29 juni Eyehategod, Church Of Misery, The Gates Of Slumber
-
- Contacteer:
29 juni Eyehategod, Church Of Misery, The Gates Of Slumber
Woensdag 29 Juni
Eyehategod (US sludge / doom)
Church Of Misery (JP stoner / doom)
Heavy Lord (NL Black Sabbath worshipping)
Vvk € 18,00. Entree € 20,00. Zaal open 19.00 uur.
The Gates Of Slumber heeft de gehele tour met Eyehategod afgezegd.
Het juniprogramma in Baroeg kan wel eens legendarisch worden, want naast toppers in de black en death metal en een grootheid binnen de hardcore / thrash / punk staat er ook een sludge / stoner band van wereldfaam op de planken. We hebben het natuurlijk over het Amerikaanse Eyehategod. Nadat bands als Melvins en Neurosis de eerste stappen hadden gezet waar later de sludge uit zou staan, werd het genre een jaar of 20 geleden verder gevormd door bands als Crowbar, Acid Bath en Eyehategod. De laatstgenoemde is inmiddels een van de grootste en langst meedraaiende bands in het genre. De heren worden vergezeld door de Japanse stoner / doom band Church Of Misery en de Zweedse doom band Gates Of Slumber, Baroeg heeft de enige Nederlandse show van de tour.
Eyehategod (US sludge / doom)
Church Of Misery (JP stoner / doom)
Heavy Lord (NL Black Sabbath worshipping)
Vvk € 18,00. Entree € 20,00. Zaal open 19.00 uur.
The Gates Of Slumber heeft de gehele tour met Eyehategod afgezegd.
Het juniprogramma in Baroeg kan wel eens legendarisch worden, want naast toppers in de black en death metal en een grootheid binnen de hardcore / thrash / punk staat er ook een sludge / stoner band van wereldfaam op de planken. We hebben het natuurlijk over het Amerikaanse Eyehategod. Nadat bands als Melvins en Neurosis de eerste stappen hadden gezet waar later de sludge uit zou staan, werd het genre een jaar of 20 geleden verder gevormd door bands als Crowbar, Acid Bath en Eyehategod. De laatstgenoemde is inmiddels een van de grootste en langst meedraaiende bands in het genre. De heren worden vergezeld door de Japanse stoner / doom band Church Of Misery en de Zweedse doom band Gates Of Slumber, Baroeg heeft de enige Nederlandse show van de tour.
-
- Contacteer:
-
Re: 29 juni Eyehategod, Church Of Misery, The Gates Of Slumb
Gaat dit uitverkopen, of kan ik aan de deur tickets aanschaffen?
-
- Contacteer:
De voorverkoop loopt goed, maar er zijn ook nog voldoende kaarten te koop aan deur.
-
- Contacteer:
Laatste kans, want morgen is het zover! 

-
Lekker optreden, de band had behoorlijk wat shit tot zich genomen maar de prestaties leden daar niet echt onder.
Het is altijd rommelig bij deze band..
Het is altijd rommelig bij deze band..
Had er voor niks naartoe kunnen gaan, maar ik had vanochtend tentamen dus dat leek me niet zo geslaagd. Achteraf was het tentamen niet eens zo pittig en had ik dat best in een brakke bui kunnen maken. Maar goed, ik voel mezelf wel verstandig en verantwoord enzo.