INDYUS in NL/B
- Shitworker Of Death
- Contacteer:
INDYUS in NL/B
Ik ben voor de Oostenrijkse death-thrash band INDYUS op zoek naar shows in NL en België tussen woensdag 5 en zaterdag 8 mei. Als iemand kan helpen met het boeken van een show, een dikke party geeft waar ze kunnen spelen of andere tips heeft, laat het weten. Check sowieso www.myspace.com/indyus!
the thrashin of the christ
Re: INDYUS in NL/B
Zo'n link werkt beter zonder uitroeptekenShitworker Of Death schreef:Ik ben voor de Oostenrijkse death-thrash band INDYUS op zoek naar shows in NL en België tussen woensdag 5 en zaterdag 8 mei. Als iemand kan helpen met het boeken van een show, een dikke party geeft waar ze kunnen spelen of andere tips heeft, laat het weten. Check sowieso www.myspace.com/indyus!

iets heel anders...
wij zoeken (www.portall.net) wel concerten richting oostenrijk juist.
er is zojuist een promo package naar wenen gestuurd om te kijken of daar wat mogelijk is.
wellicht is het een idee om samen eens te kijken naar wat er mogelijk is?
zowel hier in nederland al verder in europa?
je kan me altijd op msn toevoegen om contact te houden eventueel (marco_arkema<at>hotmail.com)
wij zoeken (www.portall.net) wel concerten richting oostenrijk juist.
er is zojuist een promo package naar wenen gestuurd om te kijken of daar wat mogelijk is.
wellicht is het een idee om samen eens te kijken naar wat er mogelijk is?
zowel hier in nederland al verder in europa?
je kan me altijd op msn toevoegen om contact te houden eventueel (marco_arkema<at>hotmail.com)
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall