Dinsdag 5 Mei in Baroeg:Septicflesh, Arkan, Inactive Messiah
-
- Contacteer:
Dinsdag 5 Mei in Baroeg:Septicflesh, Arkan, Inactive Messiah
Dinsdag 5 Mei in Baroeg:
Septicflesh (GR atmospheric death)
Arkan (FR melodic death)
Inactive Messiah (GR melodic death)
Entree € 10,00.
Zaal open 15.00 uur.
Aanvang 1e band 18.00 uur.
Septicflesh (GR atmospheric death)
Arkan (FR melodic death)
Inactive Messiah (GR melodic death)
Entree € 10,00.
Zaal open 15.00 uur.
Aanvang 1e band 18.00 uur.
Laatst gewijzigd door Baroeg R'dam op wo apr 29, 2009 4:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Eerste band begint pas 18.00, tegen de tijd dat Septicflesh dan speelt is het wel een uurtje of 9 lijkt mesanguis schreef:Inactive Messiah is inderdaad niet echt een boeiende band. Ik vrees alleen dat ik alles ga moeten missen, aangezien het een dinsdag is en het om 3 uur al begint kan ik niet aanwezig zijn ivm met werk. Jammer, had Septicflesh graag gezien.
Was rustig in de Baroeg, had het bij zo'n geweldige band toch wel een stuk drukker verwacht. We kwamen (mooi getimed) binnen toen Arkan bezig was, dus Inactive Messiah heb ik niet gezien. Arkan was best oke als voorprogramma eigenlijk.
Septicflesh viel me in het begin ontzettend tegen, maar dat kwam vooral door het erg matige geluid, veel te veel bas en drum en amper een gitaar te horen. Daarnaast leek de band niet echt geinspireerd door de lauwe publieksreactie na de eerste paar nummers. Maar daarna werd het een stuk beter gelukkig, zowel qua geluid als qua enthousiasme van de band waardoor het toch een prima optreden werd.
Baroeg is trouwens netjes opgeknapt met die nieuwe vloer en het rookhok.
Septicflesh viel me in het begin ontzettend tegen, maar dat kwam vooral door het erg matige geluid, veel te veel bas en drum en amper een gitaar te horen. Daarnaast leek de band niet echt geinspireerd door de lauwe publieksreactie na de eerste paar nummers. Maar daarna werd het een stuk beter gelukkig, zowel qua geluid als qua enthousiasme van de band waardoor het toch een prima optreden werd.
Baroeg is trouwens netjes opgeknapt met die nieuwe vloer en het rookhok.