Vandaag: The Dubliners @ Muziekgebouw, Eindhoven
- Bleek No. 1
Vandaag: The Dubliners @ Muziekgebouw, Eindhoven
De bekendste Ierse folkgroep ter wereld
Met twee banjo’s, viool en gitaar brachten The Dubliners bijna 50 jaar geleden de meest oorspronkelijke vorm van Ierse volksmuziek naar de hitparades met onder andere Seven Drunken Nights. Een handelsmerk dat tot op de dag van vandaag hun grote kracht is gebleven. Voor deze tournee brengen The Dubliners een speciale videoset mee met uniek beeldmateriaal van hun overleden zangers Kieran Bourke, Luke Kelly en Ronnie Drew. Tijdens de shows in het bekende Vicar Street theater in Dublin was dit videoconcert een groot succes. Voor fans en liefhebbers van folk is deze show van The Dubliners dus een unieke kans voor een live ‘trip down memory lane’ van .n door de Ierse folkmuzikanten van het eerste uur.
Folk | Eindhoven Airport Zaal | do 13 oktober 2011 | 20.15 uur
Normaal tarief: € 39,00
Met twee banjo’s, viool en gitaar brachten The Dubliners bijna 50 jaar geleden de meest oorspronkelijke vorm van Ierse volksmuziek naar de hitparades met onder andere Seven Drunken Nights. Een handelsmerk dat tot op de dag van vandaag hun grote kracht is gebleven. Voor deze tournee brengen The Dubliners een speciale videoset mee met uniek beeldmateriaal van hun overleden zangers Kieran Bourke, Luke Kelly en Ronnie Drew. Tijdens de shows in het bekende Vicar Street theater in Dublin was dit videoconcert een groot succes. Voor fans en liefhebbers van folk is deze show van The Dubliners dus een unieke kans voor een live ‘trip down memory lane’ van .n door de Ierse folkmuzikanten van het eerste uur.
Folk | Eindhoven Airport Zaal | do 13 oktober 2011 | 20.15 uur
Normaal tarief: € 39,00
Laatst gewijzigd door Bleek No. 1 op do okt 13, 2011 12:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hakkaa päälle pohjan poika!
- innuendo
- Lult over cdtjes
Re: Vandaag: The Dubliners @ Muziekgebouw, Eindhoven
39 euro 
Nee, ik ga lekker naar Blood Ceremony.

Nee, ik ga lekker naar Blood Ceremony.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Bleek No. 1
Goede tweede keus, me dunkt, wat betreft Blood Ceremony.
Wordt m'n eerste (en waarschijnlijk) laatste keer the Dubliners. Dus voor deze ene keer een bedragje van 40 eurie neerpleuren kan geen kwaad.
Wordt m'n eerste (en waarschijnlijk) laatste keer the Dubliners. Dus voor deze ene keer een bedragje van 40 eurie neerpleuren kan geen kwaad.
sorry, maar persoonlijk zou ik er nog niet dood gevonden willen worden, ieder z'n smaak i guess 

Tullepetoanum Metallius
- Bleek No. 1
Yeh, het hoeft voor mij ook niet uren te duren, hoor 

waarom ga je er heen dan als ik vragen mag? 

Tullepetoanum Metallius
- Bleek No. 1
Omdat het geen uren duurt, maar zo'n anderhalf uur 
En toch, het is supervet, maar bijv. 4 uren achter elkaar hetzelfde gejammer over bier, whiskey en dode makkers is wel erg veel, niet? Dus zometeen lekker drinken, beetje zitten, beetje meeblerren en daarna eventjes after-party'en!

En toch, het is supervet, maar bijv. 4 uren achter elkaar hetzelfde gejammer over bier, whiskey en dode makkers is wel erg veel, niet? Dus zometeen lekker drinken, beetje zitten, beetje meeblerren en daarna eventjes after-party'en!
Ik heb ze maandag gezien in de tivoli in Utrecht en het was hartstikke gezellig. De show duurde met pauze erbij toch wel 3 en een half uur. En het gaat niet alleen over whiskey en bier. Als je gaat met wat vrienden en je drinkt wat bier en je zingt lekker mee, dan krijg je een hele leuke avond.
Heerlijk Helder Taalloeder
- Bleek No. 1
Tuurlijk gaat het niet alleen over bier en whiskey, dat weet ik. En ik ga met een vriend, ja, dus wordt vetHeidewolf schreef:Ik heb ze maandag gezien in de tivoli in Utrecht en het was hartstikke gezellig. De show duurde met pauze erbij toch wel 3 en een half uur. En het gaat niet alleen over whiskey en bier. Als je gaat met wat vrienden en je drinkt wat bier en je zingt lekker mee, dan krijg je een hele leuke avond.

EDIT: 3½ uur!? Holy poep op een stokkie! Dat wordt drinken :' )
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Speelt Jim McCann tegenwoordig nu ook nog met hen of niet? Persoonlijk vind ik hem toch een van de beste zangers die ze ooit in de groep gehad hebben.Heidewolf schreef:Ik heb ze maandag gezien in de tivoli in Utrecht en het was hartstikke gezellig. De show duurde met pauze erbij toch wel 3 en een half uur. En het gaat niet alleen over whiskey en bier. Als je gaat met wat vrienden en je drinkt wat bier en je zingt lekker mee, dan krijg je een hele leuke avond.
En verder wat je zegt, stellen dat The Dubliners alleen zingen over drank is een grove belediging, daarvoor hebben ze toch echt teveel hartverscheurende songs als The Town I Loved So Well en Dublin In The Rare Old Times op het repertoire staan.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Barney die 'I wish i had someone...' zong was ook wel hardverscheurend
Heerlijk Helder Taalloeder
'Lang geleden' ook eens gezien. Onder de juiste omstandigheden best gezellig hoor.