Bericht
door Dragahl » zo jul 05, 2009 9:05 pm
Net een paar uurtjes terug uit Bernau, maar een zeer geslaagd weekend gehad.
Vrijdag als eerste band The One bekeken. Geweldige band, momenteel een van mijn favoriete bands. Overtuigende presentatie, puike set en aardige lui. Jammer dat Elite daarna zo teleurstelde. Het afzeggen van Troll was natuurlijk helemaal een kansloze aanfluiting, nog steeds geen idee wat de uiteindelijke rede nou was. Gelukkig maakte Urfaust de avond heerlijk af, de combinatie van de muziek en inmiddels ingevallen duisternis waren perfect. Opvallend dat juist Urfaust en The One als twee man sterke bands naar mijn mening het best waren.
Op zaterdag vond ik de line-up weinig boeiend. D.N.S. even zien spelen, strak als altijd. Nehemah kende ik echter nog niet, maar was voor mij absoluut een verrassing. Dit gaat thuis zeker nog regelmatig beluisterd worden. Darkspace was ronduit klote, waar ze echter zelf niks aan konden doen. Regen is overmacht, maar onvoorstelbaar dat je een programma nog een uur extra laat uitlopen door een schijtorganisatie op het podium en stroomuitval is toch een beetje jammer. Toen Darkspace eenmaal speelde was het geluid ronduit ruk, het klonk vanuit de tent 10 keer beter dan voor het podium, dus met Darkspace op de achtergrond in slaap gedommeld.
Verder was het een zeer fijn feestje. Weer veel bekenden gezien, de lever flink op de proef gesteld en een mooi tripje naar Berlijn op de koop toe gehad. Jammer van die regenbui waardoor er 5cm water in de tent stond, maar volgend jaar zeker weer!
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh