Ik ken Lunatica, Edenbridge, Delain, Nightwish, Kerion, We are the fallen, Unsun, Lullacry, Dreamaker, Within Temptation, Evanescence en Visions of atlantis. Als iemand een of meerdere bands kent dan hoor ik het graag!

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Open ik dit topic met het gedacht zal ik eens Cerebral Bore posten en is iemand me voorTho schreef:Cerebral Bore
En dit is ook precies het soort muziek waar de openingsposter totaal geen interesse in heeft.yuiyui27 schreef:Open ik dit topic met het gedacht zal ik eens Cerebral Bore posten en is iemand me voorTho schreef:Cerebral BoreTrouwens ontdekt dat de zangeres uit Nederland komt...
Hoe dan ook:
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
En mannen die als vrouwen klinken?Lennert schreef:En als vrouwen als mannen klinken, wat heeft het dan voor zin om er specifiek naar te luisteren omdat het een vrouw is? Wat een kutmuziek overigens.
Geddy Lee van Rush?innuendo schreef:Noem eens voorbeelden
Nitro. Vince Neil. De rest van de glamscene.innuendo schreef:Noem eens voorbeelden
Michael Kiskeinnuendo schreef:Noem eens voorbeelden
Ik ging bijna Power Metal zeggen, maar dat is geen persoon...innuendo schreef:Noem eens voorbeelden