Lizzy Borden Kerkrade
Lizzy Borden Kerkrade
Iemand geweest gisteren? Ben van plan om morgen te gaan maar als er geen tieten in de show voorkomen dan weet ik het nog niet... 

-
Re: Lizzy Borden Kerkrade
Jaaaaa vanmiddag Baroeg!! Wel verdorie 2 uur kut Ov reis ,maar het is het vast waard!!Lizzy!!
Ik zag op Youtube dat het een sobere show wordt; geen verkleedpartij'tjes/maskers e.d. En tieten zag ik ook niet voorbij komen
Ik sla denk ik over deze keer....

Sjeez, 't gaat toch om de muziek. Als je tieten wil zien, moet je maar naar een stripclub gaan.
- fetuskiller
- Contacteer:
Geloof me, bij Lizzy Borden gaat het echt niet om de muziek. Die ken je na een half nummer wel. Ik begrijp goed dat mensen niet gaan omdat er geen tieten te zien zijn. Knap zielig als je zulke ongein nodig hebt om publiek te trekken...
Hehe idd.
Zelfs MET tieten is het de moeite niet. Heb het al gezien op Elsrock, zo bijzonder zijn ze niet 

- fetuskiller
- Contacteer:
Elsrock inderdaad, daar zag ik ze ook. Wat een verschrikkelijk slechte band is het. Echt een van de meest waardeloze optredens die ik heb gezien dit jaar. En die twee danseresjes die totaal geen gevoel voor ritme hadden en het woord synchroon ook niet kennen had ik na een opkomst ook wel gezien. Echt, die wijven deden maar wat...
Nou nou, ik vind het wel jammer dat ik het vandaag moet missen. De eerste twee platen zijn toch erg tof! 

Lizzy Borden was mijns inziens op Elsrock juist één van de hoogtepunten. Niet alleen omdat ze wat meer show hebben dan de visueel saaie optredens die de meeste andere bands ons voorschotelen, maar bovenal omdat Lizzy Borden gewoon een aantal geweldige songs en prima albums op zijn naam heeft staan. Als je het over "knap zielig" hebt, dan denk ik persoonlijk eerder aan al die mensen die niet van een lekker potje simpele heavy metal als dit kunnen genieten (maar het dan toch nodig vinden om deze draad te openen en te reageren).
Even voor de goede orde: ik vind Lizzy Borden muzikaal gezien OK, maar het ging even over de show en "tieten" en dat aspect van de band spreekt me niet aan.
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik geef gewoon m'n mening over deze band. Geen probleem lijkt me. Ik heb inderdaad weinig met simpele heavy metal, en kan er dus ook niet van genieten. Maakt mij dat dan een zielig persoon? En daarbij of je de band nu leuk vind of niet, je kan niet ontkennen dat de podium-act lachwekkend was en de muziek onstrak gespeeld werd. Dat zijn gewoon de feiten.Gilbert schreef:Lizzy Borden was mijns inziens op Elsrock juist één van de hoogtepunten. Niet alleen omdat ze wat meer show hebben dan de visueel saaie optredens die de meeste andere bands ons voorschotelen, maar bovenal omdat Lizzy Borden gewoon een aantal geweldige songs en prima albums op zijn naam heeft staan. Als je het over "knap zielig" hebt, dan denk ik persoonlijk eerder aan al die mensen die niet van een lekker potje simpele heavy metal als dit kunnen genieten (maar het dan toch nodig vinden om deze draad te openen en te reageren).
Je mag niet zeggen dat ze slecht zijn, het is gewoon jouw smaak niet 

Vind er ook geen hol aan en als ik tieten wil zien kijk k wel naar beneden, jammer dat zulke bands dan weer wel bij me om de hoek optreden 

Och, het voegt niks toe, maar is best vermakelijk. Alsof het bloed bij Watain wat toevoegt en de schmink van Kiss.
Maaaruh.... waren er nou tieten te zien?
Ach, als je niet te veeleisend bent......john schreef:Maaaruh.... waren er nou tieten te zien?