Freedom Call
Freedom Call
wie kent deze power metal band? en wat vinden jullie ervan?
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal
http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal
Avant-garde Death/Doom Metal
http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Is dat die band die onder de links als "de vrolijkste" of "blijste" metalband wordt genoemd?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- MetalTroll
- Contacteer:
- MetalTroll
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
Ik wordt hier helemaal gek van.....NU-metal wordt afgekraakt....maar waarom? Korn bv. is enorm zwaar.
Maar Power Metal is het helemaal....bah....Blind Gardian bv. dat kan je toch niet serieus nemen. En dat is vast de bedoeling ook....muzikaal....ewwwww.....Iced Earth kan ik nog net een beetje waarderen (en dan bedoel ik ooh echt een HEEEEEL klein beetje)....Maar voor de rest....kom op zeg!!!
Cheers
Maar Power Metal is het helemaal....bah....Blind Gardian bv. dat kan je toch niet serieus nemen. En dat is vast de bedoeling ook....muzikaal....ewwwww.....Iced Earth kan ik nog net een beetje waarderen (en dan bedoel ik ooh echt een HEEEEEL klein beetje)....Maar voor de rest....kom op zeg!!!
Cheers
{Jij...Jij bent het levende bewijs
ABORTUS moet blijven, Abortus is wijs!!}
ABORTUS moet blijven, Abortus is wijs!!}
- SilentSinner
- SilentSinner
- Soulcollector
- Contacteer:
- SilentSinner
- Soulcollector
- Contacteer:
- SilentSinner
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Blind Guardian niet serieus nemen? En hoezo niet? dat je die stem kut vind dat kan, maar wat is er dan weer mis met het songmateriaal? Of de muziek? Thomas Stauch is een geweldige drummer, veel beter dan al die nu-metal bands, de gitaristen kunnen tenminste nog solo's spelen en zijn strakker dan Korn en bizkut. En dan: Blind Guardian is dus absoluut geen standaard powermetalband, dat hoekje zijn ze al ontgroeidBrainrot schreef:Ik wordt hier helemaal gek van.....NU-metal wordt afgekraakt....maar waarom? Korn bv. is enorm zwaar.
Cheers
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
ja Bob, geef jij eens de perfecte omschrijving voor Blind Guardian!
- Soulcollector
- Contacteer:
Weet je he..zo'n stem kan de rest al verzieken. Ik ben dan misschien wel te kritisch, op het mierenneuken af, maar als er al iets is van een band dat mij niet aanstaat dat hoeft het van mij niet meer. Misschien zo ook bij BG. De muziek kan best in orde, maar als alleen de stem al fout is, dan hoeft het niet meer.Lennert from hell schreef:[..]
Blind Guardian niet serieus nemen? En hoezo niet? dat je die stem kut vind dat kan, maar wat is er dan weer mis met het songmateriaal? Of de muziek? Thomas Stauch is een geweldige drummer, veel beter dan al die nu-metal bands, de gitaristen kunnen tenminste nog solo's spelen en zijn strakker dan Korn en bizkut. En dan: Blind Guardian is dus absoluut geen standaard powermetalband, dat hoekje zijn ze al ontgroeid
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Tja, dat kan een reden zijn, maar ik luister altijd naar het geheel. Kgeef toe dat als een band een kutzanger heeft het erg moeilijk wegluistert. Maar om een goed oordeel te vellen luister ik naar alles in totaal: muziek, originaliteit, tekst, diversiteit etc.
Dat is een reden dat ik Hammerfall toch goed kan luisteren ondanks de tekst en de weinige afwisseling op muzikaal gebied: ik vind de zanger en de muziek wel goed, dus heb ik toch een reden om te luisteren
Dat is een reden dat ik Hammerfall toch goed kan luisteren ondanks de tekst en de weinige afwisseling op muzikaal gebied: ik vind de zanger en de muziek wel goed, dus heb ik toch een reden om te luisteren
Als er een element zwak is in Hammerfall, is het wel de zanger.Lennert from hell schreef: Dat is een reden dat ik Hammerfall toch goed kan luisteren ondanks de tekst en de weinige afwisseling op muzikaal gebied: ik vind de zanger en de muziek wel goed, dus heb ik toch een reden om te luisteren
geen beginnen aan, d'r zijn altijd nummers die er niet helemaal onder vallen.Lennert from hell schreef:ja Bob, geef jij eens de perfecte omschrijving voor Blind Guardian!
Dan breekt de storm boven Melanies hoofd los
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft
- Bodomchild
- Contacteer:
- Bodomchild
- Contacteer:
- Thaumaturgy
- Bodomchild
- Contacteer:
- Bodomchild
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nee, ff serieus: dat iedereen zit dat Joacim een zwakke stem heeft is natuurlijk een mening, maar ik mis helemaal geen "power" in de nummers ofzo. Nu heb ik ook geen idee hoe ze zouden klinken als hij wel "power" zou hebben, maar ik ben nu iig erg tevreden.