Vader + Marduk, 27 september,Atak Enschede
- alicecooper
Vader + Marduk, 27 september,Atak Enschede
Vader en Marduk komen naar Atak voor weer een moddervette metalavond op zondag!
info
Zaal open: 19:00
Aanvang: 19:30
Entree: € 18.00
E-ticket: € 16.00
VVK (start 14-05-09): € 16.00
info
Zaal open: 19:00
Aanvang: 19:30
Entree: € 18.00
E-ticket: € 16.00
VVK (start 14-05-09): € 16.00
- Blood&Ashes
- goddethroned
-
- kriegsnebel
- King of Beer
- Contacteer:
- Bleek No. 1
- Bleek No. 1
- Bleek No. 1
-
- Contacteer:
27 september dag vol met death/black metal in Atak !! s'middags vanaf 15:00 in de kleine zaal: Victimizer - Devious - SUPREME PAIN -
Aansluitend vanaf 19:30 in de grote zaal: The Funeral Nation Tour met The Ordher - Fleshgod Apocalypse - Vader - Marduk.
Aansluitend vanaf 19:30 in de grote zaal: The Funeral Nation Tour met The Ordher - Fleshgod Apocalypse - Vader - Marduk.
Laatst gewijzigd door Supreme Pain op za sep 19, 2009 1:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- metallicattim
- Contacteer:
Via het volgende linkje zijn nog 2x 2 kaarten voor Tilburg te winnen.
http://www.metal-experience.com/Prijsvr ... Marduk.htm
http://www.metal-experience.com/Prijsvr ... Marduk.htm
-
- Contacteer:
EHBO Na - intro
Devious + Victimizer + Supreme Pain (Saxion zaal)
Marduk + Vader + The Ordher + Fleshgod Apocalypse (Grolsch zaal)
Zoals ieder jaar opent de Enschedese Headbangers Organisatie in Atak het nieuwe metalseizoen en nodigt daarbij alle eerstejaars hoofdschudders en alle gevorderde spijkerjasjesdragers uit om een stevig potje lawaai (mee) te maken in Atak. Dit jaar doen we dat voor het eerst op zondagmiddag, als proloog voor het naderende optreden van Marduk en Vader!
Vanaf half 4 kunnen metalheads uit heel de omgeving al in Atak terecht voor een brute partij gitaargeweld, met medewerking van vette bands Supreme Pain, Victimizer en Devious!
Voor degenen die lekker op gang willen komen voor The Ordher, Fleshgod Apocalypse en de brutal black en death metal van Marduk en Vader zijn er speciale combitickets verkrijgbaar voor maar 18 euro, zodat je na afloop van de na-intro nog eens vier vette metalbands kunt zien, en wel in de grote zaal!
http://www.atak.nl/agenda/september/2347
Devious + Victimizer + Supreme Pain (Saxion zaal)
Marduk + Vader + The Ordher + Fleshgod Apocalypse (Grolsch zaal)
Zoals ieder jaar opent de Enschedese Headbangers Organisatie in Atak het nieuwe metalseizoen en nodigt daarbij alle eerstejaars hoofdschudders en alle gevorderde spijkerjasjesdragers uit om een stevig potje lawaai (mee) te maken in Atak. Dit jaar doen we dat voor het eerst op zondagmiddag, als proloog voor het naderende optreden van Marduk en Vader!
Vanaf half 4 kunnen metalheads uit heel de omgeving al in Atak terecht voor een brute partij gitaargeweld, met medewerking van vette bands Supreme Pain, Victimizer en Devious!
Voor degenen die lekker op gang willen komen voor The Ordher, Fleshgod Apocalypse en de brutal black en death metal van Marduk en Vader zijn er speciale combitickets verkrijgbaar voor maar 18 euro, zodat je na afloop van de na-intro nog eens vier vette metalbands kunt zien, en wel in de grote zaal!
http://www.atak.nl/agenda/september/2347
-
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- Bleek No. 1
-
-
-
Dat was natuurlijk een grof schandaal.MetalJan schreef:Ja, ik was daar bij SYL en toen was het ook halfgevuld (onbegrijpelijk eigenlijk) en hadden ze van die gordijnen opgehangen.
Maar omdat ik me de tijd niet kan heugen dat een extreme metalband voor een goed gevulde grote zaal heeft gezorgd lijkt me deze verhuizing niet meer dan logisch.
Ook omdat Vader en Marduk bands zijn die je toch regelmatig tegenkomt.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Voordeel wel is dat mensen die met openbaar vervoer reizen weer op tijd naar huis kunnenyowannuzz schreef:Tering !! Das vroeg.
Dat wordt dus na mijn werk vlug naar huis, omkleden en door.
Ik red het wel maar het is natuurlijk een waardeloze aanvangstijd voor door-de-weeks, veel mensen kunnen dat nooit halen ivm werk/school.
ON THE EDGE OF THE PRECIPICE, THERE IS ONLY ONE WAY BACK AND THAT IS TAKING A STEP FORWARD!
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar. Gezien de erg vroege aanvangstijd en ik pas tegen acht uur kan zijn en toch wel voor het grootste deel voor Marduk kom (ik heb toch het idee als ik naar de pagina op de site van de 013 kijk, dat Vader de headliner is).yowannuzz schreef:Hoe laat is het klaar dan en wie sluit er af ?
We praten hier over een co-headlining tour, dus beide bands zijn headliners.
In Berlijn (24ste) schijnt Marduk in ieder geval de avond te hebben afgesloten.
Volgens de 013 zal het optreden tot uiterlijk een uur of 11 duren, mede omdat het morgen een doordeweekse dag is!
In Berlijn (24ste) schijnt Marduk in ieder geval de avond te hebben afgesloten.
Volgens de 013 zal het optreden tot uiterlijk een uur of 11 duren, mede omdat het morgen een doordeweekse dag is!
ON THE EDGE OF THE PRECIPICE, THERE IS ONLY ONE WAY BACK AND THAT IS TAKING A STEP FORWARD!