6-5: Melechesh + Keep Of Kalessin + Tribulation + 2 @ W1
6-5: Melechesh + Keep Of Kalessin + Tribulation + 2 @ W1
wo 06 mei 2015
Melechesh (IS) + Keep Of Kalessin (NO) +Tribulation (SWE) + Embryo (IT) + support
black metal
Zaal open: 18:00 uur | Entree: € 15 | Voorverkoop: € 12.5 |
Tickets kopen: https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... le_id=1943
Facebookevent:
Melechesh (IS) + Keep Of Kalessin (NO) +Tribulation (SWE) + Embryo (IT) + support
black metal
Zaal open: 18:00 uur | Entree: € 15 | Voorverkoop: € 12.5 |
Tickets kopen: https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... le_id=1943
Facebookevent:
http://www.willemeen.nl
-
Re: 6-5: Melechesh + Keep Of Kalessin + Tribulation + 2 @ W1
timetable (ovb)
18:25-18:55 Cvinger (30)
19:10-19:40 Embryo (30)
19:55-20:40 Tribulation (45)
21:00-22:00 Keep of Kalessin (60)
22:20-23:20 Melechesh (60)
Kan er helaas niet bij zijn
Had heel graag Tribulation en KoK gezien..
18:25-18:55 Cvinger (30)
19:10-19:40 Embryo (30)
19:55-20:40 Tribulation (45)
21:00-22:00 Keep of Kalessin (60)
22:20-23:20 Melechesh (60)
Kan er helaas niet bij zijn

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
-
Tijdens Embryo binnen gekomen. Een iets hardere versie van Dark Tranquillity met natuurlijk veel minder song materiaal. Tribulation was daarna fantastisch. Theatraal zoals het hun shows betaamd. Publiek was nog wat zoekende hoe te reageren op dit soort muziek. Na de volgende plaat zal Tribulation één van de grote namen zijn in de extreme metal scène. Na Tribulation nog 1 nummer van KoK mee gepikt en daarna naar huis gegaan.
Dominion of Darkness.
-
Tribulation was inderdaad super, al had het geluid nog wel wat beter afgesteld mogen staan. Niet alle gitaarmelodieën kwamen er goed uit. Ik had op wat meer enthousiasme van het publiek gerekend. De voorste regionen gingen wel op in de muziek, maar er waren inderdaad ook velen die niet precies wisten hoe ze hierop moesten reageren. Toch nadien nog wat mensen gesproken die de band niet kenden en met een cd of t-shirt van de band huiswaarts gingen. Keep Of Kalessin had in het begin geen goed geluid, maar het ging daarna stukken beter dan zondag in Almelo. Datzelfde geldt voor Melechesch, die de goed gevulde zaal goed aan het headbangen en meeknikken kreeg. Toch was een uur wel meer dan genoeg. Volgende keer staat Tribulation hopelijk als hoofdact in Nederland en spelen ze een langere set. Voorafgaand aan de show interview met twee bandleden gedaan. Hele aardige gasten. Interview verschijnt binnenkort online.
Correctie. Alleen de twee laatste bands gezien in Arnhem.
Keep of Kalessin is niet echt ‘mijn ding’. Hun liedjes beginnen goed maar vallen telkens weer terug in een voorspelbaar stramien.
De composities van Melechesh zijn veel en veel interessanter, werden ook uitstekend uitgevoerd, onder meer dankzij de zang en het gitaarwerk van de frontman.
Melechesh is om in de gaten te houden.![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Keep of Kalessin is niet echt ‘mijn ding’. Hun liedjes beginnen goed maar vallen telkens weer terug in een voorspelbaar stramien.
De composities van Melechesh zijn veel en veel interessanter, werden ook uitstekend uitgevoerd, onder meer dankzij de zang en het gitaarwerk van de frontman.
Melechesh is om in de gaten te houden.
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Laatst gewijzigd door Metall op di mei 19, 2015 7:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Kwam deze package ook langs in Amersfoort!?! Daar wist ik niks van?
Ik ook niet :/
Misschien bedoel je Almelo?
Misschien bedoel je Almelo?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
Ik denk/hoop het - de laatste keer dat er iets metalligs van formaat in De Kelder stond kan ik mij niet heugen.
Foutje van mijn kant. Headbangen is blijkbaar niet goed voor de hersenen.Wessel schreef:Kwam deze package ook langs in Amersfoort!?! Daar wist ik niks van?