Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
-
Rubicon
Bericht
door Rubicon » vr apr 02, 2010 4:34 pm
Binnenkort speelt John Garcia op Roadburn, hij zal veel nummers van allmighty Kyuss spelen. Op dit hele forum is, als ik het goed gezien heb, niks te vinden over de legendarische woestijnrockers van Kyuss.
Kyuss heeft me altijd bij de strot gegrepen, Blues for the Red Sun is geweldig, maar mijn favoriet is Welcome to Sky Valley. Geniaal dat album. Wanneer ik dat hoor, zweef ik helemaal weg richting een of andere woestijn in de verzengende hitte. Zalig.

Maar ook...And the Circus Leaves Town en Wretch draaien ook nog regelmatig rond hier. Na al die jaren ben ik nog steeds wild van Kyuss. Ben benieuwd of er op dit forum nog meer mensen rondlopen die liefhebber zijn van deze geweldige groep.
-
SpakenburgMetal
Bericht
door SpakenburgMetal » vr apr 02, 2010 10:30 pm
Kyuss was inderdaad altijd een toffe band. Toevallig stond in de laatste Aardschok nog een stukje over Blues of the red Sun. Als klassieker besproken zeg maar. Ik ga niet naar Roadburn, maar begreep dat ze ook in Amsterdam spelen, wellicht dat ik daar een kijkje ga nemen.
Don't Forget The Ancient Feeling...it still rules!!!
-
Marcel Hubregtse
-
Contacteer:
Bericht
door Marcel Hubregtse » za apr 03, 2010 3:34 pm
Rubicon schreef:Binnenkort speelt John Garcia op Roadburn, hij zal veel nummers van allmighty Kyuss spelen. Op dit hele forum is, als ik het goed gezien heb, niks te vinden over de legendarische woestijnrockers van Kyuss.
Kyuss heeft me altijd bij de strot gegrepen, Blues for the Red Sun is geweldig, maar mijn favoriet is Welcome to Sky Valley. Geniaal dat album.
Inderdaad geniaal album, maar om het even recht te zetten... dat album heet gewoon Kyuss. Mensen zijn het kennelijk Welcome to Sky Valley gaan noemen door de hoesfoto.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.
Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996