Circle II Circle naar De Bosuil
- alicecooper
Circle II Circle naar De Bosuil
Circle II Circle komt naar Nederland. De Amerikaanse heavy metalband speelt 11 augustus in muziekcentrum De Bosuil te Weert.
Kaarten voor het concert kosten 12 euro in de voorverkoop. Deze zijn verkrijgbaar via de website van De Bosuil.
Kaarten voor het concert kosten 12 euro in de voorverkoop. Deze zijn verkrijgbaar via de website van De Bosuil.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Re: Circle II Circle naar De Bosuil
Denk dat ik daar maar gewoon eens naar toe ga. Leuke band met een schitterend debuut. Wat ze later gepresteerd hebben, heb ik niet echt gevolgd.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Gaan ze daar ook Wake of Magellan integraal spelen, zoals op Wacken?
Zal ze op Wacken zeker gaan zien, iig.
Zal ze op Wacken zeker gaan zien, iig.
- alicecooper
Hier kan ik verder niks over vinden.Joris schreef:Gaan ze daar ook Wake of Magellan integraal spelen, zoals op Wacken?
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Dan moeten we misschien iets afspreken met slapen en vervoer, Paula wil namelijk voor het eerst sinds haar paniekaanvallen weer naar een concert!innuendo schreef:Denk dat ik daar maar gewoon eens naar toe ga. Leuke band met een schitterend debuut. Wat ze later gepresteerd hebben, heb ik niet echt gevolgd.

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- innuendo
- Lult over cdtjes
He, dat is goed nieuws! Qua slapen valt er best iets te regelen. Vervoer voor 3 man, misschien 4, wordt iets lastiger, maar daar kijken we wel even naar.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
- Contacteer:
Hmmm maar eens kijken of we op tijd van Metalcamp terug zijn, maar dat zal wel niet.