Sear Bliss (HU melodic black)
Carach Angren (NL melodic black)
Entree 9 euro. Voorverkoop 8 euro. Open 20.00 uur.
Zeer verheugd met dit feit en dan ook zeer zeker aanwezig

Dat vind ik een hele vreemde zaak, die band is alleen maar beter geworden. Goed ik geef toe dat 'The Haunting' geen geweldige cd was, maar vanaf 'Grand Destiny' is het niveau weer keihard gestegen. Dat niveau houdt men nu al vast sinds het geweldig sfeervolle 'Forsaken Symphony'. Nee hier ben ik het niet mee eens.Satyr schreef:De debuutplaat van Sear Bliss (Phantoms) staat in m'n top-10 allertijden. Wat daarna kwam vond ik totaal niet interessant meer, helaas. Toch maar eens even kijken in Rotterdam.
Ik had een 'Phantoms II' verwacht en daar leek het totaal niet op. Het zal ook wel aan mij liggen hoorJeroen schreef:Dat vind ik een hele vreemde zaak, die band is alleen maar beter geworden. Goed ik geef toe dat 'The Haunting' geen geweldige cd was, maar vanaf 'Grand Destiny' is het niveau weer keihard gestegen. Dat niveau houdt men nu al vast sinds het geweldig sfeervolle 'Forsaken Symphony'. Nee hier ben ik het niet mee eens.
Meen je dat nou? Dan ben ik extra benieuwd, zag ze vorige keer in de oud formatie. Ben benieuwd of die avond evenaart kan worden.hammer schreef:Ben benieuwd naar de nieuwe line up van Sear Bliss, afgelopen zomer is de hele band opgestapt / ontslagen en is alleen (geloof) de zanger nog over.
Mwah, het is meer een reunie:Flip schreef:[..]
Meen je dat nou? Dan ben ik extra benieuwd, zag ze vorige keer in de oud formatie.
bijna goed:Satyr schreef:[..]
Mwah, het is meer een reunie:
Current line-up
András Nagy - Vocals, Bass, Keyboards (1993-) (Forest Silence, Cavum)
János Barbarics - Guitar (1993-1999, 2009-) (Animosity (Hun))
Csaba Csejtei - Guitar (1993-1996, 2002-2006, 2009-) (Extreme Deformity)
Olivér Ziskó - Drums (2000-2004, 2009-) (Cavum)