Alice Cooper, Zoetermeer, 23 oktober 2011
Alice Cooper, Zoetermeer, 23 oktober 2011
Alice Cooper komt naar Nederland! Op zondag 23 oktober speelt hij in de Silverdome te Zoetermeer. Dat is een schaatsbaan. De organisatie vindt plaats in samenwerking met het welbekende Cultuurpodium Boerderij. De kaartverkoop loopt via Ticketservice en start a.s. zaterdag 25 juni om 10 uur 's ochtends. De ticketprijs is nog niet bekendgemaakt.
Re: Alice Cooper, Zoetermeer, 23 oktober 2011
nooit van heel die zaal gehoord...
... schaatsbaanTook schreef:nooit van heel die zaal gehoord...
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Het klinkt wel een beetje verdacht, want dat afgelaste concert van Cinderella en Stryper (wat gewoon een geval van oplichterij was) zou ook in een wintersporthal plaatsvinden, namelijk de Uithof in het nabijgelegen Den Haag. Maar dit lijkt me wel betrouwbaar. Bløf geeft op 1 oktober ook een concert in de Silverdome. Ik vraag me wel af hoe de akoestiek daar zal zijn.
De voorverkoop start een week later, op zaterdag 2 juli om 10 uur. Kaarten gaan in de voorverkoop weg voor 47,50 (plus servickosten) en aan de kassa voor 52 euro.
Het wordt als het goed is door de Boerderij georganiseerd. Was vanavond bij Stryper en daar werd al reclame gemaakt voor Alice Cooper. Ga er denk ik ook heen lijkt me wel leuk.