Blue Oyster Cult op 5 september naar NL!

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
fsleeking

Blue Oyster Cult op 5 september naar NL!

Bericht door fsleeking » di sep 01, 2009 4:37 pm

ik zag nog geen topic over Blue Oyster Cult, aanstaande zaterdag in de Boerderij in Zoetermeer!

is opgericht in 1967 en werd een van de bekendste en belangrijkste hardrock formaties uit midden jaren '70 en '80. Het debuutalbum verscheen begin jaren '70 en vanaf toen ging het balletje rollen. De band verzorgde het voorprogramma van Alice Cooper en bouwde een fanbase op. De echte doorbraak kwam in 1976 met het album 'Agents of Fortune'. Niet veel later werd er getourd met Black Sabbath tijdens de Black & Blue tour.

In de jaren '90 waren er vele line-up wijzigingen. De band bleef er, ondanks de vele bezettingen, ondertussen lustig op los touren en veroverde een nieuwe generatie hard rock liefhebbers toen Metallica een cover van de Blue Öyster Cult klassieker 'Astronomy' uitbracht. Vorig jaar gaf de groep nog een uitmuntend optreden in de Boerderij.

dako

Bericht door dako » wo sep 02, 2009 12:38 pm

Ja, kut.
Zaterdag is weer 's zo'n dag dat alles en iedereen tegelijk gave dingen organiseert.
Afwezig dus.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Mollusk
Lult over cdtjes

Bericht door Mollusk » di sep 08, 2009 3:24 pm

en hoe was het, iemand?
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di sep 08, 2009 9:33 pm

Ik ben er heen geweest met een vriend van me. Moet zeggen het was echt super. Ik ken niet zo veel nummers van ze behalve burning for you, godzilla, black blade en don't fear the ripper.

Goede show, erg goed gespeeld en nou ja er straalde iets euforisch uit. Erg fijne concert om te zien.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Plaats reactie