White Oak

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Hæresiarch Sr.

White Oak

Bericht door Hæresiarch Sr. » wo mar 21, 2012 3:32 pm

Nederlandse black metal, overwegend atmosferisch. Opgericht in 2008 maar pas met volledige lineup sinds 2010. Eerste demo "Contouren van het Niets" is 10 maart jl., tijdens Heidens Geweld, voor 't eerst in de verkoop gegaan. Momenteel is 'ie alleen op tape verkrijgbaar en gelimiteerd tot 80 stuks (met pro-covers). Klik hier voor een review @ Lords of Metal.

Twee nummers van de demo:
De Mompelaars.
Waters of Old.

Er zijn trouwens reeds 55 van de 80 exemplaren verkocht; wacht dus niet te lang met een mailtje sturen als je interesse hebt.

Aankomende bevestigde shows:
- 12-05: Svartfest III w/ Dodsferd, Panchrysia, Cult of Erinyes, Asatru & Satyrus (OHK, Oostende, BE).
- 23-04: Footprints in the Void VIII w/ Thantifaxath, Æsahættr & Nacht Und Nebel (dB's, Utrecht, NL).

Officiële website.
@ Metal Archives.

Afbeelding

Hæresiarch Sr.

Re: White Oak

Bericht door Hæresiarch Sr. » di apr 03, 2012 6:02 pm

Zijn nog 14 cassettes verkrijgbaar.

Verder, interview @ Lords of Metal.

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » do mei 10, 2012 5:40 pm

Contouren van het Niets is intussen uitverkocht. Alleen nog verkrijgbaar via deze distro's/labels:

Heidens Hart
Rotting Grave
Wolfsvuur

Nieuwe opnames zijn in volle gang!

Verder nog twee live shows dit weekend:

13-05: Celebration of Elder Spirits II w/ Apator, Botulistum, Funeral Goat, Smoke, Nekromantiker and Grift (Starsound, Utrecht, NL)
12-05: Svartfest III w/ Dodsferd, Panchrysia, Cult of Erinyes, Asatru and Slaughter Messiah (OHK, Oostende, BE)

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » vr mei 18, 2012 9:32 pm

Logo shirts verkrijgbaar. Heavy cotton, Fruit of the Loom. Maten: M, L, XL. Klik hier voor een foto. Prijs is 10 euro excl. verzending. Voor info/bestellingen: haeresiarch dot sr at hotmail dot com.

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » ma jul 23, 2012 2:43 pm

Omdat er van "Contouren van het Niets" slechts 80 exemplaren op cassette verkrijgbaar waren, en deze reeds geruime tijd zijn uitverkocht, hebben we nu deze gratis download online gezet:

White Oak - Contouren van het Niets (2012)

Bevat de gehele tracklist en een .pdf met artwork en liedteksten.

Voor wie toch nog een fysiek exemplaar wil proberen te bemachtigen kan zijn geluk beproeven bij
- Heidens Hart
- Wolfsvuur of
- Dying Sun (voormalig Rotting Grave Distributions).

Bleek No. 1

Bericht door Bleek No. 1 » di jul 24, 2012 10:41 am

Ik download 't even, kijken of ik daarna 't ook daadwerkelijk ga aanschaffen.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » ma sep 17, 2012 7:32 pm

Tegenwoordig ook op Bandcamp, waar "Contouren van het Niets" uiteraard ook gratis te downloaden is: http://whiteoakbm.bandcamp.com/

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » vr nov 09, 2012 2:00 am

Er is een oude reservering komen te vervallen, waardoor er weer één exemplaar van de verder uitverkochte demo "Contouren van het Niets" (cassette, ltd. 80) beschikbaar is. Oude prijs van 4 euro excl. verzendkosten geldt nog; bestellen kan via haeresiarch [dot] sr [at] hotmail [dot] com. Wie eerst komt, eerst maalt.

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » za jan 05, 2013 5:33 pm

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » di mar 04, 2014 4:50 pm

De eigen heruitgave van "Contouren van het Niets" kampt nog steeds met vertraging, maar de Noord-Amerikaanse versie is sinds kort verkrijgbaar via Sylvan Screams Analog (BigCartel, Facebook). Is een remaster, en zal binnenkort ook tijdelijk via ons te krijgen zijn.

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » di mar 04, 2014 8:51 pm

Nieuwe meuk laat nog een poosje op zich wachten?
Mediteren kun je leren!

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » di mar 04, 2014 10:39 pm

Nog bezig met mixing/mastering...

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » wo mar 05, 2014 11:30 am

Hæresiarch Sr. schreef:De eigen heruitgave van "Contouren van het Niets" kampt nog steeds met vertraging, maar de Noord-Amerikaanse versie is sinds kort verkrijgbaar via Sylvan Screams Analog (BigCartel, Facebook). Is een remaster, en zal binnenkort ook tijdelijk via ons te krijgen zijn.
Als ik je zin goed lees zijn jullie dus ook met een eigen heruitgave bezig, maar verkopen jullie zo wel de Amerikaanse re-release (die tevens ook geremastered is).
Is de eigen heruitgave die jullie plannen ook geremastered? En zitten er verschillen tussen jullie versie en die Amerikaanse versie? Wanneer verwacht je de eigen heruitgave?

Crises

Bericht door Crises » wo mar 05, 2014 2:33 pm

Ik weet niet of ik nou ze allebei zou willen of...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » wo mar 05, 2014 6:18 pm

Dimas schreef:Als ik je zin goed lees zijn jullie dus ook met een eigen heruitgave bezig, maar verkopen jullie zo wel de Amerikaanse re-release (die tevens ook geremastered is).
Goed gelezen!
Dimas schreef:Is de eigen heruitgave die jullie plannen ook geremastered? En zitten er verschillen tussen jullie versie en die Amerikaanse versie?
Ja en ja. We werken met andere leveranciers/fabrikanten/drukkers dan Sylvan Screams Analog, dus daardoor zullen wat uiterlijke verschillen ontstaan. Daarnaast heeft S.S.A. de gewoonte om al zijn releases met de hand te nummeren, hetgeen wij zelf niet zullen doen. Er zijn ook verschillen in layout omdat de Amerikaanse versie natuurlijk informatie van het label en het catalog no. bevat. Weinig relevants dus; de zaken waar het om gaat, nl. muziek en artwork, zijn gewoon hetzelfde gebleven.
Dimas schreef:Wanneer verwacht je de eigen heruitgave?
Kan ik nu geen antwoord op geven. Had er al moeten zijn, maar het ligt momenteel in de handen van de drukkers/leveranciers.
Crises schreef:Ik weet niet of ik nou ze allebei zou willen of...
Ik bespeur al enig sarcasme, en gezien bovenstaande: zou ik niet willen als ik jou was! ;)

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » do mar 06, 2014 8:02 am

Maakt het voor jullie als band financieel gezien nog uit welke versie men koopt? Want ik wil de tape graag hebben maar als je zegt dat de eigen uit te brengen versie net iets meer oplevert wacht ik nog wel even.

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » do mar 06, 2014 11:09 am

Dimas schreef:Maakt het voor jullie als band financieel gezien nog uit welke versie men koopt? Want ik wil de tape graag hebben maar als je zegt dat de eigen uit te brengen versie net iets meer oplevert wacht ik nog wel even.
De Amerikaanse versie levert ons per exemplaar iets meer op!

Crises

Bericht door Crises » do mar 06, 2014 1:31 pm

Hæresiarch Sr. schreef:
Crises schreef:Ik weet niet of ik nou ze allebei zou willen of...
Ik bespeur al enig sarcasme, en gezien bovenstaande: zou ik niet willen als ik jou was! ;)
Sarcasme? Nope.
Twijfel.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » do mar 06, 2014 1:38 pm

Crises schreef:
Hæresiarch Sr. schreef: Sarcasme? Nope.
Twijfel.
In dat geval: sorry!

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » za mar 08, 2014 11:11 am

Ze zijn echte fans, Bart ^^ Omarm ze! :P 8)
Mediteren kun je leren!

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » zo apr 06, 2014 4:44 pm

De Noord-Amerikaanse editie is nu zeer tijdelijk verkrijgbaar. Op is op.

http://whiteoak.genootschap.org/contact.html

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » za mei 24, 2014 11:46 am

Door aanhoudende tegenslag en de gevolgen daarvan is er niet bij iedereen de wil meer om door te gaan met de band. Er is besloten dat de tweede release, "Verscholen Visies", alsook een split MCD, nog uitgebracht zullen worden. Twee andere conceptsplits met Wilds Forlorn en de full-length zullen niet meer uitgebracht worden. Verder is de eigen re-release van "Contouren van het Niets" op het laatste moment ook geannuleerd, dus de recent uitgebrachte editie van Sylvan Screams Analog waren de laatste 50 exemplaren die gemaakt zullen worden. Deze zijn overigens allang uitverkocht.

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » ma mei 26, 2014 8:42 am

Dat is spijtig :(. Is "verscholen visies" een EP of iets dergelijks? En ligt al het materiaal voor die full-length er al of is het meer dat er geen full-length meer gaat komen?

Hæresiarch Sr.

Bericht door Hæresiarch Sr. » ma mei 26, 2014 4:50 pm

Iets dergelijks, ja. Met 37-38 minuten technisch gezien te lang voor een MCD, maar een full-length is het niet. Wat de tweede vraag betreft: allebei. Er ligt genoeg muziek voor meer dan één plaat, maar uitkomen gaat 't niet meer.

Plaats reactie