19-06 Dio Disciples @ Uden
- alicecooper
19-06 Dio Disciples @ Uden
DIO DECIPLES + THE RODS (USA - UK )
Aldus de site van de Pul.
Aldus de site van de Pul.
Re: 19-06 Dio Disciples @ Uden
Kut, dat is tegelijk met Hellfest. Dit wordt 'm niet.
- alicecooper
Wellicht is Bochum een optie? Hier staan ze namelijk op 25 juni.
Bij enkele shows in Zuid-Europa wordt Tim "Ripper" Owens vervangen door Doro Pesch, zodat Owens de bruiloft van zijn dochter kan bijwonen. Jammer dat Doro er in Uden niet bij is, dan zou ik zeker gaan. 

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik heb ook het idee dat Doro het beter zou doen dan Timmetje, dat heeft ze met haar versie van Egypt (The Chains Are On) al bewezen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Gisteravond speelden de Dio Disciples hun eerste show, in Moskou. De setlist was blijkbaar:
Van begin tot eind lekker meezingen dus, alleen was ik even vergeten dat dit op dezelfde avond is als Primus in de Effenaar (waar ik maanden geleden al een ticket voor heb gekocht). Dus wordt het wat de Dio Disciples betreft voor mij alleen het (korte) optreden op Graspop.
Gaaf hoor! Ik ben bang dat ik het ook alleen op Graspop kan aanschouwen en daar zal het vast maar de helft van de songs worden.