JOE SATRIANI naar HMH Guitar Night 2010
-
JOE SATRIANI naar HMH Guitar Night 2010
Joe staat op 29 Okt in de HMH! als onderdeel van de succesvolle Guitar Night (vorig jaar uitverkocht met Gary Moore) er komen nog twee supergitaristen. zie http://www.rock-n-roots.nl
Verkoop vanaf aanstaande vrijdag, maar de presale is al begonnen!
Verkoop vanaf aanstaande vrijdag, maar de presale is al begonnen!
-
Re: JOE SATRIANI naar HMH Guitar Night 2010
aanvulling: het is de Guitar Night, dus er komen nog meer gitaarmonsters! ![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Je aanvulling was niet nodig, want dat gaf je al in je eerste post aanRocknRoller schreef:aanvulling: het is de Guitar Night, dus er komen nog meer gitaarmonsters!

Op Nu.nl lees ik wie de tweede gitarist is:
AMSTERDAM - Gitaarhelden Joe Satriani en Sonny Landreth komen naar Nederland. Op 29 oktober spelen de gitaristen op de Rock 'n Roots Guitar Night.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Joe Satriani staat 1 november ook in 013, Tilburg.
- John Lydon
€42,- in de Heineken galmbak en €40,- in de 013.. Dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn. Tilburg here I come,als de portemonnee het toe laat..MetalJan schreef:Joe Satriani staat 1 november ook in 013, Tilburg.

You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....
-
[quote="John Lydon"][quote="MetalJan"]Joe Satriani staat 1 november ook in 013, Tilburg.[/quote]
€42,- in de Heineken galmbak en €40,- in de 013.. Dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn. Tilburg here I come,als de portemonnee het toe laat..
[/quote]
HMH een Galmbak?? Dan heb je een concert meegemaakt met de foute mensen achter de knoppen!!! Nee, naar mijn idee is juist de HMH veel beter.... heb daar supershows gezien! Maar "oren" verschillen. Voor 2 euro meer heb ik liever de Guitar Night met full show van Satch en nog 2 andere gitaarkillers
Mijn keuze ook snel gemaakt!
€42,- in de Heineken galmbak en €40,- in de 013.. Dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn. Tilburg here I come,als de portemonnee het toe laat..

HMH een Galmbak?? Dan heb je een concert meegemaakt met de foute mensen achter de knoppen!!! Nee, naar mijn idee is juist de HMH veel beter.... heb daar supershows gezien! Maar "oren" verschillen. Voor 2 euro meer heb ik liever de Guitar Night met full show van Satch en nog 2 andere gitaarkillers

- Dehumanize
Idd, niets mis met HMH. En Amsterdam is ook een stukje dichterbij =)