WIZARD (DLD), EMERALD , SNAGGLETOÖTH 9 APRIL IN STADSKANAAL

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
chikira

WIZARD (DLD), EMERALD , SNAGGLETOÖTH 9 APRIL IN STADSKANAAL

Bericht door chikira » ma mar 28, 2011 12:16 pm

Eerste editie Very ‘eavy in Stadskanaal !

Very ‘eavy is de naam van een nieuw metal festival in Stadskanaal.

Initiatiefnemer Hugo Koch is van mening dat er veel te weinig gebeurt in de regio voor de liefhebbers van het ruige muziekwerk. Vandaar het idee om zelf een festival op poten te zetten.

Sport- en evenementencentrum Bruinsma in Stadskanaal zal op 9 april 2011 trillen op zijn grondvesten.

Op het podium zullen achtereenvolgens verschijnen, de Limburgse Motörhead cover-band Snaggletoöth. Deze band, vernoemd naar een nummer van Motörhead zelf, klinkt niet alleen als hun grote voorbeeld, het lijkt wel of je zanger Lemmy zelf aan het werk ziet. Een echte ‘must’ voor de Motörhead liefhebbers.

De Hollandse band Emerald , echte ‘old-school’ heavy metal van het hoogste niveau. Met voorbeelden aan bands als Judas Priest en Ozzy Osbourne timmert “Emerald” al vanaf midden jaren ’70 aan de weg. De hoge stem van zanger Bert Kivits en het karakteristieke gitaarwerk van Allard Ekkel staan garant voor een super strakke performance.

Als klap op de vuurpijl de Duitse Metal- sensatie Wizard. Met hun woeste uiterlijk en CD’s met de titels “Odin” en “Thor” zingen zij nummers over veldslagen en oorlogen. Zij zullen op 9 april a.s. wederom een sterk staaltje ‘power-metal’ ten gehore brengen.

Na het optreden van Wizard zullen de ruige rockers van Wänkers Whipläsh optreden tijdens de afterparty in de foyer van Bruinsma

Kaarten zijn in de voorverkoop á € 10,00 verkrijgbaar bij Sport- en evenementencentrum Bruinsma, Navolaan 32 in Stadskanaal

Of via de website : http://www.veryeavy.nl

Op de avond zelf aan de kassa voor € 12,50

Check voor meer informatie de website : http://www.veryeavy.nl

Of : http://www.veryeavy.hyves.nl

jeffrey

Re: WIZARD (DLD), EMERALD , SNAGGLETOÖTH 9 APRIL IN STADSKAN

Bericht door jeffrey » di mar 29, 2011 9:17 pm

Fakk Emerald, maar helaas te ver. Anyways een zeer nutteloze post, maar props voor het initiatief.
Allemaal even normaal doen tegen djent

IROn

Bericht door IROn » wo mar 30, 2011 7:16 pm

Zeker tof, maar ik ga het er ook niet voor rijden in een reeds overvolle maand qua concerten en andere uitjes.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

chikira

Bericht door chikira » do mar 31, 2011 12:26 pm

IROn schreef:Zeker tof, maar ik ga het er ook niet voor rijden in een reeds overvolle maand qua concerten en andere uitjes.
Thanks voor de complimentjes.

Wel heel erg jammer dat er zo weinig uit het westen komen naar de eerste editie van Very 'Eavy. Ik krijg veel complimenten voor de line-up en het feit dat ik mijn nek uitsteek, maar blijkbaar vinden veel 1.5 of 2 uurtjes rijden te ver. Natuurlijk zijn er ook weer velen die de line-up af kraken, maar voor een eerste editie leek mij het niet verkeerd. Komt bij dat de nieuwe cd van Wizard echt een killer is!

Een eertste editie is altijd het moeilijkst omdat het de basis moet zijn voor het jaar daarop. Toen ik de datum maanden geleden prikte en publiceerde was er nagenoeg niets anders te doen op 9 April. Inmiddels is dat weekend zo'n beetje het drukste van alle weekenden in 2011!
Er zijn 180 kaarten verkocht in de voorverkoop en nu is het afwachten hoeveel er aan de kassa staan 9 April. Ik hoop dat ik in ieder geval quitte draai en gemotiveerd aan 2012 kan gaan werken.

Voor iedereen die 9 April nog niets heeft staan en Metal een warm hart toedraagt zou ik zeggen. GEWOON KOMEN!

IROn

Bericht door IROn » do mar 31, 2011 5:41 pm

Er is zeker niks mis met de lineup, en ook zeker niet met twee uur rijden... maar zoals gezegd, het is een drukke maand met veel concerten, toernooien en feestdagen, dus er moeten keuzes gemaakt worden. En dan zijn zaken die dichterbij zijn gewoon goedkoper. Jammer, maar waar.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Plaats reactie