Staddijk Metal Massacre 2011, 2 & 3 december
Staddijk Metal Massacre 2011, 2 & 3 december
2 december:
Pre-party:
Jesus Cröst
Intero
Am Tuat
Kaarten: 7.50
Deur open: 19.00 - Aanvang: 19.30
http://www.staddijk.nl/~masterweb/acts/20111202.htm
3 december:
Inhume
Leng Tch'e
Rectal Smegma
Crimson Falls
Kyu
3rd Machine
Persistence
Kaarten: 25.00
Deur open: 14.00 - Aanvang - 14.30 - Einde: Ongeveer 01.00
http://www.staddijk.nl/~masterweb/acts/20111203.htm
Passe-partout:
VVK: 22.50 - Aan de deur: 27.50
Pre-party:
Jesus Cröst
Intero
Am Tuat
Kaarten: 7.50
Deur open: 19.00 - Aanvang: 19.30
http://www.staddijk.nl/~masterweb/acts/20111202.htm
3 december:
Inhume
Leng Tch'e
Rectal Smegma
Crimson Falls
Kyu
3rd Machine
Persistence
Kaarten: 25.00
Deur open: 14.00 - Aanvang - 14.30 - Einde: Ongeveer 01.00
http://www.staddijk.nl/~masterweb/acts/20111203.htm
Passe-partout:
VVK: 22.50 - Aan de deur: 27.50
Re: Staddijk Metal Massacre 2011, 2 & 3 december
25 euro!!!!!!! Voor zo'n knaken line up! Hahaha!
www.last.fm/user/robenroll
Zelf niet aanwezig op de Pre-Party, omdat ik dan bij Deep Purple ben. De zaterdag ben ik er waarschijnlijk wel!
En over de prijs ben ik nogal geschrokken. Heb het geluk dat ik er waarschijnlijk gratis heen kan.
En over de prijs ben ik nogal geschrokken. Heb het geluk dat ik er waarschijnlijk gratis heen kan.
- fetuskiller
- Contacteer:
Tering wat een prijs! Is dat echt serieus?
Ik krijg bijna het gevoel dat ze nu iemand hebben die de metal boekt zonder enige ervaring. Of ze zijn echt bijna failliet... (Helaas ook geen gevarieerde line-up...)
Wat is de kans dat het wordt afgelast door te weinig belangstelling???
- KoenM
- Contacteer:
Jezus, voor zo'n bill durf je toch niet meer vragen dan 5 euro op de vrijdag en 10 euro, hooguit 12,50 op de zaterdag. En das al veel.
Afgelopen tijd zijn er wel een paar mensen weggegaan en de subsidie is omlaag gegaan. (volgens mij geven ze meer uit voor gezinsuitjes en dance en drum & bass dingen)Gijscoman schreef:Ik krijg bijna het gevoel dat ze nu iemand hebben die de metal boekt zonder enige ervaring. Of ze zijn echt bijna failliet... (Helaas ook geen gevarieerde line-up...)
Dusja, wie weet ga ik 3 december wel. 25 euro voor alleen Inhume is veel, dus kijken of ik wat kan regelen.
Probeer dan een passe-partout in de VVK te halen. Is goedkoper dan een 1 zaterdag ticket en je hebt er direct Intero bij!!! Voor het geval je de band niet kent: Dikke aanrader. Zo jammer dat ik ze mis, omdat ik bij Deep Purple ben. Intero al 2 keer gezien en beide keren zeer goed!!!Woutjinho schreef: Afgelopen tijd zijn er wel een paar mensen weggegaan en de subsidie is omlaag gegaan. (volgens mij geven ze meer uit voor gezinsuitjes en dance en drum & bass dingen)
Dusja, wie weet ga ik 3 december wel. 25 euro voor alleen Inhume is veel, dus kijken of ik wat kan regelen.
Je hebt trouwens wel een goed punt! Het valt op dat er een aantal dingen gratis zijn en de Drum & Bass en Dubstep erg goedkoop zijn, terwijl dit dan opeens erg duur is.
Drum & Bass en Dubstep kan je ook relatief goedkoop neerzetten he.
Maar 25 euro voor deze line-up is totaal niet realistisch, tenzij je wil dat de bands voor een lege zaal staan te spelen.
Maar 25 euro voor deze line-up is totaal niet realistisch, tenzij je wil dat de bands voor een lege zaal staan te spelen.
- fetuskiller
- Contacteer:
HDF was een tientje goedkoper en daar stonden elf bands waarvan geen enkele Nederlandse. Om maar even een voorbeeldje te noemen...
25 euro....
Vorig weekend was 15 euro voor Vomitory, Prostitute Disfigurement, Disavowed, Debauchery, Kutschurft en nog veel meer. Trek je conclusie!
Vorig weekend was 15 euro voor Vomitory, Prostitute Disfigurement, Disavowed, Debauchery, Kutschurft en nog veel meer. Trek je conclusie!
Zo hee, leek me wel een gezellig feestje maar voor die prijs haak ik ook af.
- fetuskiller
- Contacteer:
Om nog maar even een vergelijking aan te halen:
11 December in Amersfoort:
Kutschurft
Houwitser
KhaoZ
Pandemia (cz)
Once Begotten
Funeral Whore
Voor €7,50...
11 December in Amersfoort:
Kutschurft
Houwitser
KhaoZ
Pandemia (cz)
Once Begotten
Funeral Whore
Voor €7,50...
Misschien komen er nog wel gewoon 20 bands bij...

Das inderdaad behoorlijk aan de prijs, welke van deze 7 bands zou zo exorbitant duur zijn? 

Super line-up. Twee dagen voor 22,50 en dan nog zo negatief lopen te roeptoeteren. Subsidies nemen keihard af. Bezuinigingen zijn keihard op cultuur en welzijn. 19% BTW op toegangskaarten. De bezuinigingen worden nu langzaam maar zeker voelbaar. Kleine zaal, dus minder kaarten die verkocht kunnen worden als in Amersfoort. Als ik naar dit programma kijk verbaast het me dat zo'n kleine zaal dit kan betalen. En wat is dat nou, nog geen 2,50 euro per band wat je betaalt. In de meeste zalen ben je veel meer kwijt. En natuurlijk zijn er altijd wel voorbeelden te vinden die goedkoper zijn, maar ik vind dat negatieve geziek goedkoop gelul vanaf de zijkant. En o ja, de bezuinigingen zorgen er ook voor dat minder mensen meer werk moeten doen. Grote complimenten voor Staddijk dat ze weer werken om er wat van te maken na afgelopen jaren toen de tent op sterven na door was. Alles wordt helaas duurder en moeilijker onder de rtegering die we nu hebben Ga daar je grote mond opentrekken, maar niet naar de vrijwilligers van Staddijk die hun best doen om er iets van te maken voor jullie. En als je het duur vind, dan spaar je maar, of ga je een bijbaantje zoeken, of zuip je gewoon minder. Zo moeilijk is dat niet.
Byron D.
Byron D.
Byron schreef:Super line-up.
Daar zijn de meningen over verdeeld.
+ 2 keer extra rijden of overnachten, dat maakt het niet goedkoper hoor. 25 euro voor alleen zaterdag blijft veel voor deze 7 bands.Byron schreef:Twee dagen voor 22,50
Dat geldt voor alle zalen, dus die vergelijking gaat nergens op.Byron schreef:Subsidies nemen keihard af. Bezuinigingen zijn keihard op cultuur en welzijn. 19% BTW op toegangskaarten. De bezuinigingen worden nu langzaam maar zeker voelbaar.
Uit de voorbeelden blijkt dus dat dat juist niet zo is.Byron schreef:nog geen 2,50 euro per band wat je betaalt. In de meeste zalen ben je veel meer kwijt.
De 'kritiek' richt zich ook niet op de vrijwilligers, die inderdaad ongetwijfeld hun stinkende best doen. Maar die vrijwilligers bepalen de toegangsprijs niet.Byron schreef:Alles wordt helaas duurder en moeilijker onder de regering die we nu hebben Ga daar je grote mond opentrekken, maar niet naar de vrijwilligers van Staddijk die hun best doen om er iets van te maken voor jullie.
Daar lijkt de zaal me ook niet bij gebaat.Byron schreef:of zuip je gewoon minder.
Zeker iemand van stadsdijk 
maar sorry hoor. 25 euro leg je niet neer voor Inhume. Zo een bedrag leg je voor een band als Parkway Drive, Kreator etc neer.

maar sorry hoor. 25 euro leg je niet neer voor Inhume. Zo een bedrag leg je voor een band als Parkway Drive, Kreator etc neer.
Wie zegt dat die 2 niet komen?Orklord schreef:Zeker iemand van stadsdijk

Ach, ik ga wel. Is op loopafstand! Ik vind 't goed dat zo'n festival wordt gehouden, maar ik denk toch dat het mogelijk was geweest de prijs te drukken door misschien wat scherper te onderhandelen. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen?
Altijd het zelfde soort zeikers en reaguurders op forums. Ik ken dit soort types. Altijd de mond vol met negatieve kritiek op anderen, maar zelf nooit de handjes uit de mouwen om het beter te doen. Lekker goedkoop vanaf de zijlijn anderen afzeiken. Gewoon thuisblijven met je sjagrijnige bakkes, dan val je ook niemand lastig en houd je je centjes lekker in je zak. Ik ga wel en vind 22,50 voor twee dagen niet duur. Heb ik graag over voor een lekker weekend feesten. Ik zie dat ze in Staddijk weer bezig zijn er iets van te maken en daar ben ik blij mee. De afgelopen jaren was het niks daar. En zoals ik eerder al schreef als je minder geld hebt dan moet je maar sparen, een bijbaantje nemen, minder zuipen, werken voor je geld. Ik ga er een feest van maken en heb er na al veel zin in!
Byron D.
Byron D.
Hey kerel, we mogen wel nog steeds zelf weten waar we heen gaan of niet? Als er daar weinig mensen binnen zijn dat weekend, heeft dat alles te maken met prijs/kwaliteit verhouding. Dan doet de organisatie iets niet goed, en daar reageert de consument weer op.
Niet alles zomaar slikken staat gelijk zijn aan een zeikerd. Ja ja.
Ik denk dat er genoeg mensen hier op dit forum niet aan deze zelfvoldane omschrijving voldoen.Byron schreef: Ik ken dit soort types. Altijd de mond vol met negatieve kritiek op anderen, maar zelf nooit de handjes uit de mouwen om het beter te doen.
Overigens jammer dat je niet inhoudelijk reageert op de reacties van een ander. Over lekker goedkoop afzeiken gesproken .....
- Hæresiarch Sr.
Gewoon negeren, hij trollt maar wat. Of hij redeneert echt gebrekkig, want veel van wat ie zegt raakt kant noch wal.
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe de opkomst was
- KoenM
- Contacteer:
Die Byron he.
Kant-noch-wal.
Kant-noch-wal.
Hij zou ons natuurlijk allemaal kunnen vloeren met overtuigende cijfers. Hehe.
- KoenM
- Contacteer:
Linea recta van ZM:
Tja, zegt genoeg, me dunkt.De opkomst van gisteren was erg jammer!
Overigens wel een vet feestje gehad though...
...en mensen, in het vervolg, doe wat aan die belachelijke prijs!!
Als je de helft minder zou vragen, zou t een heel stuk voller geweest zijn!