Misery Index+Hate Eternal+Psycroptic @ Baroeg, 19-8
-
- Contacteer:
Misery Index+Hate Eternal+Psycroptic @ Baroeg, 19-8
Woensdag 19 Augustus:
Misery Index (US brutal death)
Hate Eternal (US brutal death)
Psycroptic (AU brutal death)
Beneath The Massacre (US brutal death)
Misery Index (US brutal death)
Hate Eternal (US brutal death)
Psycroptic (AU brutal death)
Beneath The Massacre (US brutal death)
-
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Kaartjes zijn niet altijd duurder in de voorverkoop, zoals een aantal keer in onze nieuwsbrief stond:
Bij drukke concerten is het sowieso aan te raden om kaartjes in de voorverkoop te kopen...Voorverkoop Baroeg wordt aantrekkelijker!
Vanaf 1 juli aanstaande zullen de bezoekers die in de voorverkoop hun kaartjes online kopen, doorgaans goedkoper uit zijn dan aan de dagkassa. Ondanks het feit dat de transactiekosten per bestelling in de voorverkoop licht gestegen zijn, kan dit verschil oplopen tot € 2,- per kaartje. Door meerdere kaartjes tegelijk in de voorverkoop te kopen kan de korting fors oplopen.
Zou mij om eerlijk te zijn erg verbazen als dit wel opeens zou uitverkopen.
Als dingen zoals Immolation/Vader, Cryptopsy of Behemoth niet voor een volle bak zorgen zal dit met deze package ook niet gebeuren.
Volkomen onterecht natuurlijk, maar ik ben bang dat het niet anders is.
Nog geen tijdschemaatje bekend toevallig ?
Als dingen zoals Immolation/Vader, Cryptopsy of Behemoth niet voor een volle bak zorgen zal dit met deze package ook niet gebeuren.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Maar hoe weet je vantevoren of het druk wordt bij een concert?Baroeg R'dam schreef:Kaartjes zijn niet altijd duurder in de voorverkoop, zoals een aantal keer in onze nieuwsbrief stond:
Bij drukke concerten is het sowieso aan te raden om kaartjes in de voorverkoop te kopen...Voorverkoop Baroeg wordt aantrekkelijker!
Vanaf 1 juli aanstaande zullen de bezoekers die in de voorverkoop hun kaartjes online kopen, doorgaans goedkoper uit zijn dan aan de dagkassa. Ondanks het feit dat de transactiekosten per bestelling in de voorverkoop licht gestegen zijn, kan dit verschil oplopen tot € 2,- per kaartje. Door meerdere kaartjes tegelijk in de voorverkoop te kopen kan de korting fors oplopen.

- CALIBANaan
- Contacteer:
yowannuzz schreef:Zou mij om eerlijk te zijn erg verbazen als dit wel opeens zou uitverkopen.
beneath the massacre 1930
psycroptic 2020
hate eternal 2130
misery index 2240
bands afgelopen rond 2330 (0000 op z'n laatst, mochten er nog veel toegiften komen of het ombouwen uitlopen)
sluit 0100
Grtz,
Cindy,
Baroeg.
Jammer dat Hate Eternal niet afsluit, nou moet ik Misery Index missen.
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
- fetuskiller
- Contacteer:
-
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Kaarten zijn nog via www.baroeg.nl te krijgen!
-
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
-
-
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Beneath The Massacre Wat een geweldige live band is dit toch. Op plaat luister ik het niet heel vaak, maar live wisten ze me gister voor de 2e keer zwaar te overtuigen. Het geluid werd halverwege beter waardoor de behoorlijk complexe en technische death metal/core lekker de zaal in kwam. Jammer dat het maar een krap half uurtje was, maar gezien 4 bands op een woensdag kan ik daar wel mee leven.
Psycroptic mocht het volgende half uurtje volblazen en deed dit een stuk minder goed dan BTM. Het geluid viel vooral in het begin zwaar tegen, de bassdrum (triggers) stond veeeels te hard. Het geluid werd later nog wat beter, maar nergens echt goed. Verder mag de gitarist wel wat enthousiaster het podium op. Nee, deze show van Psycroptic was niet waar ik vooraf op hoopte.
Uiteindelijk nog een biertje gedronken en wat gelult hier en daar, en weer terug naar A'foort gereden.
Psycroptic mocht het volgende half uurtje volblazen en deed dit een stuk minder goed dan BTM. Het geluid viel vooral in het begin zwaar tegen, de bassdrum (triggers) stond veeeels te hard. Het geluid werd later nog wat beter, maar nergens echt goed. Verder mag de gitarist wel wat enthousiaster het podium op. Nee, deze show van Psycroptic was niet waar ik vooraf op hoopte.
Uiteindelijk nog een biertje gedronken en wat gelult hier en daar, en weer terug naar A'foort gereden.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Hate Eternal wist mij deze keer echt superpositief te verrassen. Ontzettend lekker geluid, leuke set en een überwoeste presentatie. En Erik Rutan was echt goed bij stem.
BTM vond ik heet profi maar het is toch niet echt mijn band.
Psycroptic heb ik de vorige keer stukken beter gezien dus dit optreden was redelijk, maar niet echt overweldigend.
Misery Idex was goed, zoals altijd. Ik heb neit heel veel met die band, maar spelen kunnen ze en dat straalt er aan alle kanten van af. Dus dat was een prima afsluirter.
Binnenkort meer bla op de FP.
BTM vond ik heet profi maar het is toch niet echt mijn band.
Psycroptic heb ik de vorige keer stukken beter gezien dus dit optreden was redelijk, maar niet echt overweldigend.
Misery Idex was goed, zoals altijd. Ik heb neit heel veel met die band, maar spelen kunnen ze en dat straalt er aan alle kanten van af. Dus dat was een prima afsluirter.
Binnenkort meer bla op de FP.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
Was vet gisteren inderdaad.
Beneath the Massacre wist ook mij zwaar te overtuigen, deze derde keer dat ik ze zag.
Voor mij was het de eerste keer dat ik Psycroptic zag, en ik vond het, ondanks dat er wat problemen met het geluid waren, behoorlijk overrompelend.
Hate Eternal wist overtuigend revanche te nemen op hun mindere prestatie op Neurotic Deathfest vorig jaar. De band had er vreselijk zin in. De duidelijke frustratie bij dhr. Rutan, toen werd gemeld dat ze nog maar 2 nummers mochten spelen, sprak wat dat betreft ook boekdelen.
Misery Index staat live altijd als een huis en dat was gisteren niet anders. Was weer heerlijk om ze aan het werk te zien.
Beneath the Massacre wist ook mij zwaar te overtuigen, deze derde keer dat ik ze zag.
Voor mij was het de eerste keer dat ik Psycroptic zag, en ik vond het, ondanks dat er wat problemen met het geluid waren, behoorlijk overrompelend.
Hate Eternal wist overtuigend revanche te nemen op hun mindere prestatie op Neurotic Deathfest vorig jaar. De band had er vreselijk zin in. De duidelijke frustratie bij dhr. Rutan, toen werd gemeld dat ze nog maar 2 nummers mochten spelen, sprak wat dat betreft ook boekdelen.
Misery Index staat live altijd als een huis en dat was gisteren niet anders. Was weer heerlijk om ze aan het werk te zien.
Beneath The Massacre vond ik live beter te behappen dan op cd. Lekker geluidje ook.
Psycroptic vond ik eigenlijk wat tegenvallen in het begin. Die nummers in het begin vond ik wat te mat. Gelukkig speelden ze ook nog wat van The Scepter Of The Ancients.
Hate Eternal knalde lekker, al had het geluid misschien wat beter gekund. Speelde ze een aantal jaar geleden niet met 2 gitaristen? Al met al wel een lekkere setlist.
Misery Index vond ik de band van de avond. Veel enthousiasme op het podium, goed geluid en gave setlist! Kortom, gewoon een gaaf optreden!
Psycroptic vond ik eigenlijk wat tegenvallen in het begin. Die nummers in het begin vond ik wat te mat. Gelukkig speelden ze ook nog wat van The Scepter Of The Ancients.
Hate Eternal knalde lekker, al had het geluid misschien wat beter gekund. Speelde ze een aantal jaar geleden niet met 2 gitaristen? Al met al wel een lekkere setlist.
Misery Index vond ik de band van de avond. Veel enthousiasme op het podium, goed geluid en gave setlist! Kortom, gewoon een gaaf optreden!
Ik vond het geluid prima, vooral voor Hate Eternal-begrippen.MetalJan schreef: Hate Eternal knalde lekker, al had het geluid misschien wat beter gekund. Speelde ze een aantal jaar geleden niet met 2 gitaristen?
En inderdaad, ze speelden vroeger met 2 gitaristen.
Dope avondtje idd,
Beneath the massacre had het geluid mbt de hoge tonen wat beter afgesteld kunnen worden. Echter wel een nette podiumprestatie. Vond het bij de thrash and burn tour beter klinken.
Psycropotic vond ik beter dan de keer dat ik ze zag met deicide in de baroeg. Wist me deze keer meer te overtuigen.
Hate eternal, tja ik vond het niet echt bijzonder.
Misery Index, vond ik dan weer wel goed. Maakte er een klein feestje van.
Beneath the massacre had het geluid mbt de hoge tonen wat beter afgesteld kunnen worden. Echter wel een nette podiumprestatie. Vond het bij de thrash and burn tour beter klinken.
Psycropotic vond ik beter dan de keer dat ik ze zag met deicide in de baroeg. Wist me deze keer meer te overtuigen.
Hate eternal, tja ik vond het niet echt bijzonder.
Misery Index, vond ik dan weer wel goed. Maakte er een klein feestje van.
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]