INFERNO FESTIVAL noorwegen 2010, 31 maart - 3 april

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
bloeding

INFERNO FESTIVAL noorwegen 2010, 31 maart - 3 april

Bericht door bloeding » do okt 29, 2009 11:50 am

oke ik plaats dit topic om te vragen of er mensen al wel eens hier geweest zijn.

wij zijn plannen aan het maken om naar dit festival te gaan in 2010.
het festival vind plaats in oslo.
zover als ik kan opmaken speelt het af in 7 verschillende venues.
grote namen zijn er elk jaar te vinden.

het vind plaats van 31 maart tot 3 april.

voor dit jaar zijn de volgende bands bevestigd:
The Kovenant
Mayhem
Finntroll
Taake

totaal komen er ong 45 bands.

kost 155 euro voor alle 4 dagen.
overdag rondhangen, savonds bands.

als ik kijk naar voorgaande jaren zijn er wel veel grote bands geweest.
tuurlijk zijn er ook festivallen met deze namen dichterbij, wij willen gewoon graag eens naar noorwegen.

zijn er mensen hier geweest of uberhaupt in oslo.

ik zou graag wat informatie willen betreffende reis, kosten, enz dus hoop dat iemand iets meer kan melden.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Hub de Gallier
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » do okt 29, 2009 5:35 pm

Ben er 5 keer geweest...in de beginjaren een leuk festival maar tegenwoordig is het meer een festival waar de muziek op de tweede plaats komt en het "ons-kent-ons" gevoel overheerst. Het is een festival voor de muziek-industrie zeg maar waarbij de fans een ondergeschikte rol hebben en zich voor alles blauw betalen waardoor er meer vips uitgenodigd kunnen worden.

Hotels kun je in Oslo in alle prijsklassen vinden, vaak is het nog het goedkoopst om gewoon af te reizen en daar een hotel te zoeken, ze hebben vaak Paas-aanbiedingen bij hotels daar wat aardig wat voordeel oplevert 9welke je niet krijgt als je vooraf boekt).

Vliegen kun je het best naar Oslo Torp doen ipv Gardermoen, scheelt enorm in prijs voor vliegtickets :wink:

Zal er zelf iig ook weer zijn met Taake :)
www.hdgdistribution.com nu online!!!!

Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Contacteer:

Bericht door Tuska » do okt 29, 2009 6:56 pm

Ik vrees dat ik dit jaar moet gaan rijden/werken. Veel Blackzooi, en koud als een mongool voor wat ik gehoord heb.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

bloeding

Bericht door bloeding » vr okt 30, 2009 11:28 pm

hub bedankt voor de reactie.daar kan ik wat mee.ben er erg benieuwd naar.wij willen echter niet vliegen, ma rijden,gewoon om dat mee te maken en ons vervoersmiddel goedkoper is als vliegen. Over wat voor prijzen praat je qua hotels,eten,drinken enz? Noorwegen schijnt vrij prijzig te zijn hoor ik vaak, maaar wat is prijzig in dit geval.en zijn hotels makkelijk te vinden en dergelijk in de dichte omgeving?
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Hub de Gallier
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » zo nov 01, 2009 11:50 am

Het verschil van vliegen naar Oslo - Torp of zelf rijden dan is vliegen echt wel goedkoper :wink:

Noorwegen is een vrij duur land ja, vooral als het om tabak en drank gaat. Gemiddeld betaal je voor een halve liter bier rond de 50 kronen (zo'n € 6,50). Maar verder is het verschil met Nederland niet meer zo groot aangezien bij ons alles duurder is geworden. Hotels zijn in Oslo makkelijk te vinden, op bijna elke straathoek staat er wel één hehe

bloeding

Bericht door bloeding » zo nov 01, 2009 8:18 pm

nou laat ik het zo zeggen dat rijden helemaal niks kost zolang ik de shell tegen kom;)

ag als ik het zo hoor is het allemaal dus prima haalbaar hehe, en snap nu ook waarom noorse kennissen op wacken zo verschrikkelijk veel bier naar binnen werken haha.

wederom bedankt!
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Hub de Gallier
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » zo nov 01, 2009 9:06 pm

Mooi aangezien je Shell overal tegenkomt hehe

Yep, Noren die buiten de landsgrenzen zijn zijn niet vreemd met grote hoeveelheden drank vanwege de goedkopere prijzen hahaha

Tot in Oslo zullen we maar zeggen :wink:

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Re: INFERNO FESTIVAL noorwegen 2010, 31 maart - 3 april

Bericht door Gr. Dracula » ma mar 22, 2010 3:34 pm

MMM... Inmiddels is ook mijn Inferno tripje rond!
Nou, het zal mij benieuwen.

Ik vlieg overigens idd gewoon naar Torp. Ik heb gezien dat er daarvandaan een relaxte treinverbinding is naar het centrum van Oslo, dus dat is wel beter. Oké, je reist wat langer, maar het scheelt aanzienlijk in de oero's.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Festivalbus
Contacteer:

Bericht door Festivalbus » ma mar 22, 2010 5:55 pm

Tevens kan ik er aan toevoegen dat 'een hotel zoeken bij aankomst in Oslo' een slecht idee is.
Anker hostel kan je gemakkelijk googelen en dat is verreweg de goedkoopste oplossing (ongeveer 25 euro per nacht als je op een 8p kamer durft te gaan liggen, en misschien 120 voor een 2p. prive kamer... goedkoper in Oslo gaat lastig worden)
Mijn Inferno tripje wordt ook een leuke, met een optreden in Rockefeller eraan vastgeknoopt! Dat stond nog op de "to do" lijst.
busreizen naar Wacken en Summer Breeze!

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma apr 05, 2010 9:29 pm

Zo, dat was Inferno dan.

Hoogtepunten:
-Belphegor
-Svarttjern
-Marduk
-Ihsahn
-Mayhem
-Taake
-Deströyer 666
-Necrophagist

Heb jammergenoeg niet alles gezien wat ik wilde zien, maar wat ik gezien heb was grotendeels meteen wel übergaaf.

Dieptepunten waren er niet, behalve dat mijn bagage een dag later aankwam dan ikzelf. Maar goed, dat is dan gewoon pech en even onhandig, echter kon het de pret niet drukken verder.
Overigens vernam ik van verschillende mensen dat Inferno een ongezellig festival zou zijn, maar ook daar heb ik niks van meegekregen. De bands waren gaaf, het gezelschap heersend en de consumpties koud en lekker.

Alles zeer de moeite dus :-).
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Plaats reactie