Zondag 13 december
Blackfest Over X-mass 2015
Gorgoroth (NO black)
Kampfar (NO black)
Gehenna (NO black)
Vvk € 16,00. Entree € 18,00. Zaal open 15.00 uur
Kaarten via www.baroeg.nl
13 dec: Gorgoroth + Kampfar + 1 @ Baroeg
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: 13 dec: Gorgoroth + Kampfar + 1 @ Baroeg
Timetable:
20.00-21.00 Gorgoroth (NO black)
18.40-19.40 Kampfar (NO black)
17.35-18.20 Gehenna (NO black)
16.45-17.15 Dunkelnacht (FR black)
16.00-16.30 Selvans (IT black)
20.00-21.00 Gorgoroth (NO black)
18.40-19.40 Kampfar (NO black)
17.35-18.20 Gehenna (NO black)
16.45-17.15 Dunkelnacht (FR black)
16.00-16.30 Selvans (IT black)
Nog iemand van hier geweest? Als dit op een andere datum was geweest was ik zeker gegaan, maar het werd me na EMM even wat teveel.
Laatste drie gezien. Vol huis.Wessel schreef:Nog iemand van hier geweest? Als dit op een andere datum was geweest was ik zeker gegaan, maar het werd me na EMM even wat teveel.
Qua uitvoering vond ik Gehenna de beste. Strak gespeeld, solide concertopbouw. Zonder oeverloos gelul tussen de nummers door zoals bij Kampfar – ‘How are you fucking doing Rotterdam?’
Het zou mooi zijn als Gehenna die toetseniste (Sarcana?) weer eens meeneemt. Die maakt het verschil tussen een goede en een zeer bijzondere band.
Die zit al heeeeeeel lang niet meer bij de band, keyboards hebben ze al sinds vele jaren afgezworen volgens mij. Wel jammer, want het materiaal t/m Malice (mét Sarcana er nog bij) bevalt mij veruit het beste.Metall schreef:Wessel schreef:Qua uitvoering vond ik Gehenna de beste. Strak gespeeld, solide concertopbouw. Zonder oeverloos gelul tussen de nummers door zoals bij Kampfar – ‘How are you fucking doing Rotterdam?’
Het zou mooi zijn als Gehenna die toetseniste (Sarcana?) weer eens meeneemt. Die maakt het verschil tussen een goede en een zeer bijzondere band.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Ik mistte de toetsen ook toen ik Gehenna eerder dit jaar zag, ook in Baroeg. Het zou mij afgelopen zondag vooral om Gorgoroth gegaan zijn want het is alweer van 2011 geleden dat ik die gezien heb, al was het als geheel een behoorlijk mooi pakketje bands. De volgende keer dat ik de mogelijkheid heb Gorgoroth te zien ben ik erbij!