Rock Werchter 2011

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yuiyui27
Berichten: 1080
Lid geworden op: za apr 02, 2011 4:51 pm
Locatie: Leuven

Rock Werchter 2011

Bericht door yuiyui27 » zo jun 05, 2011 12:31 pm

Ikzelf ga zondag 3 juli, de dag dat Iron Maiden komt. Het zal voor mij eerder een verplicht nummertje worden aangezien het een kwartiertje wandelen van mij thuis is en ik anders altijd wel ergens op een camping moet staan. :D

De vraag: gaan er nog mensen?
The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.

-Last Dream-

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door NIBDEM » zo jun 05, 2011 6:11 pm

aanwezig ja, wordt alweer m'n 6e keer Werchter. ondanks dat er ieder jaar weer meer troep geprogrammeerd wordt (zoals dit jaar Black Eyed Peas, Linkin Park, Bruno Mars, Kesha etc..etc..) staan er toch ook weer een groot aantal gave bands. o.a: The National, Seasick Steve, Tame Impala, Queens of the Stone Age, Warpaint, Iron Maiden, Grinderman, James Blake, White Lies, Portishead, Elbow, Triggerfinger, PJ Harvey, Underworld...

Gebruikersavatar
yuiyui27
Berichten: 1080
Lid geworden op: za apr 02, 2011 4:51 pm
Locatie: Leuven

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door yuiyui27 » di jun 07, 2011 5:50 pm

NIBDEM schreef:aanwezig ja, wordt alweer m'n 6e keer Werchter. ondanks dat er ieder jaar weer meer troep geprogrammeerd wordt (zoals dit jaar Black Eyed Peas, Linkin Park, Bruno Mars, Kesha etc..etc..) staan er toch ook weer een groot aantal gave bands. o.a: The National, Seasick Steve, Tame Impala, Queens of the Stone Age, Warpaint, Iron Maiden, Grinderman, James Blake, White Lies, Portishead, Elbow, Triggerfinger, PJ Harvey, Underworld...
Ik heb eigenlijk mn ticket te snel gekocht, IM was bevestigd en kocht t. Nu zou ik het wellicht niet meer gedaan hebben. :(
The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.

-Last Dream-

Gebruikersavatar
yuiyui27
Berichten: 1080
Lid geworden op: za apr 02, 2011 4:51 pm
Locatie: Leuven

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door yuiyui27 » zo jul 03, 2011 11:13 am

Binnen een paar uur Iron Maiden!!
The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.

-Last Dream-

youriguitar
Berichten: 91
Lid geworden op: di mar 08, 2011 8:25 pm

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door youriguitar » zo jul 03, 2011 11:38 am

Waarom ben ik nou nog te jong om naar festivals te gaan...........

Gebruikersavatar
yuiyui27
Berichten: 1080
Lid geworden op: za apr 02, 2011 4:51 pm
Locatie: Leuven

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door yuiyui27 » ma jul 04, 2011 11:21 am

youriguitar schreef:Waarom ben ik nou nog te jong om naar festivals te gaan...........
Das wel kut voor jou...

On-topic: Iron Maiden speelde een hele goeie show met veel energie en met hun volledige productie. Yannick en Bruce on fire, alleen jammer van "that cunt in the back, yes, you!" met zijn idiote laser die Bruce probeerde te verblinden. En voor de rest zwaar verveeld bij alle andere bands. Ik ben toch wel trots dat ik bij A-Trak het boegeroep gestart heb :) .
The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.

-Last Dream-

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door Blutengel » ma jul 04, 2011 11:26 am

Goeie show gisteren maar wat een combinatie van bands... Grinderman, Iron Maiden, een of andere DJ (A-Trak, dank u YY) en dan Plack Eyed Pee. En het stond weer een VEEL te hard. Na Maiden naar huis gereden en wat een verschrikkelijke teringherrie achteraf! Ik heb tot ná het vuurwerk geen oog dicht gedaan van het gedreun. (woon op 7 km van werchter)

Goeie zaak dat ze de geluidsnorm naar beneden brengen, want zó hard is echt wel overdreven ( en niet alleen omdat ik uit mijn slaap werd gehouden, het stónd gewoon knalhard)

En inderdaad, Yannick on fire!

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door CALIBANaan » ma jul 04, 2011 11:28 am

Ik snap de naam ROCK Werchter niet echt. Black eyed piss is niet echt rock, zeg maar totaal geen rock(of heb ik een paar albums gemist). Dan vraag ik me toch af hoe zo'n organisator het lef heeft om dit soort bagger uit te nodigen.
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door Blutengel » ma jul 04, 2011 11:29 am

Het is allang geen ROCK werchter meer. Eerder Studio Brussel Fest.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door NIBDEM » ma jul 04, 2011 4:18 pm

zo, ook weer thuis van een fantastische editie van rock werchter, het commentaar hierboven ben ik volledig mee eens, black eyed peas was een aanfluiting, na 1,5 nummer kon ik het echt niet meer aanhoren, die zangeres is duidelijk niet geselecteerd op d'r zangkwaliteiten. Maiden vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen, had op een betere setlist gehoopt en ik heb ze in betere doen gezien, desalniettemin vermakelijk.

hoogtepunten:
Portishead (fenomenaal optreden!)
Eels (zelden zo'n gave sfeer in het publiek meegemaakt tijdens een show, de band was er ook zichtbaar van onder de indruk)
Tame Impala (0,0 uitstraling op het podium, maar wat een heerlijke psychedelische jaren '60/70 rock)
Warpaint
Jenny & Johnny
James Blake
The National
Grinderman

Gebruikersavatar
yuiyui27
Berichten: 1080
Lid geworden op: za apr 02, 2011 4:51 pm
Locatie: Leuven

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door yuiyui27 » ma jul 04, 2011 4:47 pm

Portishead, begon die zangeres niet te wenen of zoiets?

Ik ben ervandoor gegaan na Maiden (na het boegeroep dan :D ), welke idioot heeft het ook bedacht om A-trak 5 min na Maiden te laten beginnen? Geef ons dan toch de tijd om te vluchten!
The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.

-Last Dream-

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door nightwing » ma jul 04, 2011 10:00 pm

CALIBANaan schreef:Ik snap de naam ROCK Werchter niet echt. Black eyed piss is niet echt rock, zeg maar totaal geen rock(of heb ik een paar albums gemist). Dan vraag ik me toch af hoe zo'n organisator het lef heeft om dit soort bagger uit te nodigen.
Boehoe gast. The Chemical Brothers of Digitalism is ook geen Rock maar rocken als een tiet! Trouwens ik vind elk jaar wel erg gave namen in de line up zitten, maar ik vind het er zo teringsaai dat dat me tegen houdt dus kies ik liever voor een ander festival. Best jammer, want er zijn weinig 4 daagse festivals in de buurt.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door Krimhild » di jul 05, 2011 10:36 am

NIBDEM schreef:zo, ook weer thuis van een fantastische editie van rock werchter, het commentaar hierboven ben ik volledig mee eens, black eyed peas was een aanfluiting, na 1,5 nummer kon ik het echt niet meer aanhoren, die zangeres is duidelijk niet geselecteerd op d'r zangkwaliteiten. Maiden vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen, had op een betere setlist gehoopt en ik heb ze in betere doen gezien, desalniettemin vermakelijk.

hoogtepunten:
Portishead (fenomenaal optreden!)
Eels (zelden zo'n gave sfeer in het publiek meegemaakt tijdens een show, de band was er ook zichtbaar van onder de indruk)
Grinderman
Oeh, Eels! Toch nog gave bands op Werchter. En ik hoorde dat Nick Cave aardig loos ging? =;')
Ik ben hier gewoon.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door nightwing » di jul 05, 2011 10:59 am

Eels is een baas ja en ik wou verdomd graag Portishead ook wel eens zien. Ik lees zojuist dat ze volgend jaar 3 of 4 podia mogen, misschien word het daar wat interesanter van?
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door NIBDEM » di jul 05, 2011 1:32 pm

Krimhild schreef: Oeh, Eels! Toch nog gave bands op Werchter. En ik hoorde dat Nick Cave aardig loos ging? =;')
Nick Cave was inderdaad weer in goede doen, lekker smerig optreden, al was het niet zo goed als 2 jaar terug in de tent op werchter.

hier een filmpje wat ik gemaakt heb tijdens het Eels optreden:

Gebruikersavatar
yuiyui27
Berichten: 1080
Lid geworden op: za apr 02, 2011 4:51 pm
Locatie: Leuven

Re: Rock Werchter 2011

Bericht door yuiyui27 » di jul 05, 2011 1:33 pm

Krimhild schreef:
NIBDEM schreef:zo, ook weer thuis van een fantastische editie van rock werchter, het commentaar hierboven ben ik volledig mee eens, black eyed peas was een aanfluiting, na 1,5 nummer kon ik het echt niet meer aanhoren, die zangeres is duidelijk niet geselecteerd op d'r zangkwaliteiten. Maiden vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen, had op een betere setlist gehoopt en ik heb ze in betere doen gezien, desalniettemin vermakelijk.

hoogtepunten:
Portishead (fenomenaal optreden!)
Eels (zelden zo'n gave sfeer in het publiek meegemaakt tijdens een show, de band was er ook zichtbaar van onder de indruk)
Grinderman
Oeh, Eels! Toch nog gave bands op Werchter. En ik hoorde dat Nick Cave aardig loos ging? =;')
Nick Cave had zoiets van een 500 gram cocaïne en 2 flessen whisky binnen naar mijn vermoeden :) , de hoeveelheid herrie die hij heeft kunnen brengen is ongeëvenaard op Werchter.
The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.

-Last Dream-

Plaats reactie