Zondag 25 september
SAMAEL
SEPTIC FLESH
KEEP OF KALESSIN
+ 2 support t.b.a.
Open: 17.00 | aanvag: 17.30 | Doornroosje Nijmegen
info & tickets: http://www.fortarock.nl & http://www.doornroosje.nl

Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
in de voorverkoop zijn de kaartjes 2 euro goedkoper ...Gijscoman schreef:Kaartjes koop ik pas later. Na de 4daagse feesten kijk ik wel hoeveel geld ik heb.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Maar de voorverkoop eindigt niet morgen. Duurt denk ik nog wel ff.Latebloomer schreef:in de voorverkoop zijn de kaartjes 2 euro goedkoper ...Gijscoman schreef:Kaartjes koop ik pas later. Na de 4daagse feesten kijk ik wel hoeveel geld ik heb.
Is er iets mis met Samael? Ik vind ze wel vet!EricMaiden schreef:Aanwezig, alleen al voor Keep Of Kalessin!
Wordt mooi vroeg naar huis want Samael hoef ik dus echt niet nog een keer te zien..
Ik kan niet wachten welke het zullen zijn. Waarschijnlijk binnen zelfde stijl. Wie denken jullie dat erbij gevoegd zullen worden?Gilbert schreef:Ik vond Samael op de Eindhoven Metal Meeting iets minder dan verwacht, maar wel goed. Dus als ik hier naartoe ga, dan zeker mede vanwege Samael. Al zijn Septicflesh en Keep Of Kalessin natuurlijk ook leuk (en komen er zelfs nog twee bands bij).
Waar? Zou wel vet zijn!nightwing schreef:Ik hoorde Dissection en Burzum
Die is toch dood?nightwing schreef:De zanger van Dissection liet dat ontglippen in een interview van de week.
Gijscoman schreef:Waar? Zou wel vet zijn!nightwing schreef:Ik hoorde Dissection en Burzum
Samael is live niet om aan te zien. Spelen zonder drummer en met veel electronische hulpmiddelen...! En die zanger spoort al helemaal niet, gladjanus. Typisch Zwitsers.Gijscoman schreef:Is er iets mis met Samael? Ik vind ze wel vet!EricMaiden schreef:Aanwezig, alleen al voor Keep Of Kalessin!
Wordt mooi vroeg naar huis want Samael hoef ik dus echt niet nog een keer te zien..
Wij begrijpen elkaar!Latebloomer schreef:Samael is live niet om aan te zien. Spelen zonder drummer en met veel electronische hulpmiddelen...! En die zanger spoort al helemaal niet, gladjanus. Typisch Zwitsers.Gijscoman schreef:Is er iets mis met Samael? Ik vind ze wel vet!EricMaiden schreef:Aanwezig, alleen al voor Keep Of Kalessin!
Ik neem aan dat dit betekent dat ze in Bibelot komen op de 23ste?Pegasus schreef:+ de 23e in Dordrecht
nightwing schreef:Stephen King wil geen live optredens doen denk ik
Daar trap ik niet meer inOak schreef:Hoorde wel dat Bathory wellicht komt.
graagCrises schreef:Ik ga eens kijken of ik tijd heb...
Dat lijkt me wel. Toen ik zag dat Septicflesh met Amon Amarth meegaat, was mijn eerste gedachte: Dan zal die tour met Samael vast niet doorgaan. Het zou toch raar zijn als zo'n band in korte tijd met twee verschillende tours (als support) door Europa zou trekken.fetuskiller schreef:Zou het feit dat Septic Flesh met Amon Amarth mee gaat iets met deze afzegging te maken hebben?
Die kans is erg groot, ja.Gijscoman schreef:Zou het kunnen dat de support hier vandaan gaat komen: http://www.massive-music.pl/artists.html
Hier hetzelfde.King of Beer schreef:Ik heb liever SepticFlesh dan Melechesh.
Dus dat is dan jammer dat die hebben afgezegd.
Latebloomer schreef:Samael is live niet om aan te zien. Spelen zonder drummer en met veel electronische hulpmiddelen...! En die zanger spoort al helemaal niet, gladjanus. Typisch Zwitsers.Gijscoman schreef:Is er iets mis met Samael? Ik vind ze wel vet!EricMaiden schreef:Aanwezig, alleen al voor Keep Of Kalessin!