Wacken Rocks Seaside 2009 met Slayer
Wacken Rocks Seaside 2009 met Slayer
Van 28 t/m 30 augustus vindt dit jaar het Wacken Rocks Seaside festival plaats in het Duitse Aurich, dicht over de grens bij Groningen. Een driedagenticket kost slechts 69 euro en een campingticket 11 euro. De headliner is Slayer. Verder zijn de volgende bands reeds bevestigd:
Age Of Evil
Alestorm
Axxis
Bai Bang
Biohazard
Cripper
D-A-D
Der W
Dezperadoz
Dirty Deeds
Doro
Edguy
Eisbrecher
Fatal Smile
Girlschool
Heaven Shall Burn
Holy Moses
In Extremo
Kneipenterroristen
Ohrenfeindt
Parity Boot
SAHG
Secrets Of The Moon
Stratovarius
Suidakra
Sweety Glitter
The BossHoss
Torfrock
Tribe
U.D.O.
Uli Jon Roth
Doordat het festival verplaatst is van eind mei naar eind augustus, kunnen er echter nog wijzigingen in het programma komen. Meer informatie vind je op de website van het festival. Overigens treden de bands een dag eerder (dus van 27 t/m 29 augustus) onder de naam Wacken Rocks South ook op in Rieden-Kreuth, maar dat ligt vanuit Nederland verder weg, namelijk in het uiterste zuiden van Duitsland.
Age Of Evil
Alestorm
Axxis
Bai Bang
Biohazard
Cripper
D-A-D
Der W
Dezperadoz
Dirty Deeds
Doro
Edguy
Eisbrecher
Fatal Smile
Girlschool
Heaven Shall Burn
Holy Moses
In Extremo
Kneipenterroristen
Ohrenfeindt
Parity Boot
SAHG
Secrets Of The Moon
Stratovarius
Suidakra
Sweety Glitter
The BossHoss
Torfrock
Tribe
U.D.O.
Uli Jon Roth
Doordat het festival verplaatst is van eind mei naar eind augustus, kunnen er echter nog wijzigingen in het programma komen. Meer informatie vind je op de website van het festival. Overigens treden de bands een dag eerder (dus van 27 t/m 29 augustus) onder de naam Wacken Rocks South ook op in Rieden-Kreuth, maar dat ligt vanuit Nederland verder weg, namelijk in het uiterste zuiden van Duitsland.
Laatst gewijzigd door Gilbert op za jun 13, 2009 3:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- metalboefje
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
Angelrat schreef:[..]
+1 + Holy Meut
Vlekkie schreef:[..]
En wat bedoel je daarmee?
Yup, Holy Moses. Was een redelijk populaire duitse thrash band in de 80s, met een frontvrouw (Sabine Classen, zusje van Andy Classen, gitarist) die een ontzettende strot had...speelden ook ooit nog op DOA (88 of 89)Orklord schreef:Holy Moses denk ik
Ik had hun sterkste LP Finished with the Dogs (1987) op gekleurd vinyl (maar helaas verkocht in tijden van crisis

Ik ken Holy Moses wel, maar ik wist niet dat je met Holy Meut Holy Moses bedoelde.
Ik heb zelf een optreden 30 augustus dus ik hoop dat ik kan gaan op de 28 of 29e
Ik heb zelf een optreden 30 augustus dus ik hoop dat ik kan gaan op de 28 of 29e
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting
Fout, die waren dus ooit getrouwd. Geen familie dus.Angelrat schreef:[..]
Yup, Holy Moses. Was een redelijk populaire duitse thrash band in de 80s, met een frontvrouw (Sabine Classen, zusje van Andy Classen, gitarist) die een ontzettende strot had...speelden ook ooit nog op DOA (88 of 89)
Ik had hun sterkste LP Finished with the Dogs (1987) op gekleurd vinyl (maar helaas verkocht in tijden van crisis)
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- Bleek No. 1

Altijd leuk.
Maar nu; is er één van jullie wel eens eerder naar Seaside geweest?
Ja? Grote camping? Leuke sfeer? Etc. etc.
Want een maat van me en ik zitten dit echt serieus te overwegen om er te gaan.
In de naam van Slayer en omdat we beide nu al weer zo erg het festival-gevoel missen!
Hakkaa päälle pohjan poika!
Er was vorig jaar ook al een Wacken Rocks Seaside hoor, met naar het schijnt zo'n vijfduizend bezoekers (en optredens van onder meer Machine Head en Saxon). Al was het toen een eendaags festival en is de locatie ditmaal blijkbaar wat verplaatst.Sander schreef:Er is nog nooit iemand naar Wacken Rocks Seaside geweest, en dan heb ik het niet alleen over mensen van dit forum.