2 tickets voor Into The Grave
2 tickets voor Into The Grave
Omdat mijn vriend en ik verhinderd zijn, hebben we 2 tickets voor Into The Grave over.
Over te nemen voor 15 euro (dat is dus goedkoper dan de totaalprijs inclusief servicekosten, voor er iemand gaat roepen:"maar de tickets zijn maar 6.66")
Ophalen in Hengelo of evt maandag in Enschede of versturen (maar ophalen heeft de voorkeur omdat PostNL net zo goed FaalNL had kunnen heten)
Of morgenmiddag in Amersfoort/Leusden
Over te nemen voor 15 euro (dat is dus goedkoper dan de totaalprijs inclusief servicekosten, voor er iemand gaat roepen:"maar de tickets zijn maar 6.66")
Ophalen in Hengelo of evt maandag in Enschede of versturen (maar ophalen heeft de voorkeur omdat PostNL net zo goed FaalNL had kunnen heten)
Of morgenmiddag in Amersfoort/Leusden
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
Re: 2 tickets voor Into The Grave
Hoeveel goedkoper? kan nooit veel zijn, zo heeft alleen evt je buurman er voordeel van....dat is dus goedkoper dan de totaalprijs inclusief servicekosten...
Ik zou er in ieder geval niet voor reizen.
"I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT ME AS A MEMBER."
Nee, het is ook niet veel, maar ik ga ze natuurlijk ook niet voor 5 euro in totaal weg doen. Ik geloof dat ik in totaal over de 8 euro zat per ticket. 7.50 is nog steeds per ticket een hele lage prijs voor een festival. En wie heeft het over reizen?
1x was voldoende geweest
Laatst gewijzigd door GimmeGore op vr aug 03, 2012 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou ja, voor het geval de koper niet in enschede, hengelo, amersfoort, leusden woont.
En dan nog zou hij/zij met de fiets moeten komen, anders kan het eigenlijk al niet uit.
En dan nog zou hij/zij met de fiets moeten komen, anders kan het eigenlijk al niet uit.
"I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT ME AS A MEMBER."
zo moeilijk is het niet.Ophalen in Hengelo of evt maandag in Enschede of versturen (maar ophalen heeft de voorkeur omdat PostNL net zo goed FaalNL had kunnen heten)
Tegen deze prijs ga je ze iig niet kwijt raken.