Stryper naar Zoetermeer (en niet naar Den Haag)
Stryper naar Zoetermeer (en niet naar Den Haag)
Zonder enige twijfel is Stryper een van de grootste en beste Christelijke metalbands ter wereld. In 1983 werd de groep opgericht door Michael Sweet (vocals/guitar), Oz Fox (guitar), Tim Gaines (bass) en Robert Sweet (drums). Sinds dat jaar is Stryper verantwoordelijk voor legendarische jaren ‘80 metalalbums, zoals 'Soldiers Under Command', 'To Hell with the Devil' en ‘In God We Trust'. Ook hadden ze hitsingles als "Calling on You", "Free" en "Honestly".
Na een sabbatical in de jaren ’90, kwam de band sterk terug in het begin van de 21e eeuw. Stryper bracht een aantal zeer goede albums uit. Het laatste album ‘The Covering’ kwam enkele maanden op de markt. Op dit album staat songs waar Stryper door geïnspireerd werd, bijvoorbeeld van Led Zeppelin, Deep Purple en Iron Maiden.
Tijdens dit concert zullen enkele songs van dit album worden gespeeld, maar uiteraard komen ook alle grote hits voorbij!
LET OP! Stryper zou deze avond oorspronkelijk op een festival in de Uithof te Den Haag spelen, dit gaat echter niet door! Kaarten voor dit festival zijn niet geldig voor de show in de Boerderij!
Do. 23 juni 2011
Stryper
aanvang 20.30 uur, toegang 27 euro (excl. servicekst)
Cultuurpodium Boerderij, Zoetermeer
www.boerderij.org
Na een sabbatical in de jaren ’90, kwam de band sterk terug in het begin van de 21e eeuw. Stryper bracht een aantal zeer goede albums uit. Het laatste album ‘The Covering’ kwam enkele maanden op de markt. Op dit album staat songs waar Stryper door geïnspireerd werd, bijvoorbeeld van Led Zeppelin, Deep Purple en Iron Maiden.
Tijdens dit concert zullen enkele songs van dit album worden gespeeld, maar uiteraard komen ook alle grote hits voorbij!
LET OP! Stryper zou deze avond oorspronkelijk op een festival in de Uithof te Den Haag spelen, dit gaat echter niet door! Kaarten voor dit festival zijn niet geldig voor de show in de Boerderij!
Do. 23 juni 2011
Stryper
aanvang 20.30 uur, toegang 27 euro (excl. servicekst)
Cultuurpodium Boerderij, Zoetermeer
www.boerderij.org
Re: Stryper naar Zoetermeer (en niet naar Den Haag)
Dus zonder Cinderella? Da's wel jammer...
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
-
Volgens site van Cinderella speelt Cinderella in Den Haag maar een andere zaal !!IROn schreef:Dus zonder Cinderella? Da's wel jammer...
aanstaande donderdag! Wie gaat?
manowarrior schreef:Volgens site van Cinderella speelt Cinderella in Den Haag maar een andere zaal !!IROn schreef:Dus zonder Cinderella? Da's wel jammer...
Euh...nee.
We lullen over die homofiele Cinderella van Gypsy Road enzo toch? Dan niet iig.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Nee, we hebben het over stryper in Zoetermeer ;-p
Ik zal wel in zoetermeer zijn en ook bij een Christelijke band maar dan bij Neal Morse.
Ik zal wel in zoetermeer zijn en ook bij een Christelijke band maar dan bij Neal Morse.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
dako schreef:manowarrior schreef:Volgens site van Cinderella speelt Cinderella in Den Haag maar een andere zaal !!IROn schreef:Dus zonder Cinderella? Da's wel jammer...
Euh...nee.
We lullen over die homofiele Cinderella van Gypsy Road enzo toch? Dan niet iig.
Uiteraard.
De enige essentiele Cinderella.
Ik dacht dat jij wel een beetje van hair metal hield, dako?
Voor de nostalgie-factor zou ik misschien overwegen te gaan, maar dan niet zo ver van hier. Viel me op dat Cinderella helemaal geen album meer gemaakt hebben sinds de gloriedagen der poedelrock...
Voor de nostalgie-factor zou ik misschien overwegen te gaan, maar dan niet zo ver van hier. Viel me op dat Cinderella helemaal geen album meer gemaakt hebben sinds de gloriedagen der poedelrock...
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Homofiel is in dat genre een compliment hè...
Ja, en ik zou dan ook zeker gaan, maar ik vind nergens waar ze optreden.Mollusk schreef:Ik dacht dat jij wel een beetje van hair metal hield, dako?
sabaton is mijn favoriete epic metal band