, want dankzij die Filippijnse karaokezanger lijken ze populairder dan ooit. Ik moet toch maar eens naar de nieuwe plaat Revelation luisteren, want ik begin me onderhand af te vragen of dat album echt zo goed is.

Ja, die is echt zo goed.Gilbert schreef:[..]
Lees: In de Verenigde Staten. In Nederland zijn ze nooit verder gekomen dan de Tipparade. Al scoorde Mariah Carey een vrij grote hit met een vervelende coverversie van Open Arms. Desondanks is het misschien niet zo gek dat ze in de Heineken Music Hall spelen, want dankzij die Filippijnse karaokezanger lijken ze populairder dan ooit. Ik moet toch maar eens naar de nieuwe plaat Revelation luisteren, want ik begin me onderhand af te vragen of dat album echt zo goed is.
Journeyfans worden maar verwend. De afgelopen 5 jaar zijn ze vaker in Nederland geweest dan in de 30 jaar daarvoor.
Maar hier ga ik zeker bij zijn.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?
45 euro? Laat maar weer zitten.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Ja, dat standpunt snap ik heel goed. Maar nog, eh, 'schappelijk' in vergelijking met andere entreeprijzen in onze barre tijden van schaalvergroting, VIP-tickets en concertkaartjes-/aandeelhoudersmaffia. Priest Feast kost met 'administratiekosten' al boven de zestig euro. Wie is er nou gek?Elessar schreef:45 euro? Laat maar weer zitten.
Affijn, Journey moet.
-
Zekers.!!Metal79 schreef:[..]
Ja, dat standpunt snap ik heel goed. Maar nog, eh, 'schappelijk' in vergelijking met andere entreeprijzen in onze barre tijden van schaalvergroting, VIP-tickets en concertkaartjes-/aandeelhoudersmaffia. Priest Feast kost met 'administratiekosten' al boven de zestig euro. Wie is er nou gek?
Affijn, Journey moet.
-
-