Children Of Bodom, 15-06-1012, Melkweg Amsterdam

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
alicecooper

Children Of Bodom, 15-06-1012, Melkweg Amsterdam

Bericht door alicecooper » ma jan 30, 2012 2:14 pm

De Finse metalband Children Of Bodom komt naar Amsterdam. De groep staat op 15 juni in de grote zaal van de Melkweg. Het laatste album van de band verscheen maart vorig jaar en heet Relentless Reckless Forever.

Kaarten voor het optreden kosten 25 euro. De voorverkoop start op 1 februari.

Elessar
Contacteer:

Re: Children Of Bodom, 15-06-1012, Melkweg Amsterdam

Bericht door Elessar » ma jan 30, 2012 3:22 pm

Met weer Cannibal Corpse in het voorprogramma?

Of is het deze keer Vader, Morbid Angel of misschien zelfs wel een Death-reunie met een nieuwe zanger?

:' )
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

alicecooper

Bericht door alicecooper » ma jan 30, 2012 3:24 pm

Elessar schreef:Met weer Cannibal Corpse in het voorprogramma?

Of is het deze keer Vader, Morbid Angel of misschien zelfs wel een Death-reunie met een nieuwe zanger? :' )
June 19 - Razzmatazz 2, Barcelona (SPA) w/ Cannibal Corpse
June 20 - Le Fil, St Etienne (FRA) w/ Cannibal Corpse
June 26 - Cracow, Klub Studio (PL) w/ Cannibal Corpse

De kans op Cannibal Corpse is erg groot dus :wink:

ketter

Bericht door ketter » ma jan 30, 2012 3:56 pm

Ik zie net dat Hate Crew Deathroll alweer uit 2003 is. Knap dat de band nog zo populair is, terwijl er al 8 jaar niets fatsoenlijks meer is uitgebracht...

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jan 30, 2012 4:01 pm

Als daadwerkelijk Cannibal Corpse weer als support meekomt dan ben ik er wel bij...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Cranial

Bericht door Cranial » ma jan 30, 2012 4:17 pm

gezellig, kindercreche !!!
Tullepetoanum Metallius

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma jan 30, 2012 4:20 pm

alicecooper schreef:
Elessar schreef:Met weer Cannibal Corpse in het voorprogramma?

Of is het deze keer Vader, Morbid Angel of misschien zelfs wel een Death-reunie met een nieuwe zanger? :' )
June 19 - Razzmatazz 2, Barcelona (SPA) w/ Cannibal Corpse
June 20 - Le Fil, St Etienne (FRA) w/ Cannibal Corpse
June 26 - Cracow, Klub Studio (PL) w/ Cannibal Corpse

De kans op Cannibal Corpse is erg groot dus :wink:
Om bij te schuddebuiken. Prachtig! :mrgreen:

Kunnen we heel die discussie weer van vooraf aan beginnen.

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma jan 30, 2012 4:34 pm

Bart schreef:Ik zie net dat Hate Crew Deathroll alweer uit 2003 is. Knap dat de band nog zo populair is, terwijl er al 8 jaar niets fatsoenlijks meer is uitgebracht...
Met een cover van 'Baby One More Time' als een absoluut dieptepunt.

Mijn hemel, wat een treurnis. Nog erger dan dat gegil van dat stel bejaarden voor me in de Python vorig weekend.

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

Tho
Contacteer:

Bericht door Tho » ma jan 30, 2012 7:32 pm

Cranial schreef:gezellig, kindercreche !!!
So fucking what. Die jongere generatie is tenminste nog bloedfanatiek. En dat kunnen we van het gros wat op een metalgig af komt niet zeggen. Trouwens, de eerste 3 albums zijn echt geniaal. Dat Laiho een poot is staat daar geheel los van.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » ma jan 30, 2012 9:10 pm

Ik wil ze toch wel weer eens live zien. Een echt slechte full length heeft deze band wat mij betreft niet uitgebracht. Oké, Blooddrunk was hier en daar iets minder, maar ik vind Relentless Reckless Forever toch ook gewoon weer een prima schijfje. Weliswaar lang niet zo geniaal als Hatebreeder of zo, maar ja, dat kun je ook niet echt meer verwachten vind ik.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Cranial

Bericht door Cranial » ma jan 30, 2012 10:05 pm

Tho schreef:
So fucking what. Die jongere generatie is tenminste nog bloedfanatiek. En dat kunnen we van het gros wat op een metalgig af komt niet zeggen. Trouwens, de eerste 3 albums zijn echt geniaal. Dat Laiho een poot is staat daar geheel los van.
je bedoelt omdat elke zelfrespecterende metalhead al naar duitsland is geemigreerd waar metal nog wel leeft? net zoals goede smaak? :mrgreen:
Tullepetoanum Metallius

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jan 30, 2012 10:57 pm

Ga toch heen. Ik heb ze vorig jaar weer eens live gezien en dat was verdomde gaaf. Live staat deze band nog altijd garant voor een supervette show, ondanks de hoeveelheid fucks per minuut en het feit dat de latere albums niet zo goed zijn als de oude platen. Ik heb over exact die ouwe lullen houding toen nog een column geschreven.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jan 30, 2012 11:01 pm

Tho
Contacteer:

Bericht door Tho » ma jan 30, 2012 11:11 pm

Cranial schreef:
Tho schreef:
je bedoelt omdat elke zelfrespecterende metalhead al naar duitsland is geemigreerd waar metal nog wel leeft? net zoals goede smaak? :mrgreen:
Maat, probeer wat minder true te zijn. Ik speel regelmatig in Duitsland en ja, het publiek is geweldig. Maar daar is het dan ook mee gezegd.

Metal leeft in Nederland behoorlijk, maar we zijn te verwend. Bovendien zijn die eerste 3 cob albums jeugdsentiment voor mij, en dat de jeugd van nu er wat mee kan is alleen maar mooi. Wees blij dat die gasten naar CoB luisteren en niet naar Rihanna of zo. We zijn allemaal jong geweest, en ik vind het persoonlijk hartstikke leuk om die gassies uit hun plaat te zien gaan.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jan 30, 2012 11:16 pm

Zijn we het zowaar een keer eens, hulde

MetalJan

Bericht door MetalJan » ma jan 30, 2012 11:18 pm

De eerste 3 platen vind ik ook erg gaaf en in die tijd was het 1 van m'n favoriete bands, maar tegenwoordig doet me niet zoveel meer. Blooddrunk vond ik ook maar een matige plaat.

Tho
Contacteer:

Bericht door Tho » ma jan 30, 2012 11:19 pm

Mooi. Van de 'true' gasten moeten we het in ieder geval niet hebben in ons land. Zeker niet in de underground.

@MetalJan: Ja daarna was letterlijk alles kut.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 30, 2012 11:31 pm

Tho schreef:
+666
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jan 30, 2012 11:33 pm

MetalJan schreef:De eerste 3 platen vind ik ook erg gaaf en in die tijd was het 1 van m'n favoriete bands, maar tegenwoordig doet me niet zoveel meer. Blooddrunk vond ik ook maar een matige plaat.
Bijna iedereen van mijn leeftijd was toen helemaal weg van Downfall. Verder heb ik nooit veel aan de band gevonden, maar dat nummer is nog steeds jeugdsentiment!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jan 30, 2012 11:38 pm

Te gek nummer, ik heb destijds drie weken lang uitgekeken om de videoclip van dat nummer te zien, omdat die op Wet & Wild was. Dat had mijn buurjongen destijds voor me opgenomen op video, maar eerst drie weken op vakantie naar Italië. Mooie tijd was dat. Ik heb Hatebreeder toen geloof ik een keer of 10 achter elkaar gedraaid in de auto. Kan het inmiddels bijna niet meer horen, maar het is een geweldige schijf. Eén van mijn eerste zelfgekochte metalcd's. Weet nog goed wat ik toen in het bezit had. Slipknot was inmiddels al ingekakt qua populariteit bij mij, maar ik draaide naast die cd albums als Virtual XI (op bandje), Brave New World (Iron Maiden), Animatronic (The Kovenant), Chainheart Machine (Soilwork), The Arcanum (Suidakra) en Clayman (In Flames) helemaal grijs toen. Weinig keuze, dus echt alle tijd voor die platen.

Metall

Bericht door Metall » di jan 31, 2012 9:28 am

Jeroen schreef:Ga toch heen. Ik heb ze vorig jaar weer eens live gezien en dat was verdomde gaaf. Live staat deze band nog altijd garant voor een supervette show, ondanks de hoeveelheid fucks per minuut en het feit dat de latere albums niet zo goed zijn als de oude platen. Ik heb over exact die ouwe lullen houding toen nog een column geschreven.
De vele ‘fucks’ zijn inderdaad irritant. Zie je helaas wel vaker bij Europese bands die een platvloerse Amerikaanse uitstraling proberen over te nemen.

Het eerste concert van COB dat ik (jaren geleden) heb meegemaakt was geweldig goed. Hopelijk kunnen zij dat niveau nog eens evenaren.

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 12:04 pm

Tho schreef:
Cranial schreef:
Tho schreef:
Maat, probeer wat minder true te zijn. Ik speel regelmatig in Duitsland en ja, het publiek is geweldig. Maar daar is het dan ook mee gezegd.

Metal leeft in Nederland behoorlijk, maar we zijn te verwend. Bovendien zijn die eerste 3 cob albums jeugdsentiment voor mij, en dat de jeugd van nu er wat mee kan is alleen maar mooi. Wees blij dat die gasten naar CoB luisteren en niet naar Rihanna of zo. We zijn allemaal jong geweest, en ik vind het persoonlijk hartstikke leuk om die gassies uit hun plaat te zien gaan.
juist, JEUGDSENTIMENT... daar is alles al mee gezegd !
en ik snap niet waarom als ik niet tussen de kleuters wil staan met mn biertje ik meteen word bestempeld als ''true''....
en ik geloof ook niet dat ik iets had genoemd over een zeker poot?
als ik dan true ben, heel graag.... want jouw opmerking geeft me echt niet ''hernieuwde energie'' om tussen een zaal vol kleuters te staan voor alleen maar cannibal corpse.... en overigens..... van die ''true'' mensen moet jij het nog steeds hebben op je eigen gigjes, want dat zijn namelijk die ouwe lullen die ongeacht wat er komt een kijkje komt nemen terwijl jij loopt te pielen op je gitaar....
ik sta liever tussen de ouwe lullen, i.p.v. een 15 jarige snotneus op hightops en een patchjasje die heel de avond de oren van je kop lult over exodus....
maar ff voor de duidelijkheid, mijn opmerking was sarcastisch bedoeld en ik vind het wel grappig dat er hier nog steeds de gouwe vertrouwde pacman mentaliteit leeft ;)
tuurlijk heb ik liever dat ze COB luisteren dan rihanna, maar dat neemt nog steeds niet weg dat als er slecht 5 mensen van jouw leeftijd zijn en 400 van de categorie 15 tot 19 jaar de sfeer erg gauw die word van een schoolbal.....
Tullepetoanum Metallius

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di jan 31, 2012 12:10 pm

De ouwe lullen komen iedere keer nog kijken? Toen ik 15 was ging ik juist altijd naar de Baroeg, of het nu goregrind of gothic metal was, gewoon om meer te zien en te horen dan ik normaal gesproken zou leren kennen. Ik denk dat Tho juist veel baat zou hebben bij een groep jonge fans in plaats van een paar verzadigde ouwe lullen die alles al zo'n beetje gezien en gehoord hebben en je band alleen maar kunnen vergelijken met andere (oudere bands).

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

Tho
Contacteer:

Bericht door Tho » di jan 31, 2012 12:30 pm

Cranial schreef:
juist, JEUGDSENTIMENT... daar is alles al mee gezegd !
en ik snap niet waarom als ik niet tussen de kleuters wil staan met mn biertje ik meteen word bestempeld als ''true''....
en ik geloof ook niet dat ik iets had genoemd over een zeker poot?
als ik dan true ben, heel graag.... want jouw opmerking geeft me echt niet ''hernieuwde energie'' om tussen een zaal vol kleuters te staan voor alleen maar cannibal corpse.... en overigens..... van die ''true'' mensen moet jij het nog steeds hebben op je eigen gigjes, want dat zijn namelijk die ouwe lullen die ongeacht wat er komt een kijkje komt nemen terwijl jij loopt te pielen op je gitaar....
ik sta liever tussen de ouwe lullen, i.p.v. een 15 jarige snotneus op hightops en een patchjasje die heel de avond de oren van je kop lult over exodus....
maar ff voor de duidelijkheid, mijn opmerking was sarcastisch bedoeld en ik vind het wel grappig dat er hier nog steeds de gouwe vertrouwde pacman mentaliteit leeft ;)
tuurlijk heb ik liever dat ze COB luisteren dan rihanna, maar dat neemt nog steeds niet weg dat als er slecht 5 mensen van jouw leeftijd zijn en 400 van de categorie 15 tot 19 jaar de sfeer erg gauw die word van een schoolbal.....
Je hebt het over pacman-mentaliteit, maar ondertussen sta je achter je eigen uitspraak en neem je de moeite om een lap tekst te schrijven, dus wie hapt er nou? En dat JIJ hapt wordt een eens verder duidelijk door zinnen als "terwijl jij loopt te pielen op je gitaar". Je hebt een mening die je totaal niet fatsoenlijk kan onderbouwen. Dat geeft niet, maar blijf daar dan bij. En ja ongetwijfeld ben ik nu aan't happen, maar volgens mij gaat het niet op 'happen'.
Op onze gigs komt redelijk wat jeugd af trouwens, maar iedereen is welkom. Wij maken namelijk muziek voor alle leeftijden. Ik snap overigens niet wat mijn band hier mee te maken heeft. Wat ik ook niet snap is dat je je irriteert aan pubers vanwege hun enthousiasme. Zelf ben je volgens mij ook de 30 nog niet gepasseerd, en wat er mis is met een dosis enthousiasme snap ik al helemaal niet.

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 12:57 pm

wel leuk hoe jij een dosis aannames doet op basis van een sarcastisch bedoelde opmerking...... grappig....
ten eerste heb ik niks tegen pubers, en ook niet tegen hun enthousiasme..... toch wel degelijk de 30 gepasseerd en met enthousiasme is ook niks mis kerel, dit is niet meer over COB, dit is over mij.... als jij een probleem hebt met hoe ik dingen benader, dan kijk je maar lekker de andere kant op als je aan het lezen bent, want het zal me bar weinig intresseren wat jij vind, ik heb geen zin om boklezingen te gaan geven aan de ''elite'' van metalfan omdat meneer zich stoort aan de waarheid....
ik heb gewoon geen zin om tot aan mn nek in de 15 jarigen te staan, meer niet !
en dat jij je ondergoed in de knoop krijgt van een sarcastisch bedoelde opmerking is niet mijn probleem....
anders als je zo'n vent bent kom je gezellig een keer af naar een concert waar ik ook ben en dan kun je samen een biertje doen en daar je mening uit de verf doen, maar zoals de praktijk telkens leert is dat er dan ineens geen vuile woorden zijn en mensen verdacht stil zijn....

blazen op een forum is makkelijk THo... en het is helemaal makkelijk om je iemand die je mening niet deelt te pakken..... net als een kleuterklasje.....
en dan kun je wel verhalen op gaan hangen over ouwe lullen en jonge mannetjes, maar de waarheid is nog steeds dat ik niet tot aan mn nek in de kleuters wil zitten voor cannibal corpse en een band die al 8 jaar niks fatsoenlijks heeft uitgebracht , vind ik toch redelijk onderbouwd :finger:
Tullepetoanum Metallius

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 1:07 pm

Lennert schreef:De ouwe lullen komen iedere keer nog kijken? Toen ik 15 was ging ik juist altijd naar de Baroeg, of het nu goregrind of gothic metal was, gewoon om meer te zien en te horen dan ik normaal gesproken zou leren kennen. Ik denk dat Tho juist veel baat zou hebben bij een groep jonge fans in plaats van een paar verzadigde ouwe lullen die alles al zo'n beetje gezien en gehoord hebben en je band alleen maar kunnen vergelijken met andere (oudere bands).
en daar ben ik het ook mee eens.... alleen moeten sommige mensen eens wat beter lezen en het verschil zien tussen een sarcastische opmerking en een persoonlijke aanval...
Tullepetoanum Metallius

Tho
Contacteer:

Bericht door Tho » di jan 31, 2012 1:11 pm

Gast, waar heb je het in godsnaam over. We voeren samen een (felle) discussie, maar je gaat telkens op de persoonlijke tour.

En waar dit op eens vandaan komt snap ik ook niet:
"anders als je zo'n vent bent kom je gezellig een keer af naar een concert waar ik ook ben en dan kun je samen een biertje doen en daar je mening uit de verf doen, maar zoals de praktijk telkens leert is dat er dan ineens geen vuile woorden zijn en mensen verdacht stil zijn...."

Ik vind jou maar een vreemde vent. :-)

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 1:14 pm

goed zo.... dat is ook de bedoeling ;)
ik vind dat je intressante meningen bedeeld en dus ben ik benieuwd of je die in persoon ook zo goed bedeeld bent.....
internetfora zuigen op dit gebied want er komt nooit uit wat je echt bedoeld en mensen nemen dingen aan die niet bedoeld worden....
Tullepetoanum Metallius

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jan 31, 2012 1:15 pm

13:15 en nu al bezopen, de tering, Cranial, waar haal je het vandaan. Held

Tho
Contacteer:

Bericht door Tho » di jan 31, 2012 1:19 pm

Cranial schreef:goed zo.... dat is ook de bedoeling ;)
ik vind dat je intressante meningen bedeeld en dus ben ik benieuwd of je die in persoon ook zo goed bedeeld bent.....
internetfora zuigen op dit gebied want er komt nooit uit wat je echt bedoeld en mensen nemen dingen aan die niet bedoeld worden....
Dit is totaal in strijd met wat je net allemaal zegt. Want mijn mening kon je niks schelen. Ik snap je echt niet beste man, je trekt je letterlijk alles wat ik zeg persoonlijk aan terwijl ik eigenlijk helemaal niet op jouw persoon in gegaan ben.

In de praktijk ben ik psychiatrisch verpleegkundige en frontman van een band, dus ik denk dat ik wel redelijk uit mijn woorden kom ja. :wink:

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 1:22 pm

dás geen excuus ;)

wel eens gehoord van ''if you can't join em, confuse em'' ?
schijnt aardig te werken hier, standaard trollprincipes ook ;)
Tullepetoanum Metallius

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jan 31, 2012 1:22 pm

Wat een dooddoener.. ik had net popcorn gepakt

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 1:23 pm

Jeroen schreef:13:15 en nu al bezopen, de tering, Cranial, waar haal je het vandaan. Held
de supermarkt, in de aanbieding... want ik als ouwe lul moet niet teveel betalen voor m'n bier :mrgreen:
ik wil tenslotte ook ooit nog met pensioen kunnen.... :wink:
Tullepetoanum Metallius

Latebloomer

Bericht door Latebloomer » di jan 31, 2012 1:35 pm

wow! impressive!
hoe dan ook, laatste optreden van CoB in NL (Atak 2011 dacht ik) was niet bepaald overtuigend. Erg routinematig en een belabberd geluid (nee, dat ligt niet aan de zaal). En dat 'fuck' de hele tijd is volgens mij omdat die frontman verder nauwelijks fatsoenlijk Engels spreekt.

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 1:38 pm

Latebloomer schreef:wow! impressive!
hoe dan ook, laatste optreden van CoB in NL (Atak 2011 dacht ik) was niet bepaald overtuigend. Erg routinematig en een belabberd geluid (nee, dat ligt niet aan de zaal). En dat 'fuck' de hele tijd is volgens mij omdat die frontman verder nauwelijks fatsoenlijk Engels spreekt.
sorry hoor, maar je mag toch wel enigzins verwachten dat iemand die al zo lang op internationale podia staat en daar zijn brood mee verdient een aardige greep op de engelse taal heeft?
Tullepetoanum Metallius

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jan 31, 2012 1:51 pm

Klopt niets van. Toen ik Alexi Laiho eens sprak, bleek wel dat hij een uitstekende beheersing van de Engelse taal heeft. Iets wat mede komt door het feit dat hij een lange relatie heeft gehad met Kimberly Goss, de half Koreaanse/Amerikaanse zangeres van Synergy (waar Laiho zelf ook nog bij heeft gespeeld). Als ie spreekt, klinkt ie als een Amerikaan. Daar komt het fuckgehalte ook wel vandaan, vrees ik.

Overigens vond ik dat optreden in Enschede wel erg goed. Vooraan was het geluid prima te doen en ik heb me geen moment verveeld.

scorpion

Bericht door scorpion » di jan 31, 2012 1:53 pm

edit

scorpion

Bericht door scorpion » di jan 31, 2012 1:54 pm

Cranial schreef:
Jeroen schreef:13:15 en nu al bezopen, de tering, Cranial, waar haal je het vandaan. Held
de supermarkt, in de aanbieding... want ik als ouwe lul moet niet teveel betalen voor m'n bier :mrgreen:
Pas wel op dat je niet tijdens de pauzes van de scholen gaat anders sta je weer tussen al die jonge kinders!

Tho
Contacteer:

Bericht door Tho » di jan 31, 2012 1:55 pm

Cranial schreef:dás geen excuus ;)

Gast.... En dan vraag jij je af of ik slecht bedeeld ben wat assertiviteit en 'mondje klaar' hebben betreft.

Anyway, Als CC ook speelt ben ik er wel bij.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di jan 31, 2012 2:00 pm

Cranial schreef:goed zo.... dat is ook de bedoeling ;)
Ok, ben ik de enige die dit gewoon een bijzonder dubbelzinnige uitspraak vind? :mrgreen:

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 2:01 pm

scorpion schreef:
Cranial schreef:
Pas wel op dat je niet tijdens de pauzes van de scholen gaat anders sta je weer tussen al die jonge kinders!
zo... ik pink ff een traantje weg hier :')
Tullepetoanum Metallius

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 2:02 pm

Tho schreef:
Cranial schreef:dás geen excuus ;)

Gast.... En dan vraag jij je af of ik slecht bedeeld ben wat assertiviteit en 'mondje klaar' hebben betreft.
pacman...

@lennert: :mrgreen:
Tullepetoanum Metallius

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jan 31, 2012 2:03 pm

Ja, lach er maar om. Je posts wijzen immers op een niet al te hoog niveau.

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 2:16 pm

Jeroen schreef:Ja, lach er maar om. Je posts wijzen immers op een niet al te hoog niveau.
hoe boeiend, een opmerking uit 1952..... :lolup:
Tullepetoanum Metallius

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di jan 31, 2012 2:21 pm

Die opmerking moet je gezien je hoge leeftijd dan inderdaad bekend voor komen. :mrgreen:

Moredhel

Bericht door Moredhel » di jan 31, 2012 2:46 pm

Pfoe, laatste keer dat ik deze kerels heb gezien is alweer een flink tijdje terug, een show in de 013 met die auto op 't podium (toen was Are you dead yet? net uit denk ik) :P

Mijn favo album is en blijft Follow the Reaper!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.

Last.fm

Cranial

Bericht door Cranial » di jan 31, 2012 2:52 pm

Lennert schreef:Die opmerking moet je gezien je hoge leeftijd dan inderdaad bekend voor komen. :mrgreen:
hey ! ik zei oud, niet antiek ! :lol:
Tullepetoanum Metallius

Gijscoman

Bericht door Gijscoman » di jan 31, 2012 4:59 pm

Leuk om te lezen!
Maar het valt erg mee hoeveel jongeren er metal luisteren en naar metalconcerten gaan. Of het is gewoon zo dat ik altijd naar de verkeerde concerten ga...
Sowieso zijn er weinig jongeren bij concerten: Metal, punk, rock, etc.
Toch zijn mijn broertje, m'n vrienden en ik altijd de jongste bij concerten met een uitzondering bij sommige festivals. Kids 'n' Billies tel ik ff niet mee, want daar is de helft onder de 10. :D

In andere woorden: Het probleem zit, lijkt mij, vooral tussen de oren.

scorpion

Bericht door scorpion » di jan 31, 2012 5:04 pm

Natuurlijk zijn er wel meer jongeren bij concerten als Children of Bodom. Maar goed dat zijn ook vaak wel de instap bands. Ik ben al lang blij dat ze er zijn want als die kids niet meer komen hebben we over 20 jaar geen metalscene meer.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di jan 31, 2012 5:08 pm

Gijscoman schreef:Leuk om te lezen!
Maar het valt erg mee hoeveel jongeren er metal luisteren en naar metalconcerten gaan. Of het is gewoon zo dat ik altijd naar de verkeerde concerten ga...
Sowieso zijn er weinig jongeren bij concerten: Metal, punk, rock, etc.
Toch zijn mijn broertje, m'n vrienden en ik altijd de jongste bij concerten met een uitzondering bij sommige festivals. Kids 'n' Billies tel ik ff niet mee, want daar is de helft onder de 10. :D

In andere woorden: Het probleem zit, lijkt mij, vooral tussen de oren.
Of jouw omgeving is totaal niet representatief voor het gemiddelde publiek, in de Baroeg en Bibelot zijn altijd heel veel tieners, maar misschien dat de Randstad zich als omgeving gewoon beter leent voor dit soort subculturen/genres.

Plaats reactie