Hevos Donar basversterker

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Hevos Donar basversterker

Bericht door Lennert » di jun 28, 2011 12:52 am

http://link.marktplaats.nl/461356433

Kenmerken

Conditie:
Zo goed als nieuw
Soort:
Basgitaar
Wattage:
100 watt of meer
Levering:
Ophalen

Beschrijving
Hevos Donar – Veelzijdig, professioneel full-range bass combo.
Geschikt voor zowel elektrische als akoestische bassen!
Door de 15” speaker geeft de kast veel laag terwijl de 6”mid-hoog speaker het middengebied open en helder houdt zonder opdringerig te worden en het totaal heel helder klinkt Met de slottweeter levert het een strak en vol geluid op met een weergavegebied tot 20 kHz.
Door de belastbaarheid van 500 Watt continu en dankzij de hoge gevoeligheid levert de Donar een maximale geluidsdruk van 130 dB/m.
De 300T comboversterker levert 400 Watt continu. Muisstil en gemaakt met de beste componenten. De versterker heeft geen actieve koeling nodig.
De ingang is schakelbaar passief/actief terwijl een led aangeeft of de ingang niet overstuurd wordt. De voorversterker heeft een mute-out om onhoorbaar te stemmen en een 4 bands actieve toonregeling +/- 12 dB.
De 300T is voorzien van een inschakelvertraging, een clipbeveiliging, een temperatuur beveiliging en een beveiliging tegen kortsluiting van de luidsprekeringang. Aan de achterkant zitten een aansluiting voor hoofdtelefoon en een symmetrische lijn-out met een pre/post schakelaar voor opname of als uitgang naar het PA.

Wordt geleverd met originele professionele Hevos beschermhoes.

In 2004 was de aanschafprijs 1772 euro. Facturen aanwezig.

Van eerste eigenaar. Is extreem weinig gebruikt, heeft in totaal 3 podia gezien en is verder sporadisch alleen thuis gebruikt. (De hobby werd niet wat er van verwacht werd...)
Voor diegene die Hevos nog niet kennen: Hevos is een Nederlands topproduct met een internationale reputatie.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Plaats reactie