A Pale Horse Named Death naar Eindhoven
- alicecooper
A Pale Horse Named Death naar Eindhoven
Type O negative-frontman Peter Steele stierf op 14 april 2010 op 48-jarige leeftijd, vermoedelijk aan hartfalen. Maar de bandleden gaat door. Op vrijdag 19 augustus zullen twee bands van meerdere Type O Negative-leden laten horen waar ze momenteel mee bezig zijn in Dynamo.
De band A Pale Horse Named Death is de nieuwe band van Sal Abruscato. De drummer zat op de drumkruk bij Life Of Agony, Type O negative en Supermassive. Sal zal vanavond als zanger zijn nieuwe band presenteren, de band bestaat uit o.a Johnny (Type O negative) en gitarist Bobby (Biohazard). De kaarverkoop start dinsdag 17 mei voor 14 euro.
http://www.myspace.com/apalehorsenameddeath
De band A Pale Horse Named Death is de nieuwe band van Sal Abruscato. De drummer zat op de drumkruk bij Life Of Agony, Type O negative en Supermassive. Sal zal vanavond als zanger zijn nieuwe band presenteren, de band bestaat uit o.a Johnny (Type O negative) en gitarist Bobby (Biohazard). De kaarverkoop start dinsdag 17 mei voor 14 euro.
http://www.myspace.com/apalehorsenameddeath
Re: A Pale Horse Named Death naar Eindhoven
Aangezien je het hebt over twee bands het verhaaltje maar ff afmaken?
SEVENTH VOID
Kenny Hickey en Johnny Kelly, wilde na het overlijden van Peter Steele (Type O Negative) zeker door blijven gaan het project genaamd Sevent Void, en dat gaat ze goed af. De Doommetal in combinatie met Sabbath, US Hardrock, Stoner en hier en daar toch een sort of Bluesrock maakt een lekker pot muziek. Verwacht dus geen Typo O Negative show, maar een show waarbij je broekspijpen zeker gaan wapperen!
SEVENTH VOID
Kenny Hickey en Johnny Kelly, wilde na het overlijden van Peter Steele (Type O Negative) zeker door blijven gaan het project genaamd Sevent Void, en dat gaat ze goed af. De Doommetal in combinatie met Sabbath, US Hardrock, Stoner en hier en daar toch een sort of Bluesrock maakt een lekker pot muziek. Verwacht dus geen Typo O Negative show, maar een show waarbij je broekspijpen zeker gaan wapperen!
- alicecooper
[quote="lampje"]Aangezien je het hebt over twee bands het verhaaltje maar ff afmaken?
Dank hiervoor...
Heb het ook maar gekopieerd van podiuminfo
Dank hiervoor...
Heb het ook maar gekopieerd van podiuminfo

En die weer van de site van Dynamo 

- Bleek No. 1
Nice, heel nice! Ich bin dabei
Hakkaa päälle pohjan poika!
ik heb de cd inmiddels een paar keer beluisterd, maar ik ben er nog niet echt over uit wat ik er nou van moet vinden. Soms klinkt het erg lekker, maar soms grijpt het me totaal niet. Dus ik denk dat het nog wat luisterbeurten nodig heeft.
19 augustus is nog ver weg, dus ik weet nog niet of ik er ga zijn.
19 augustus is nog ver weg, dus ik weet nog niet of ik er ga zijn.
19 augustus is inmiddels al weer een aardig stukje dichterbij. Weinig animo hier blijkbaar?
Ik vind beide bands/cd's echt lekkere muziek en zou best naar het concert willen, maar ik heb gewoon even geen tijd. Als het dichtbij was was ik misschien wel gegaan, maar Eindhoven nu even niet.