Girlies en patches, wie weet mot iemand het.

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Contacteer:

Girlies en patches, wie weet mot iemand het.

Bericht door Tuska » zo mar 28, 2010 4:14 pm

Enkele girlies die de deur uit mogen. Sommigen slaan nergens op maar wie weet kan ik er iemand blij mee maken.
De ervaring leert dat sommige maten met een korreltje zout genomen moeten worden, dat is een beetje inschatten.
Eventueel kan het gepast worden, kan ik het langsbrengen, boeit me allemaal geen kut.
Alle shirts zijn eigenlijk wel in goede staat (tenzij anders vermeld) en een aantal ook haast ongedragen.
Denk zo'n 5 á 10 euro, afhankelijk van het shirt. PM daarvoor.

Amon Amarth - Raven Skull M
Amon Amarth - Viking Bitch M
Anathema - Alternative 4 S/M
Dark Tranquillity - Character L
Dimmu Borgir - Pentameuk S/M
Finntroll - Light into Darkness L/XL
Finntroll - Dreinalus S/M
In Flames - Jesterhead M (print enigszins gescheurd maar dat houd je toch)
In Flames - Devil (rood) S (M eigenijk)
Metallica - Unforgiven spaghetti XL (dat XL slaat nergens op. Eerder een vrij korte M/L)
Moonsorrow - Logo L/XL
Nirvana - Logo 'Size free'. Dit is dus zoiets wat voor weinig weg mag. Scheuren in print. Van vroegah jweet.
Opeth - White Logo S/M. LET OP: hals zelf vrij lelijk bewerkt. Leuk voor iemand die dat nog kan fixen.
Opeth - Deliverance longsleeve S/M.
Rage Against the Machine - Che bakkes 'Size free'. Zelfde verhaal als bij Nirvana.
Sepultura - Members en totale randomness, sleeveless. (De Zipper had ooit zowaar iets Met0ls)

Sommige foto's zijn hoerig, ik had ze allemaal goed gedraaid maar blijkbaar is dat niet opgeslagen of zo (eventueel kan ik ook wel foto's sturen).

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oja. En voor de liefhebbert ook nog wat patches.
De eerste foto bestaat deels uit ongedragen patches en verder redelijke meuk. De tweede foto is ten eerste wazig want m'n camera ging kapoer, en ten tweede zitten er hele slechte dingen tussen. Die van In Flames, Slayer en Finntroll vallen geloof ik wel mee (en Norther en Dimmu) maar de rest is zou oud als Methusalem en voor de sier/liefhebber/name it.

Afbeelding

Afbeelding
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Plaats reactie