Cryptal Darkness = The Eternal
-
Ik kom er net (pas) achter dat Cryptal Darkness niet meer is, maar tegenwoordig door het leven gaat als The Eternal. De nieuwe site is: clik.to/theeternal
Verder kan ik melden dat drummer Oneil niet meer van de partij is, maar alles is verder hetzelfde (zo'n beetje dan).
Voor de mensen waarvoor dit nieuws als oud in de oren klinkt, SORRY! EN ehhh... bekijk de site eens
Verder kan ik melden dat drummer Oneil niet meer van de partij is, maar alles is verder hetzelfde (zo'n beetje dan).
Voor de mensen waarvoor dit nieuws als oud in de oren klinkt, SORRY! EN ehhh... bekijk de site eens
The Night Dies In A Tragic Serenade
toevallig dat hier nu net een topic over deze band is, ik heb net sinds deze week de cd "chapter II the fallen" van iemand geleend. erg gave cd.
voor de mensen die dit absoluut niet kennen, dit is de nieuwe band van ex-my dying bride violist martin powell.
voor de mensen die dit absoluut niet kennen, dit is de nieuwe band van ex-my dying bride violist martin powell.
We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life
my dying bride???? aarggggggggg, *kots*Thelema_6 schreef:toevallig dat hier nu net een topic over deze band is, ik heb net sinds deze week de cd "chapter II the fallen" van iemand geleend. erg gave cd.
- MetalTroll
- Contacteer:
-
Cryptal Darkness is niet DE nieuwe band van Martin Powell (ex-My Dying Bride). Op de eerste 2 cd's speelt hij mee (echt My Dying Bride stijl!)!. Tegenwoordig maakt hij geen deel meer uit van Cryptal Darkness.
Tofste van de twee is de eerste cd They Whispered You Had Risen naar mijn mening. Go find it out! Cheers!
Tofste van de twee is de eerste cd They Whispered You Had Risen naar mijn mening. Go find it out! Cheers!
The Night Dies In A Tragic Serenade
hmm, tja, kheb net 1 cd sinds deze week en ik zag dat martin erin speelde. hebben ze tegenwoordig dan een andere violist, of doen ze het nu zonder. denk dat ik ook maar eens de 1e cd ga kopen.Winterface schreef:Cryptal Darkness is niet DE nieuwe band van Martin Powell (ex-My Dying Bride). Op de eerste 2 cd's speelt hij mee (echt My Dying Bride stijl!)!. Tegenwoordig maakt hij geen deel meer uit van Cryptal Darkness.
We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life