Sonnilion schreef:Ik vond de sfeer juist ruk. Irritante kale nazi die te dichtbij kwam en ander tuig wat ruzie maakt.
Met de sfeer bedoel ik eigenlijk 'de uiterlijk sfeer' die het festival uitstraalde, zoals dat zwart-wit filmpje, dark ambient muziek, zwarte kaarsen. Dat bracht echt een donkere sfeer.
Maar als we gaan kijken naar 'de menselijke sfeer', die vond ik opzich ook niet slecht, behalve toen er een knokpartij ontstond bij Irrlycht, maar toen die mensen eruit werden gegooid, vond ik de sfeer al weer wat beter worden, die tijdens Mare ook een beetje werd verpest door die mensen.
Ook al eerder genoemd: de verassing van het festival vond ik Mare. De sfeer die ze brachten tijdens het optreden/performance, dat vond ik strak. Jammer dat het zo lang duurde voordat ze eindelijk ns optraden.
Orcivus vond ik de band van de zaterdagavond, hoewel Pest ook een vette show hadden. Het minste van het festival vond ik Obscure Anachronism, het sprak me helemaal niet aan, het kwam niet op mij over. Dodsferd was ook zeker aardig, maar ik had al snel iets van 'hup, snel spelen, dan kan ik nog Setherial zien', en na een tijdje had ik het eigenlijk al wel gezien.
Had zo graag Setherial willen zien, maar helaas is dat er niet van gekomen. Volgende keer beter, ik hoop dat ze snel terugkomen naar Nederland.