30-3 Footprints in the Void X: Svartidaudi en meer

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Terzij de Horde
Contacteer:

30-3 Footprints in the Void X: Svartidaudi en meer

Bericht door Terzij de Horde » ma mar 25, 2013 2:47 pm

Afbeelding

Svartidaudi: IJslands' black metal trots. Hun eerste clubtour in Europa, hun "Flesh Cathedrals" was voor velen de black metal plaat van het jaar en hun ijzige, atmospherische black zal een passend eind zijn van Footprints in the Void's jubileum.

Heirs: Australische post-rock. Ook weer atmospheren, maar deze keer vanuit een duisterder, eenzamer hoek. De leden hebben in enkele Australische death-, black- en doom metal bands gespeeld, en nemen dat nu mee in een industrieel, drukkend, haast gothic geluid.

Entrapment: De beste Nederlandse death-metal band van het moment. Rauw, snoeihard, onverbiddelijk.

Verbum Verus: Melkiresha was een langverwachte verrassing. De ex-leden van Sauron brengen een klassiek black metal geluid samen met de chaos en woede van een band die de wereld wil zien branden. Beangstigend.

Northward: Zij speelden op de eerste Footprints, we vroegen ze terug in een nieuwe line-up, de nieuwe plaat komt eraan. Meanderende black metal riffs die doen denken aan Forest, Walknut en Foret d'Hiver.

Speciaal voor deze avond heeft brouwerij Duits en Lauret ons een dubbele rookbock geschonken, eenmalig van tap in dB's!
Laatst gewijzigd door Terzij de Horde op di mar 26, 2013 6:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.

sanguis
Contacteer:

Re: 31-3 Footprints in the Void X: Svartidaudi en meer

Bericht door sanguis » ma mar 25, 2013 6:04 pm

De datum in je topictitel is niet juist

Terzij de Horde
Contacteer:

Re: 30-3 Footprints in the Void X: Svartidaudi en meer

Bericht door Terzij de Horde » di mar 26, 2013 6:34 am

Cheers!

Terzij de Horde
Contacteer:

Bericht door Terzij de Horde » za mar 30, 2013 11:58 am

Vanavond! Speciale bieren zijn geleverd en gebrouwen voor deze avond, eenmalig verkrijgbaar: de Footprints in the Void rookdubbelbock!

Afbeelding

Crises

Bericht door Crises » za mar 30, 2013 12:08 pm

Dibs. Ik wil er toch wel eentje proeven. ;)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » za mar 30, 2013 12:38 pm

Zin in!

Crises

Bericht door Crises » zo mar 31, 2013 3:43 am

Zo, wat een avond.

Northward: kwam deze keer niet helemaal lekker uit de verf. (Twee weken (of daaromtrent) geleden in Wageningen klonk het overtuigender.)
Verbum Verus: was wel genieten, al zat het geluid weer tegen.
Entrapment: Het beste geluid van de avond. De bas stond in verhouding tot de rest van de instrumenten niet veel en veel te hard.
Heirs: dat was heel bijzonder, maar mijn hoofd stond er helaas niet naar.
Svartidaudi: Kut geluid, maar het was wel veel intenser dan in 013. De afstand was gisteren te groot.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Crises

Bericht door Crises » zo mar 31, 2013 2:45 pm

Was ik het bijna vergeten; de rookbock smaakte verdomd lekker. Helaas was ik de chauffeur en heb ik er maar een op. Maar verdorie, daarvan had ik wel een tweede gewild. De voorraad ging er snel doorheen.

Basement
Contacteer:

Bericht door Basement » ma apr 01, 2013 3:22 pm

metalfoto's @ http://www.basementonline.nl

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » ma apr 01, 2013 11:57 pm

Crises schreef:Was ik het bijna vergeten; de rookbock smaakte verdomd lekker. Helaas was ik de chauffeur en heb ik er maar een op. Maar verdorie, daarvan had ik wel een tweede gewild. De voorraad ging er snel doorheen.
De brouwer was er zelf heel erg verbaasd over hoe snel het ging. Hij wilde er nog eentje halen en toen was de voorraad er al door.

Jammer dat er gezeik was met de koppelingen van de Blond en Tevreden die hij ook geleverd had op vat voor die avond waardoor de keykegs niet aangeslagen konden worden. Om kwart over zeven wilde dB's ze op tap zetten en kwamen erachter dat de koppelingen niet op hun tapsysteem pasten. In allerijl de brouwer gebeld, die toen al halverweg Vleuten en dB's was op de fiets. Hij in meteen omgekeerd naar huis en alle verloopstukken die hij daar had liggen meegenomen, waardoor hij dus Northward grotendeels gemist heeft en wat blijkt, ook die verloopstukken pasten niet op de taps van dB's. Hij nog voorgesteld om de vaten op z'n Engels op de bar te leggen en dan de zwaartekracht z'n werk te laten doen maar dat vond dB's te veel moeite, godver de godver.

Behalve die kleine tegenslag toch nog mooie avond gehad al trok ik door het tempo Rookbok drinken en later Chouffe en Duvel drinken en het lange uitlopen het niet meer en net voordat Heirs begon toch maar naar huis gewaggeld.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Plaats reactie