http://www.ziggodome.nl/De fans van Deep Purple worden op hun wenken bediend. Met het recentelijke concert in GelreDome nog vers in het geheugen, kunnen we bij deze bekendmaken dat de band volgend jaar wederom ons land aan zal doen. Op dinsdag 4 december 2012 geeft Deep Purple een concert in de Ziggo Dome in Amsterdam. De voorverkoop voor het concert van Deep Purple in Ziggo Dome begint aanstaande donderdag 22 december om 10.00 uur.
We mogen gerust stellen dat Deep Purple een onbeperkte houdbaarheidsdatum heeft. Opgericht in 1968 heeft de legendarische Britse hardrockband inmiddels ruim 130 miljoen platen verkocht en vele tijdloze klassiekers op zijn naam staan. Dat Deep Purple in hun meer dan 40 jarige bestaan nogal wat wisselingen in de bandbezetting heeft gekend, neemt elke fan graag voor lief. De ijzersterke vintage rock van Deep Purple blijft overeind en zal ook in de Amsterdamse Ziggo Dome weer indruk maken, op dinsdag 4 december 2012.
DEEP PURPLE IN CONCERT & Support Act
Dinsdag 4 december 2012
Ziggo Dome, Amsterdam
Entree: € 64,90,- (incl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
De kaartverkoop voor het concert van Deep Purple start aanstaande donderdag 22 december om 10.00 uur via LiveNation.
Deep Purple 04-12-12 in nieuw 'Ziggo Dome'
Deep Purple 04-12-12 in nieuw 'Ziggo Dome'
- fetuskiller
- Contacteer:
Re: Deep Purple 04-12-12 in nieuw 'Ziggo Dome'
Een Deep Purple overkill... Wie had dat gedacht 

- fetuskiller
- Contacteer:
Nieuwe 'concert arena' naast de ArenA 

Aangezien ikzelf dit ook dacht bij eerste lezing dacht ik: laat ik iig de link er bij zettenTho schreef:what the fuck is een ziggo dome

- Bleek No. 1
65 eurie... kak, zeg! Is dit weer met een heel orkest er achter dan? Want vorig jaar/twee jaar geleden heb ik nog zo'n 35 euro betaald voor Deep Purple.
Hakkaa päälle pohjan poika!
Ja. Met heel orkest. En het is erg goed met orkest. Zou het er weer voor over hebben, maar ik wacht nog ff af i.v.m. een grote kans dat The Who of Roger Daltrey weer gaan touren.Black No. 1 schreef:65 eurie... kak, zeg! Is dit weer met een heel orkest er achter dan? Want vorig jaar/twee jaar geleden heb ik nog zo'n 35 euro betaald voor Deep Purple.
Weet je dat zeker dat dat weer zo is? De site van ziggo vermeld namelijk een voorprogramma. En ik dacht dat een combi met voorprogramma inhoudt dat de band zonder orkest optreedt (en zonder voorprogramma een langere show met orkest).Gijscoman schreef: Ja. Met heel orkest.
In Gelredome was ook met voorprogramma. Black-Bone toen.lampje schreef:Weet je dat zeker dat dat weer zo is? De site van ziggo vermeld namelijk een voorprogramma. En ik dacht dat een combi met voorprogramma inhoudt dat de band zonder orkest optreedt (en zonder voorprogramma een langere show met orkest).Gijscoman schreef: Ja. Met heel orkest.
Ook hoort dit nog bij dezelfde orkesttour, waarmee ze ook in Arnhem kwamen dit jaar. Maar je kan altijd een mailtje sturen naar Ziggo-Dome.
Ach ja, das waar ook. Dom gezwets mijnerzijds, ghehe.Gijscoman schreef:In Gelredome was ook met voorprogramma. Black-Bone toen.lampje schreef:Weet je dat zeker dat dat weer zo is? De site van ziggo vermeld namelijk een voorprogramma. En ik dacht dat een combi met voorprogramma inhoudt dat de band zonder orkest optreedt (en zonder voorprogramma een langere show met orkest).Gijscoman schreef: Ja. Met heel orkest.