Borknagar + Secrets of the Moon + Code + Solstafir @ Romein
Borknagar + Secrets of the Moon + Code + Solstafir @ Romein
Vrijdag 25 september:
BORKNAGAR - NOR
SECRETS OF THE MOON - GER
CODE - UK/NOR
SOLSTAFIR - ISL
EDGE OF SERENITY - NL
Romein - Leeuwarden
Aanvang: 19.00
Ticket: 16,-
Tickets binnen enkele dagen online verkrijgbaar via http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php
Een line-up in het begin van het seizoen waar trots op mogen zijn!
Secrets of the Moon (GER), Code (UK/NOR) en Solstafir (ISL) zijn op tour onder de noemer PRIVILEGIVM 2009 en voor drie speciale shows in deze tour hebben ze niemand minder dan de Noorse grootheden van Borknagar gevraagd om ook deel te nemen! Romein is gekozen tot één van deze drie speciale podia, dus mis deze show niet!
Het Friese Edge of Serenity zal vanavond ook onderdeel zijn van dit al grote programma, zij zullen hun laatste album presenteren aan het aanwezige publiek.
BORKNAGAR
www.myspace.com/borknagar
SECRETS OF THE MOON
www.myspace.com/secretsofthemoon
CODE
www.myspace.com/codeblackmetal
SOLSTAFIR
www.myspace.com/solstafir
EDGE OF SERENITY
www.myspace.com/edgeofserenity
BORKNAGAR - NOR
SECRETS OF THE MOON - GER
CODE - UK/NOR
SOLSTAFIR - ISL
EDGE OF SERENITY - NL
Romein - Leeuwarden
Aanvang: 19.00
Ticket: 16,-
Tickets binnen enkele dagen online verkrijgbaar via http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php
Een line-up in het begin van het seizoen waar trots op mogen zijn!
Secrets of the Moon (GER), Code (UK/NOR) en Solstafir (ISL) zijn op tour onder de noemer PRIVILEGIVM 2009 en voor drie speciale shows in deze tour hebben ze niemand minder dan de Noorse grootheden van Borknagar gevraagd om ook deel te nemen! Romein is gekozen tot één van deze drie speciale podia, dus mis deze show niet!
Het Friese Edge of Serenity zal vanavond ook onderdeel zijn van dit al grote programma, zij zullen hun laatste album presenteren aan het aanwezige publiek.
BORKNAGAR
www.myspace.com/borknagar
SECRETS OF THE MOON
www.myspace.com/secretsofthemoon
CODE
www.myspace.com/codeblackmetal
SOLSTAFIR
www.myspace.com/solstafir
EDGE OF SERENITY
www.myspace.com/edgeofserenity
- goddethroned
Geen Belgische show, voor zover ik weet:
Samstag 19.09.2009 NL Rotterdam Baroeg without Code
Sonntag 20.09.2009 UK London The Purple Turtle without Code
Montag 21.09.2009 OFF DAY
Dienstag 22.09.2009 NOR Oslo -TBC without Code
Mittwoch 23.09.2009 DK Kopenhagen The Rock without Code
Donnerstag 24.09.2009 GER Hamburg Markthalle plus BORKNAGAR
Freitag 25.09.2009 NL Leeuwarden Poppodium plus BORKNAGAR
Samstag 26.09.2009 GER Oberhausen Turbinenhalle plus BORKNAGAR
Sonntag 27.09.2009 FRA Paris tba
Montag 28.09.2009 FRA Toulouse tba
Dienstag 29.09.2009 OFF DAY
Mittwoch 30.09.2009 GER Stuttgart - TBC
Donnerstag 01.10.2009 GER Hannover Musikzentrum
Freitag 02.10.2009 GER Bischowswerda East Club
Samstag 03.10.2009 CZ Brno Faval Music Circus
Sonntag 04.10.2009 HUN Budapest Diesel
Montag 05.10.2009 GER Nürnberg Hirsch
Dienstag 06.10.2009 SWI Pratteln Z7
Mittwoch 07.10.2009 OFF DAY
Donnerstag 08.10.2009 GER München Backstage
Freitag 09.10.2009 GER Bitterfeld
Samstag 10.10.2009 GER Altenburg Alte Brauerei
Sonntag 11.10.2009 GER Würzburg Posthalle
Het schema is kennelijk al bekend, volgens een niet nader te vermelden ander forum;
19.00 Entree
19.15-19.50 SOLSTAFIR
20.05-21.00 CODE
21.15-22.10 SECRESTS OF THE MOON
22.25-23.30 BORKNAGAR
23.50-00.30 EDGE OF SERENITY
Had gehoopt dat Borknagar wat eerder zou spelen
19.00 Entree
19.15-19.50 SOLSTAFIR
20.05-21.00 CODE
21.15-22.10 SECRESTS OF THE MOON
22.25-23.30 BORKNAGAR
23.50-00.30 EDGE OF SERENITY
Had gehoopt dat Borknagar wat eerder zou spelen

M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S
Jep, de 'afterparties' zijn altijd in Mukkes (metalkroeg) en dan net voor drie uur naar de grote broer Gloppe (zit er naast) die tot rond zes uur minimaal wel open is.
Let wel op dat de kroegen in Leeuwarden de deuren sluiten om 03.00 en dat je er dan niet meer inkomt, wel gaat het feest binnen dan dus door.
Kies je voor de verkeerde kroeg dan kan het zo zijn dat je om half vier al de lichten aan ziet gaan.
Tot zover de Leeuwarder kroegen info.
Let wel op dat de kroegen in Leeuwarden de deuren sluiten om 03.00 en dat je er dan niet meer inkomt, wel gaat het feest binnen dan dus door.
Kies je voor de verkeerde kroeg dan kan het zo zijn dat je om half vier al de lichten aan ziet gaan.
Tot zover de Leeuwarder kroegen info.

Klopt, hier is de link naar de rechtstreekse online kaartverkoop: http://www.dutch-music.com/subwinkel.ph ... ct_id=1017
Voor de mensen uit Groningen en Friesland die met de trein willen komen, Dutch Music heeft een speciale actie waarbij je een treinkaartje bij je ticket kan kopen (retour) voor maar vijf euro! Deze kaartjes zijn geldig op alle Arriva treinnetten.
Zie: HIER
Let op: vanwege het feit dat Dutch Music je tickets via de post op stuurt, moeten ze minimaal drie dagen van te voren besteld worden.
De ticketscript tickets kunnen tot een uur voor aanvang aangeschaft worden. Zie ook: http://www.poppodiumromein.nl
Zie: HIER
Let op: vanwege het feit dat Dutch Music je tickets via de post op stuurt, moeten ze minimaal drie dagen van te voren besteld worden.
De ticketscript tickets kunnen tot een uur voor aanvang aangeschaft worden. Zie ook: http://www.poppodiumromein.nl
De Friese metalband Edge of Serenity die aanstaande vrijdagavond in Poppodium Romein (met o.a. Borknagar) hun nieuwste album zou gaan presenteren is helaas niet in staat dit te doen. De drummer van de band ligt plat met een zware longinfectie en ook al wilde hij zelf nog wel, het is door de dokter streng afgeraden om vrijdag achter het drumstel plaats te nemen!
Het schema zal hierdoor enigszins aangepast worden, maar Borknagar zal nog steeds voor twaalven afgelopen zijn ivm de mensen die met openbaar vervoer reizen.
Hierdoor zal o.a. Solstafir iets langer spelen, nieuw schema is:
19.15 - 20.00 Solstafir
20.15 - 21.10 Code
21.25 - 22.20 Secrets of the Moon
22.40 - 23.45 Borknagar
Het schema zal hierdoor enigszins aangepast worden, maar Borknagar zal nog steeds voor twaalven afgelopen zijn ivm de mensen die met openbaar vervoer reizen.
Hierdoor zal o.a. Solstafir iets langer spelen, nieuw schema is:
19.15 - 20.00 Solstafir
20.15 - 21.10 Code
21.25 - 22.20 Secrets of the Moon
22.40 - 23.45 Borknagar
- Hub de Gallier
- Contacteer:
Geweldig concert!
De andere bands ken ik niet dus ik kwam sowieso pas aan toen de band voor Borknagar al bijna klaar was. In die tijd flink gesproken met Lars en Oystein, en heel wat onbekenden.
De setlist was (ongeveer):
Ruins of the Future, Gods of My World, The Black Token, The Eye of Oden, The Genuine Pulse, Universal, Colossus, Dauden, The Dawn of the End.
Had er bijna 5 jaar op moeten wachten, eindelijk Borknagar gezien!
De andere bands ken ik niet dus ik kwam sowieso pas aan toen de band voor Borknagar al bijna klaar was. In die tijd flink gesproken met Lars en Oystein, en heel wat onbekenden.
De setlist was (ongeveer):
Ruins of the Future, Gods of My World, The Black Token, The Eye of Oden, The Genuine Pulse, Universal, Colossus, Dauden, The Dawn of the End.
Had er bijna 5 jaar op moeten wachten, eindelijk Borknagar gezien!
M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S
Het was de moeite waard. Het gitaarwerk van Solstafir blijft fascinerend. Secrets of the Moon was een verrassing, zeer overtuigend. En ook voor mij geldt: eindelijk Borknagar gezien!
<code> vond ik een beetje tegenvallen. Door de technische problemen in het begin leken ze moeilijk op gang te komen. De rechttoe-rechtaan gedeeltes van hun muziek vind ik geweldig, de trage gedeeltes met ‘gedragen’ zang minder.
De setlist van Borknagar zoals die op het papiertje stond:

<code> vond ik een beetje tegenvallen. Door de technische problemen in het begin leken ze moeilijk op gang te komen. De rechttoe-rechtaan gedeeltes van hun muziek vind ik geweldig, de trage gedeeltes met ‘gedragen’ zang minder.
De setlist van Borknagar zoals die op het papiertje stond:

Solstafir was voor mij de band van de avond, alhoewel Borknagar verder ook ge-wel-dig was (ben wat bevooroordeeld als solstafir fan). Als 1 van deze 2 bands ooit weer hier speelt ben ik erbij. korte review: http://www.last.fm/user/r1Co/journal/20 ... leeuwarden