Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
Magic666
Bericht
door Magic666 » do feb 16, 2012 4:47 pm
Damn! Das niet verkeerd!
Open the door jehovah you whore!
-
Baroeg R'dam
-
Contacteer:
Bericht
door Baroeg R'dam » do mei 24, 2012 4:26 pm
Esoteric is een Britse band die al jaren op eenzame hoogte opereert. De band rond zanger/gitarist Greg Chandler heeft een eigen niche in het doom metal genre ontwikkeld. De doorgaans lange songs zijn gelaagd en staan bol van fascinerende soundscapes. Absoluut een band die je niet alleen moet zien en horen, maar ook moet ondergaan. Het Duitse Ahab maakte met het debuut ‘The Call Of The Wretched Sea’ meteen indruk. Inmiddels is het derde album ‘The Giant’ verschenen. Deze heren spelen naar eigen zeggen ‘nautic’ doom metal en als je bekend bent met het boek Moby Dick van Herman Melville, zul je begrijpen waarom dit zo is. Ahab heeft nog niet vaak in Nederland gespeeld, dus dit is je kans. Het eveneens Duitse Ophis stond wel vaker in Nederland. Overdonderende doom / death die op het podium indruk maakt. Binnenkort verschijnt zelfs een split album met ons eigen Officium Triste.
-
Cranial
Bericht
door Cranial » vr jun 08, 2012 2:49 pm
vanavond !!!!

Tullepetoanum Metallius
-
fetuskiller
-
Contacteer:
Bericht
door fetuskiller » za jun 09, 2012 1:18 pm
Buitengewoon fijne avond gehad hoor! Ophis was een prima opener maar mijn persoonlijke hoogtepunt was zoals verwacht toch Ahab... Het uur speeltijd vloog echt voorbij en ik heb enorm staan genieten. Esoteric vervolgens speelde ook een geniale en vooral loodzware set, vooral de vocalen waren super tof! De hele avond was het geluid prima en de sfeer was goed. En als kers op de spreekwoordelijke taart ook nog even The Giant van Ahab op vinyl aangeschaft. Jammer dat Esoteric geen vinyl meer had, dus daarvan heb ik de laatste dubbelaar maar gekocht.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!
Last.fm
-
NIBDEM
Bericht
door NIBDEM » di jun 12, 2012 5:44 pm
Was een mooi avondje. Ophis was de band van de avond, al waren ze een dag later in Oberhausen nóg beter. Ahab heeft me (op het eerste album na) nog nooit weten te boeien, ze speelden een aardige show, maar het is simpelweg mijn ding niet. En Esoteric was gewoon goed.