Siked voor: Emperor, Vreid met de Windir-show, Carcass, Death, 1349, Behemoth, Conan, Crowbar, Dordeduh, Gehenna, Impaled Nazarene, Pungent Stench, Shining, Solstafir, Tsjuder

Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Precies. Als het aan mij ligt gaan we dit jaar naar Hellfest i.p.v. Graspop. Even kijken hoe de rest er over denkt. Prima line-up in ieder geval.KoenM schreef: Duur, ja. Maar ach, Graspop zal ook wel weer meer kosten dit jaar en ik ben er vrij zeker van dat ze voor de zoveelste keer op rij er niet in slagen dezelfde kwaliteit bij elkaar te boksen als Hellfest.
Wel een nadeel, ook al hebben ze wel per podium een soort van stijl staan. (meen ik)Took schreef:zes podia, sjesus. dat wordt veel keuzes maken.
Vanuit Maastricht met flink doorgassen (denk gemiddeld 135 op de snelweg), tolwegen en een relatief makkelijke doorstroom door Parijs deden wij er 8,5 uur over in 2011.yowannuzz schreef:Kan iemand mij vertellen hoe lang je hier over rijdt vanuit, pakumbeet, Weert ?
Dat wist mijn Tom-Tom me ook te vertellen idd, vanuit Weert dan natuurlijk.Johan schreef:Vanuit Maastricht met flink doorgassen (denk gemiddeld 135 op de snelweg), tolwegen en een relatief makkelijke doorstroom door Parijs deden wij er 8,5 uur over in 2011.yowannuzz schreef:Kan iemand mij vertellen hoe lang je hier over rijdt vanuit, pakumbeet, Weert ?
Met 'tolwegen vermijden' kan het zomaar richting de 11 uur gaan weet ik van een ander forumlid hier.
Gezien het programma (zitten een aantal dure bands bij) is die ticketprijs acceptabel.Hieronimus schreef:Lekkere line-up, maar tickets 190 euries, oei...