metal fest open air 2010 Germany
metal fest open air 2010 Germany
volgens mij is hier nog geen topic van.
13 - 15 mei flugplatz Dessau
meer dan 70 bands voor 59 euro
BOLT THROWER
BEHEMOTH
SEPULTURA
CORVUS CORAX
DEICIDE
TESTAMENT
NEVERMORE
LEGION OF THE DAMNED
DECAPITATED
MARDUK
EPICA
DEATH ANGEL
SHINING
ALESTORM
LEAVES EYES'
KORPIKLAANI
HEIDEVOLK
POWERWOLF
MILKING THE GOATMACHINE
MYSTIC PROPHECY
RIGER
GRAILKNIGHTS
ENFORCER
SUICIDAL ANGELS
THYRFING
MANEGARM
VAN CANTO
VARG
klinkt erg goed tot nu toe!
zijn hier mensen wel eens geweest of van plan om heen te gaan?
http://www.de.metalfest.eu/news.html?lang=en
13 - 15 mei flugplatz Dessau
meer dan 70 bands voor 59 euro
BOLT THROWER
BEHEMOTH
SEPULTURA
CORVUS CORAX
DEICIDE
TESTAMENT
NEVERMORE
LEGION OF THE DAMNED
DECAPITATED
MARDUK
EPICA
DEATH ANGEL
SHINING
ALESTORM
LEAVES EYES'
KORPIKLAANI
HEIDEVOLK
POWERWOLF
MILKING THE GOATMACHINE
MYSTIC PROPHECY
RIGER
GRAILKNIGHTS
ENFORCER
SUICIDAL ANGELS
THYRFING
MANEGARM
VAN CANTO
VARG
klinkt erg goed tot nu toe!
zijn hier mensen wel eens geweest of van plan om heen te gaan?
http://www.de.metalfest.eu/news.html?lang=en
Laatst gewijzigd door scorpion op vr jan 08, 2010 2:53 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
- metalboefje
- Contacteer:
tis een aardig stukkie duitsland in... uurtje of 6/7 rijden...
Tenminste wel in het voorseizoen van de festivals en inderdaad niet duur...
misschien schenken ze daar nog écht bier, ipv die afgewaterde zeik op nederlandse festivals...
Tenminste wel in het voorseizoen van de festivals en inderdaad niet duur...
misschien schenken ze daar nog écht bier, ipv die afgewaterde zeik op nederlandse festivals...
Heeding the Call, one and for all, never surrender, With glory we fall!!! - heavy metal -
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- sal
- Contacteer:
Flinke line-up voor een (voor mij dan) tamelijk onbekend festival.
Eens in de gaten houden.
Eens in de gaten houden.

[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
- King of Beer
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Alestorm, Korpiklaani, Powerwolf, Heidevolk, Grailknights en Van Canto?
Ik denk dat ik daar wel heen ga, alleen ik moet nog kijken hoe ik het met vervoer doe, want het is best een eind. Ook moet ik kijken of er meer man meegaan, want zo'n eindje in je eentje lijkt me best verrot.
Ik zat aan de trein te denken en dan woensdagochtend vertrekken (ben die dag toch vrij). Na wat snel zoeken blijkt het dat het zo'n 7 uur vanaf Deventer is.
Dit is misschien handig: een overzichtje met prijs- en tijdinfo van de heenreis voor mensen die vanuit Nijmegen gaan met de trein. Let wel dat ik voor de laatste etappe niets heb gevonden qua prijs:
- Nijmegen-Deventer --> niets met OV, anders 6,20 met weekendov, 10,40 zonder OV. 6:45-7:47
(je kan een trein later pakken, maar dan is het 2 minuten overstaptijd).
- Deventer-Hannover --> 19,- met OV 8:19 - 11:18.
- Hannover-Dessau --> 38,- (maar misschien minder door kortingactie). 12:21 - 15:06 met nog een keer overstappen.
Terug kun je met een Quer-Durchs-Land-Ticket voor 34,- van Dessau naar Kleef. Net als met de Schönes-Wochenende-Ticket, moet je dan wel alleen regionale treinen nemen. Dan is het 9 à 10 uur reizen.
Ik heb dan nog een vraag: wie is er al eerder naar Dessau geweest en hoe ben je / zijn jullie dan gegaan? Alvast bedankt!
Ik denk dat ik daar wel heen ga, alleen ik moet nog kijken hoe ik het met vervoer doe, want het is best een eind. Ook moet ik kijken of er meer man meegaan, want zo'n eindje in je eentje lijkt me best verrot.
Ik zat aan de trein te denken en dan woensdagochtend vertrekken (ben die dag toch vrij). Na wat snel zoeken blijkt het dat het zo'n 7 uur vanaf Deventer is.
Dit is misschien handig: een overzichtje met prijs- en tijdinfo van de heenreis voor mensen die vanuit Nijmegen gaan met de trein. Let wel dat ik voor de laatste etappe niets heb gevonden qua prijs:
- Nijmegen-Deventer --> niets met OV, anders 6,20 met weekendov, 10,40 zonder OV. 6:45-7:47
(je kan een trein later pakken, maar dan is het 2 minuten overstaptijd).
- Deventer-Hannover --> 19,- met OV 8:19 - 11:18.
- Hannover-Dessau --> 38,- (maar misschien minder door kortingactie). 12:21 - 15:06 met nog een keer overstappen.
Terug kun je met een Quer-Durchs-Land-Ticket voor 34,- van Dessau naar Kleef. Net als met de Schönes-Wochenende-Ticket, moet je dan wel alleen regionale treinen nemen. Dan is het 9 à 10 uur reizen.
Ik heb dan nog een vraag: wie is er al eerder naar Dessau geweest en hoe ben je / zijn jullie dan gegaan? Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Natchai op zo jan 17, 2010 11:02 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
"D.J.s, V.J.s, pimps and trollops,
never mind music - this is bollocks."
Skyclad - Penny Dreadful
Skyclad - Penny Dreadful
-
Er zijn 5 kleine bands bij gekomen die volgens mij een of andere bandcompetitie hebben gewonnen.
http://www.de.metalfest.eu/bands.html
Daarbij heb ik op een flyer gezien dat er in totaal 84! bands zullen spelen. Plus nog een extra dag met muziek.
http://www.de.metalfest.eu/bands.html
Daarbij heb ik op een flyer gezien dat er in totaal 84! bands zullen spelen. Plus nog een extra dag met muziek.
nieuwe band bevestigd!
stukje van de site:
We proudly present our 3rd Headliner - a world premier, which exclusively performs at METALFEST OPEN AIRS in 2010 - TWILIGHT OF THE GODS!
BATHORY are cult. BATHORY are a great part of metal-history. BATHORY are quite immortal. Even the tragic death of Quorthon – the legendary master of Viking/black metal – has been 6 years ago in June 2010, his spiritual and musical legacy lasts tremendous and ubiquitous. Five prominent berserks of nowadays black-metal-scene courageously decided to accede the precious heritage of Quorthon as a band and to pay endless tribute to the unholy, dignified sacrament of BATHORY. Under the banner titled TWILIGHT OF THE GODS, an unbeatable Allstar-team continues the pagan way of BATHORY in 2010:
Alan Nemtheanga. (Primordial)
Iscariah (Immortal)
Nick Barker (Dimmu Borgir, Cradle Of Filth)
Blasphemer (Mayhem)
Patrik Lindgren. (Thyrfing)
Become witness of this mighty world premier, which will exclusively take place at METALFEST 2010 and resurrect a past, memorable era of metal.
Dat is wel heel erg vet zeg!
stukje van de site:
We proudly present our 3rd Headliner - a world premier, which exclusively performs at METALFEST OPEN AIRS in 2010 - TWILIGHT OF THE GODS!
BATHORY are cult. BATHORY are a great part of metal-history. BATHORY are quite immortal. Even the tragic death of Quorthon – the legendary master of Viking/black metal – has been 6 years ago in June 2010, his spiritual and musical legacy lasts tremendous and ubiquitous. Five prominent berserks of nowadays black-metal-scene courageously decided to accede the precious heritage of Quorthon as a band and to pay endless tribute to the unholy, dignified sacrament of BATHORY. Under the banner titled TWILIGHT OF THE GODS, an unbeatable Allstar-team continues the pagan way of BATHORY in 2010:
Alan Nemtheanga. (Primordial)
Iscariah (Immortal)
Nick Barker (Dimmu Borgir, Cradle Of Filth)
Blasphemer (Mayhem)
Patrik Lindgren. (Thyrfing)
Become witness of this mighty world premier, which will exclusively take place at METALFEST 2010 and resurrect a past, memorable era of metal.
Dat is wel heel erg vet zeg!
Even een paar updates over dit festival:
- Thyrfing heeft afgezegd.
- Steelwing, Vintera, Victorius, Saxorior, Sabiendas, Return to End, Morphyn, Enema of Death, Battue, High Rise Fall, Autumn Sleeps zijn bevestigd.
Ik ken de bevestigde bands niet maar misschien is er iemand op Metalfan die een of meedere bands gaaf vindt.
- Thyrfing heeft afgezegd.
- Steelwing, Vintera, Victorius, Saxorior, Sabiendas, Return to End, Morphyn, Enema of Death, Battue, High Rise Fall, Autumn Sleeps zijn bevestigd.
Ik ken de bevestigde bands niet maar misschien is er iemand op Metalfan die een of meedere bands gaaf vindt.
"D.J.s, V.J.s, pimps and trollops,
Skyclad - Penny Dreadful
Skyclad - Penny Dreadful
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: metal fest open air 2010 Germany
De Paganfest-bands komen ook langs: Finntroll, Eluveitie en Dornenreich. Met Finntroll ben ik op zich wel content, maar het hele programma begint nu toch wel iets te veel de folky kant uit te gaan.
Gelukkig maakt Urgehal een hoop goed.
plus Tyr, Arkona, Imperium Dekadenz, Cauldron en Ultrawurscht.
Nou de pagantour is compleet.
Nou de pagantour is compleet.
Op de Oostenrijkse versie (zelfde data?) krijg je 95 bands voor dezelfde prijs.
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
is dezelfde data ja,
tot nu toe veel core bands die daar extra spelen dus daar ga ik geen extra kilometers voor maken.
tot nu toe veel core bands die daar extra spelen dus daar ga ik geen extra kilometers voor maken.
plus trauma en nog 4 bands, en de running order is online. Marduk tegelijk met testament en twilight of the gods tegelijk met shining 

-
- Contacteer:
Trauma is wel heel vet, maar waarom maar een half uurtje zo vroeg op de dag?
Nou ja, ik kan waarschijnlijk toch niet gaan dat weekend.
Nou ja, ik kan waarschijnlijk toch niet gaan dat weekend.
-
Tering gave line-up.Helaas...volgend jaar misschien.
Waarschijnlijk toch dabei!!
Waarschijnlijk toch dabei!!

-