west side metal attack, 13 november in Amsterdam
-
- Contacteer:
west side metal attack, 13 november in Amsterdam
Na enkele jaren van stilte gaan we er 13 november weer tegen aan met een editie
Van de West Side Metal Attack in ons favoriete bierhol de HighSchool.
WSMA
J.C. HighSchool
Van Renselaerstraat 33
Amsterdam
Entree: gratis
Band(s): Conteched, t.b.a
Bier: 1,50
Dus het kan je niets kosten, kom die ondergrondse vibe steunen.
Info: info@bypassamsterdam.nl
Van de West Side Metal Attack in ons favoriete bierhol de HighSchool.
WSMA
J.C. HighSchool
Van Renselaerstraat 33
Amsterdam
Entree: gratis
Band(s): Conteched, t.b.a
Bier: 1,50
Dus het kan je niets kosten, kom die ondergrondse vibe steunen.
Info: info@bypassamsterdam.nl
The Haunted made me do it!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Conteched is zeker (www.myspace.com/conteched)
Een andere band ben ik nog aan het zoeken. Mogelijk dat Bypass zou spelen alleen moet hun drummer helaas een ander optreden doen in Belgie met de band waar hij zijn brood mee verdient.
Dus als je een goede suggestie hebt dan houd ik mij aanbevolen. Weet vast dat James Hetfield en zijn boys, samen met Kerry King en de zijne niet konden. Iets met gebrek aan gage of zo.
Geoffrey
Een andere band ben ik nog aan het zoeken. Mogelijk dat Bypass zou spelen alleen moet hun drummer helaas een ander optreden doen in Belgie met de band waar hij zijn brood mee verdient.
Dus als je een goede suggestie hebt dan houd ik mij aanbevolen. Weet vast dat James Hetfield en zijn boys, samen met Kerry King en de zijne niet konden. Iets met gebrek aan gage of zo.
Geoffrey
Lol, Zuidas metal. Is dit dan de toekomst van de Amsterdamse metalscene? Ga het sowieso niet redden want moet zelf spelen in Alphen a/d Rijn.none but my own schreef:(www.myspace.com/conteched)
- Ear to ear
-
- Contacteer:
-
Cilice of I Chaos?none but my own schreef:Conteched is zeker (www.myspace.com/conteched)
Geoffrey
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
-
- Contacteer:
Whoeha, Seven Days Remain is dus de andere band die komt rammen. Weet dat dit de creme de la creme is van de underground artiesten die we in ons landje hebben rondlopen. Check het uit op myspace en laat je wegblazen achter je computertje en kom ze bewonderen voor niets en weinig in de HighSchool.
-
- Contacteer:
En Seven Days Remain heeft dus laten weten dat hun bassist niet kan waardoor zij niet komen. Nu worden het mogelijk de mannen van Violent Demise (ook te vinden op mijn ruimte.com)
Dus de definitieve bill is nog niet rond maar houd deze thread in de gaten en het einde zal bekend worden.
Geoffrey
-
- Contacteer: