vrijdag 22 maart Doornroosje - Nijmegen
zondag 24 maart Buze - Steenwijk
maandag 25 maart Baroeg - Rotterdam

Spirit In Black schreef: Er kan niets meer misgaan....
hahaha, ooit van ironie gehoord?alicecooper schreef:Spirit In Black schreef: Er kan niets meer misgaan....
thxfetuskiller schreef:De Italiaanse... Is overigens een aardig bandje, maar niet meer dan dat.
Spirit In Black schreef:hahaha, ooit van ironie gehoord?alicecooper schreef:Spirit In Black schreef: Er kan niets meer misgaan....
het optreden in Doornroosje is op vrijdag. Of heb je geen eigen vervoer?Goreaholic schreef:Bart : Jij hoeft zeker geen vrij te vragen van je werk voor de volgende dag ?
Blijft gewoon irritant, concerten doordeweek. Ook al drink je niet , de volgende dag ben je meestal tyfesgaar.
Maar he, speciaal voor jou zal ik nu kappen met zeuren hoor. Ben jij ook weer blij.
Wij hebben ook liever maximaal 2 voorprogramma's, doordeweeks zelfs liever 1.Goreaholic schreef:Kan hoor, en ik zal wel weer een auwe zeiklul zijn, maar goed. Vroeger was misschien niet alles beter, maar ik vind wel dat baroeg het toen beter deed, gewoon hooguit 3 bands op zo'n avond doen, Deicide bijvoorbeeld, een band waar mee ze op tour zijn en dan bv nog 1 nl death metal band erbij. lekker 3 vette bands kijken ipv nu jezelf door een hoop meuk heen moeten worstelen.
kan ook niet anders als je weet wat zo'n band moet neertellen om op die tour te MOGENGoreaholic schreef:Blij dat dat niet veranderd is dan
Las ergens anders ook al dat er niet over te onderhandelen viel geloof ik, die andere bands moesten perse bij alle gigs van deze tour zijn.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
yowannuzz schreef:Ook ik zal schitteren door afwezigheid, evenals Glenn Benton naar alle waarschijnlijkheid.
Het zal best een leuk showtje geweest zijn maar zonder Benton is het niks anders dan een Deicide tribute band.Cranial schreef:was anders de vorige keer met seth van der loo best goed te doen hoor, al was het wel enorm last minute met seth die 16 nummers moest instuderen in 6 uur tijd
de meeste mensen waarschijnlijkJohn Lydon schreef:Het zal best een leuk showtje geweest zijn maar zonder Benton is het niks anders dan een Deicide tribute band.Cranial schreef:was anders de vorige keer met seth van der loo best goed te doen hoor, al was het wel enorm last minute met seth die 16 nummers moest instuderen in 6 uur tijd
En coverbands interesseren me eigenlijk niet. En ik ga daar zeker niet dezelfde prijs voor betalen als voor een Deicide met alle leden aanwezig. Dus ik koop pas lastminute een kaartje.
Klopt. Toen heb ik de ellende een half uur aangezien.Woutjinho schreef:Zover ik weet hebben ze in 2009 wel compleet gestaan in de 013, maar de tour daarvoor van The Stench Of Redemption hebben ze die invaller gehad.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
dat kan ik me voorstellen. Paar jaar geleden (2010?) gezien op de EMM. Wat een droevenis.Woutjinho schreef:Samael ben ik toen niet gaan kijken.
En definitief aanwezig. Nu maar afwachten of het doorgaat.Sorcha schreef:
Anyhow, hopelijk aanwezig in Nijmegen. Deicide wil ik toch nog eens gezien hebben.